پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 107
ديروز : 186
افراد آنلاين : 1
همه : 3870
 
ساعت : ۰۸:۴۸:۱۱
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

در اين بخش از آموزش طراحي وب سايت مي خواهيم به مقوله اي بپردازيم كه براي طراح سايت و تحويل نمونه كارهايي شيك و با كيفيت بايد آن را بداند. استاندارد در هر مبحثي از مهمترين مسائل است. در طراحي سايت نيز پارامتر هايي كه موجب استاندارد سازي آن مي شود از اهميت بالايي برخوردارند؛ به طوري كه جزو الفباي طراحي وب سايت به حساب مي آيند.

وقتي صحبت از استاندارد سازي مي شود ممكن است خيلي از ما خود را به زحمت نندازيم و بسياري از كارها را از روش ساده تر انجام دهيم، اما در بحث طراحي وب سايت يك همچين عملي برابر با مرگ كاري طراح است؛ زيرا عدم رعايت استاندارد هاي لازم در طراحي وب سايت موجب پنالتي شدن سايت از سوي گوگل مي شود. علاوه بر اين موضوع، نبود استاندارد هاي لازم در طرح يك سايت كاهش حداكثري ترافيك ورودي سايت شما را به همراه خواهد داشت.

در ادامه قصد داريم تا پارامترهايي كه در طراحي يك وب سايت بايد رعايت شوند را برايتان شرح دهيم. همچنين سايت هايي مانند نمناك را براي شما معرفي مي كنيم تا با برترين هاي اين زمينه نيز آشنا شويد . اين مبحث مي تواند شما را در امر آموزش طراحي وب سايت استاندارد شده ياري دهد. علاوه بر آن، با نحوه ي كار كارشناسان طراحي سايت نيز آشنا خواهيد شد و متوجه مي شويد كه وقتي مي گوييم وب سايتي با كيفيت است از چه مواردي صحبت مي كنيم.

تنها يك هاست و يك دامنه كافي است، نه بيشتر
ممكن است شركت هاي ديگر به شما پيشنهاداتي مانند طراحي سايت ارزان و يا ثبت چندين دامنه بر روي يك هاست بدهند. اما در يك شركت طراحي سايت حرفه اي، موردي مانند اين هيچگاه نخواهيد ديد. اين كار بيشتر نشان دهنده ي سودجويي اينگونه شركت ها است. طبق آخرين قانوني كه گوگل حدود سه سال پيش تصويب كرد. براي هر وب سايت بايد تنها يك هاست و يك دامنه وجود داشته باشد. اگر در زمينه طراحي و پيدا كردن هاست دچار سردرگمي شديد مقالات ديجيتال ماركتينگ به شما كمك شاياني مي كند. موردي كه در بسياري از سايت هاي ايراني بعد از اين همه سال همچنان رعايت نشده و عده ي زيادي از وب مستر ها براي يك وب سايت چندين دامنه گرفته و همه ي آن ها را بر روي يك هاست پارك مي كنند. اين موضوع باعث مي شود تا گوگل سايت شما را خطا در نظر بگيرد و آن را از نتايج جستجوي خود حذف نمايد.

استفاده از گرافيك مناسب
شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه وارد سايتي شده ايد كه در همان ابتدا با بنر هاي گوناگون و فلش زن سعي در جلب توجه شما داشته باشد. اين گونه وب سايت ها در واقع به بخش گرافيكي سايتشان توجي ندارند و فقط مي خواهند از بنر هاي خود پول به جيب بزنند. در صورتي كه اين پلن درآمد زايي كاملاً غلط است. زيرا با خسته كردن كاربر در همان ابتداي ورود، تنها باعث افزايش نرخ بانس ريت سايت مي شويد. اما با يك استراتژي درست در اين زمينه مي توانيد حتي بيشتر از روش “سيل بنر” درآمد كسب كنيد.  به سايت هايي مانند شيپور نگاه كنيد اين سايت ها از سانتي متر هاي صفحه اصلي خود پول در مي آورند و اين امر با طراحي زيبا امكان پذير است .مشاورين تبليغاتي با سال ها تجربه اي كه در اين زمينه كسب كرده اند. تمام راه و چاه اين كار را مي دانند و مي توانند يك پلن درآمد زايي از بخش تبليغات در سايت به شما ارائه دهند. اين استراتژي به شما كمك مي كند كه در صورت نياز به گسترش اين بخش در سايت خود، ابزار لازم را در اختيار داشته باشيد.

چگونه سايت خود را بهينه كنيم؟
بهينه سازي سايت و بالا بردن سئوي آن، امري بسيار پيچيده است. به طوري كه اكثر كارشناسان در اين حوزه سايت بر اين باورند كه خدمات سئو يكي از سخت ترين امور در حوزه ي فعاليت هاي ديجيتالي است. به همين دليل شركت هاي زيادي سئو وب سايت خود را با ارقامي  تعيين مي‌كنند. اما نكته اي كهيك شركت را از ساير اين شركت ها متمايز ساخته، قيمت پايين سئوي سايت مي باشد. خدمات مختلفي را به منظور بهينه سازي هرچه بيشتر سايت شما ارائه مي دهد، از سئوي On Site گرفته تا بهينه سازي سرعت سايت، همه را مي توانيد با ما داشته باشيد.

فونت مناسب استفاده كنيد
اينكه چه فونت هايي مناسب وب سايت مي باشند؛ يكي از مسائلي بوده كه ممكن است هر طراحي به آن ها اشراف نداشته باشد، در حالي كه يكي از مباحث مهم در آموزش طراحي وب سايت مي باشد. هر نوع سايتي نيازمند رعايت فونت مخصوص به خود است. براي مثال در طراحي سايت فروشگاه آنلاين نبايد از فونت هاي ريز و كتابي استفاده كرد. بهترين مثال براي اين اصل ستاره است كه فونت جذابي دارد . در نتيجه اين موضوع باعث مي‌شود كه كاربران زمان بيشتري را در سايت شما سپري كرده و رنك وب سايت شما در گوگل افزايش يابد.

در كنار اين موضوع بهتر است به اين نكته اشاره شود كه هر چقدر هم كه فونتي مناسب انتخاب كنيد؛ ولي محتوايي تكراري در سايتتان قرار داده باشيد؛ الگوريتم پنگوئن گوگل سايت شما را به عنوان يك وب سايت خطاكار شناخته و رتبه ي شما را تا حد بسيار زيادي كاهش مي دهد.

ريسپانسيو بودن وب سايت
از ديگر مباحث مهم آموزش طراحي وب سايت و استاندارد سازي آن، ريسپانسيو كردن سايت مي باشد. ريسپانسيو بودن يك وب سايت بدان معنا است كه بايد در برابر دستگاههاي مختلف و انواع مرورگرها پاسخگو باشد. يعني بتوان وب سايت را در هر دستگاهي بدون كوچكترين بهم ريختگي به نمايش درآورد. اغلب سايت هاي داخلي مانند پارس فوتبال از اين قابليت بهره مي برند . طبق آمار منتشر شده از جانب گوگل نرخ ورود به سايت ها در سال هاي اخير بيشتر از گوشي هاي موبايل و تبلت ها بوده و اين اهميت بالاي ريسپانسيو بودن وب سايت شما را نشان مي دهد. اما در اين راه ممكن است اسير برخي شركت هاي سودجو شويد.

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



شرايط دريافت كارت بازرگاني
نوشته شده در ۲۵ دى ۱۳۹۸
ساعت : ۰۵:۲۹:۵۶
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

شرايط دريافت كارت بازرگاني

الف)اشخاص حقيقي

-داشتن حداقل ۲۱ سال تمام
-داشتن سه سال سابقه فعاليت تجاري يا توليدي به تاييد دو نفر از دارندگان كارت بازرگاني يا ارائه مدارك دانشگاهي يا داشتن مجوز توليد از يكي از وزارتخانه هاي توليدي
-داشتن محل كسب متناسب با رشته فعاليت اعم از ملكي يا استيجاري
-داشتن برگ پايان خدمت نظام وظيفه يا برگ معافيت براي آقايان
-داشتن حساب جاري در يكي از شعب بانك هاي داخلي
-نداشتن رابطه استخدامي با دستگاه ها و سازمان هاي دولتي
-نداشتن محكوميت موثر كيفري
-عدم ورشكستگي به تقصير و تقلب

*اشخاص حقيقي غير ايراني

-داشتن كليه شرايط مقرر فوق الذكر به استثناي برگ پايان خدمت نظام وظيفه
-داشتن پروانه كار و اقامت معتبر
-عمل متقابل كشور متبوع آن ها در مورد ايرانيان مقيم آن كشور

ب)اشخاص حقوقي

-مديران شركت هاي تعاوني و شركت هاي دولتي و شركت هاي موضوع قانون حفاظت صنايع مشمول محدوديت نداشتن رابطه استخدامي با دستگاه ها و سازمان هاي دولتي نمي باشند.
-مديران عامل و رئيسان هيئت مديره شركت ها بايد داراي پروانه كار و اقامت معتبر بوده و سابقه ي محكوميت موثر كيفري نداشته باشد.
-مديران شركت هاي دولتي و شركت هاي متعلق به نهادهاي انقلابي و شركت هاي قانون حفاظت صنايع كه حكم مديريت آنان توسط سازمان هاي دولتي صادر شده باشد از ارائه گواهي نداشتن محكوميت كيفري معافند.
شركت ها نيز بايد داراي شرايط ذيل باشند:
عدم ورشكستگي به تقصير،داشتن محل كسب مناسب با رشته فعاليت(ملكي يا استيجاري)،داشتن دفاتر قانوني و ارائه اظهارنامه ثبتي

مدارك مورد نياز صدور كارت بازرگاني براي اشخاص حقيقي ( مدارك اخذ كارت بازرگاني )

-اصل مفاصاحساب مالياتي موضوع ۱۸۶ ماده قانون ماليات هاي مستقيم مبني بر بلامانع بودن صدور كارت بازرگاني.
-دو صفحه فرم كارت بازرگاني و عضويت چاپ شده(تكميلي از وب سايت به همراه مهر و امضاء متقاضي و گواهي امضاء توسط دفتر اسناد رسمي)

-سه قطعه عكس شش در چهار،جديد،تمام رخ ،ساده
-اصل گواهي عدم سوء پيشينه كه از زمان صدور آن ۶ ماه بيشتر نگذشته باشد.
-يك برگ اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگاني كه به گواهي اداره ثبت شركت ها رسيده باشد (با امضاي متقاضي كارت بازرگاني و اصل گواهي پلمپ دفاتر ، از اداره ثبت شركت ها)
-اصل كارت ملي جهت برابر با اصل نمودن و يك سري كپي كامل از پشت و روي آن
-ارائه اصل و كپي مدرك تحصيلي معتبر(حداقل ديپلم)

تبصره

دارندگان پروانه ي بهره برداري صنعتي ، كشاورزي ، معدني ، خدمات فني مهندسي و خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات(ICT) از مراجع ذيربط مشروط به انقضاي دو سال از تاريخ صدور پروانه،از ارائه مدارك فوق معاف مي باشند.
-اصل كارت پايان خدمت يا معافيت دائم براي آقايان جهت برابر با اصل شدن و يك سري كپي از پشت و روي آن
* متولدين سال هاي ۱۳۳۷ و قبل از آن با مدارك فوق ديپلم و كمتر از آن با ارائه كپي مدرك تحصيلي نياز به كارت پايان خدمت ندارند.
* متولدين سال هاي ۱۳۳۴ و قبل از آن با ارائه كپي مدرك ليسانس نياز به كارت پايان خدمت ندارند.
* متولدين سال هاي ۱۳۲۸ و قبل از آن با ارائه ي كپي مدرك دكترا نياز به كارت پايان خدمت ندارند.
-داشتن حداقل سن ۲۳ سال تمام.
-اصل گواهي بانك مبني بر تاييد حساب جاري و حسن اعتبار بانكي به نام متقاضي فقط روي فرم الف قابل قبول است(با مهر امضاي رئيس شعبه)ضمناَ حساب هاي جاري شتاب مربوط به شهرستان ها در صورتي كه روي فرم (الف) تاييد شده باشد قابل قبول است.
-ارائه ي دسته چك حساب جاري مربوطه در زمان تشكيل پرونده جهت روئت الزامي مي باشد.

ارائه يكي از مدارك ذيل

الف-اصل و كپي سند مالكيت شش دانگ به نام متقاضي ،به آدرس دفتر كار(آدرس اظهارنامه)
ب-اصل و كپي اجاره نامه محضري معتبر به نام متقاضي،براي محل كار و به آدرس دفتر كار(آدرس اظهارنامه)
ج-اصل و كپي سند مالكيت به نام غير و اصل و كپي اجاره نامه عادي به نام متقاضي،براي محل كار و به آدرس دفتر كار(آدرس اظهارنامه)با امضاي دوشاهد ذيل آن
-ارائه ي اصل وكپي مدرك توليدي معتبر از يكي از وازارتخانه هاي توليدي براي واحدهاي توليدي الزاميست.(صنوف توليدي داراي پروانه ي كسب مشمول اين بند نمي گردند.)
-ارائه كد اقتصادي جديد(اصل و كپي)و يا ارائه تاييديه ي پيش ثبت نام در سايت Tax.gov.ir و تعهد مبني بر ارائه كد اقتصادي جديد پس از صدور

مدارك مورد نياز صدور كارت بازرگاني براي اشخاص حقوقي ( مدارك اخذ كارت بازرگاني )

-اصل و فتوكپي كارت ملي
-كپي و اصل اساسنامه شركت
-اصل مفاصاحساب مالياتي موضوع ماده ي ۱۸۶ قانون ماليات هاي مستقيم؛ مبني بر بلامانع بودن صدور كارت بازرگاني
-اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگاني و اصل گواهي پلمپ دفاتر از اداره ثبت شركت ها (با امضاي مدير عامل يا رئيس هيات مديره)
-ارائه كپي و اصل اظهارنامه ثبت شركت هاي سهامي خاص يا ثبت شركت هاي سهامي عام كه ممهور به مهر اداره ثبت شركت ها باشد. (شركت هاي سهامي عام و خاص)
-ارائه كپي و اصل تقاضانامه ثبت شركت هاي داخلي و شركت هاي رسمي كه ممهور به مهر اداره ثبت شركت ها باشد.( شركت هاي با مسئوليت محدود )
-كپي و اصل روزنامه ي رسمي در مورد تاسيس و كليه ي تغييرات شركت كه در موضوع شركت صادرات و واردات قيد شده باشد.
-اصل و فتوكپي كارت پايان خدمت
-اصل و فتوكپي مدرك تحصيلي
-اصل و فتوكپي سند مالكيت ششدانگ (در صورت اجاره بودن محل،اجاره نامه ي كد دار مي بايست بنام شركت و در سربرگ شوراي اصناف و پرينت كد رهگيري و منطبق با بند ۱-۱-۴ دستورالعمل صدور و تمديد كارت بازرگاني متناسب با رشته ي فعاليت و كسب و كار تجاري باشد)
-اصل گواهي عدم سوءپيشينه كه از زمان صدور آن ۶ ماه نگذشته باشد.
-كد اقتصادي
-گواهي گمرك اعمال ماده ي ۷ عدم مبادرت به قاچاق
-خريد تمبر به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ ريال بحساب دارائي واحد قبض كه فرم توسط اتاق ارائه مي شود.
-شناسه ملي شركت(شش قطعه عكس ۴ در ۶ و فتوكپي از تمام صفحات شناسنامه)
-تاييد فرم (الف )مربوط به حساب جاري متقاضي
-تاييد فرم (د) مربوط به تاييد امضاء متقاضي توسط  دفترخانه
-اصل وكالتنامه ي رسمي در صورت داشتن وكيل

رپرتاژ آگهي

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي,آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



سئو داخلي سايت چقدر مهم است؟
نوشته شده در ۱۲ دى ۱۳۹۸
ساعت : ۰۷:۵۷:۰۴
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

سئو يك تكنيك فوق العاده براي جذب ترافيك بيشتر به سايت شما و افزايش رتبه ي آن در موتور هاي جستجو مي باشد. يكي از بخش هاص سئو، سئوي داخلي است كه اهميت بسيار زيادي براي سايت دارد.


سئو داخلي سايت چقدر مهم است؟
همه استراتژي هاي سئو بر پايه كسب بهترين رتبه ممكن، در موتورهاي جستجو بنا شده اند. براي رسيدن به اين هدف، هميشه سعي ميكنيم وبسايت هايي را توسعه داده و طراحي كنيم كه با الگوريتم هاي گوگل سازگار باشند. در واقع اگر قرار بود به ساده ترين شكل، سئو را توضيح دهيم، توضيح آن ميشد همين چند خطي كه الان بيان كرديم.
فاكتورهاي الگوريتم هاي گوگل كه باعث تعيين رتبه سايت شما ميشوند را ميتوان به دو دسته تقسيم كرد : فاكتورهاي On-Page يا داخلي و فاكتورهاي Off-Page يا خارجي. رعايت تعادل در انجام اين دو اصل باعث مي شود سايتي مانند دالفك به اين حد از موفقيت دست يابد. در مقاله مختصر امروز به بررسي تفاوت اين دو و اهميت On-Page SEO يا همان سئوي داخلي سايت خواهيم پرداخت و عوامل اصلي موثر در بهبود سئو داخلي سايت را بررسي خواهيم نمود.
سئو داخلي و سئو خارجي سايت

همه فاكتورهاي سئو داخلي سايت يا همان On-Page SEO به عناصر موجود در خود وبسايت شما بستگي دارند. از بين اين موارد ميتوان به پياده سازي فني و كيفيت كدنويسي سايت، ساختار و نما، محتوا و طراحي كاربر پسندانه ي سايت اشاره كرد.

از طرف ديگر، همه فاكتورهاي تعيين كننده در سئو خارجي سايت يا Off-Page SEO به موارد بيرون از وبسايت شما وابسته هستند. مثلا تعداد لينك هايي كه از سايت هاي ديگر دريافت كرده ايد و يا فعاليت هايي كه در شبكه هاي اجتماعي انجام ميدهيد. رعايت اصول سئو در سفارش طراحي سايت فروشگاهي اهميت بالايي دارد چرا كه سئو است كه شما را به فروش بيشتر مي رساند. در صورتي كه تمركز خود را روي سئوي خارجي قرار داده باشيد و به دنبال دريافت بك لينك هاي بيشتر به سايتتان باشيد، همواره بايد مرتبط بودن لينك هاي دريافتي با زمينه كاري خود را مد نظر داشته باشيد تا بتوانيد بهترين نتايج را در زمينه سئو و پديدار شدن در نتايج بالا تر جستجو، كسب كنيد.

اهميت سئو داخلي يا On-Page SEO

سئو داخلي شامل مواردي است كه تحت كنترل شما هستند. وقتي شما صاحب يك وبسايت هستيد، ميتوانيد موارد فني و كيفيت محتواي خود را به طور كامل تحت كنترل خود داشته باشيد. بنابراين با توجه به امكان رفع هر نوع مشكل در زمينه سئوي داخلي، وقت گذاشتن روي اين بعد از سئو، اهميت فراواني دارد. ميتوان اينطور گفت كه وقتي شما سايتي با كيفيت و ارزشمند را راه اندازي كنيد، بدون شك ميتوانيد انتظار داشته باشيد كه در موتورهاي جستجو، رتبه مناسبي را كسب كنيد.

در اين رابطه اشاره به اين نكته بسيار جالب است كه بهبود سئوي داخلي، ميتواند به طور اتوماتيك به بهبود سئو خارجي سايت نيز منجر شود.اكثر سايت هاي مغتبر مانند نماشا با رعايت اين اصل به لينك يك گوگل دست يافتند. مثلا وقتي محتواي خوبي در سايت خود درج كرده باشيد، سايت هاي ديگر با اشتياق و علاقه به محتواي درج شده در سايت شما لينك خواهند داد و از آن به عنوان يك مرجع مناسب استفاده خواهند كرد.
اصول حائز اهميت و فاكتورهاي موثر در سئو داخلي سايت

به طور كلي در مبحث سئوي داخلي ميتوان به سه موضوع حائز اهميت اشاره كرد. رعايت اين سه موضوع ميتواند به شكل چشمگيري باعث بهبود رتبه وبسايت شما در نتايج جستجو شود. در ادامه به اين موارد اشاره خواهيم كرد:

كيفيت فني سايت

كيفيت كدنويسي سايت شما موضوعي بسيار مهم و حائز اهميت است. از طرف ديگر بهتر است مواردي مثل فايل robots.txt را در سايت خود بررسي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه به صورت سهوي، از دسترسي خزنده هاي موتورهاي جستجو، جلوگيري به عمل نياورده باشيد.

اگر از وردپرس استفاده ميكنيد، كار شما در اين بخش نسبتا آسان است. وردپرس به صورت پيشفرض سازگاري بسيار خوبي با موتورهاي جستجو دارد. در اين زمينه براي افزايش كيفيت سايت خود و بهبود سئو ميتوانيد از افزونه اي مانند Yoast SEO نيز بهره بگيريد. در واقع در صورت به كارگيري وردپرس در كنار افزونه سئوي yoast بيشتر موارد عمومي مربوط به سئوي داخلي، در سايت شما به خوبي به اجرا در خواهد آمد و نيازي نيست كه نگران موضوع خاصي باشيد. توجه داشته باشيد كه اولين قدم اشتباه شما در سئو آخرين قدم شماست پس اگر علم و تجربه كافي در اين زمينه نداريد به شما پيشنهاد مي كنيم سئو خود را به شركت هاي معتبر بسپاريد براي مشاهده قيمت انجام اين امور نيز مي توانيد ليست تعرفه سئو را با دقت مطالعه بفرماييد و بسته به نوع نياز هاي خود يكي از آنها را برگزينيد.

در ادامه ما توصيه ميكنيم كه هرچند اين روزها اكثر قالب ها از كيفيت لازم در كدنويسي بهره مند هستند اما در زمينه انتخاب قالب مناسب براي سايت خود هم دقت لازم را به خرج دهيد. هميشه قالبي را انتخاب كنيد كه ساختار كدنويسي مناسب و معتبري داشته باشد و از انتخاب قالب هاي سنگين كه باعث افزايش زمان بارگذاري سايت شما ميشوند نيز پرهيز كنيد.

درج محتواي ارزشمند در سايت

دليل بازديد كاربران از سايت شما، وجود محتوايي است كه براي آنها داراي ارزش مطالعه و خواندن باشد. نه تنها كاربران شما، بلكه گوگل هم محتواي سايت شما را ميخواند و بر اساس كيفيت مطلب، رتبه شما را در نتايج جستجو تعيين ميكند. بنابراين براي درج محتواي ارزشمند در سايت خود وقت بگذاريد. اين موضوع براي سايت هايي مانند طرفداري بسيار مهم است چرا كه هدف اصلي مخاطب آنها مطالعه مطلب و متن است. اينكه شما هر روز در سايتتان مطلب درج كنيد ولي اين مطلب فاقد ارزش باشد اصلا شيوه مناسب و جالبي نيست. شايد بهتر باشد كه هر هفته تنها يك مطلب در سايتتان درج كنيد ولي مطلبي كه جهت انتشار در سايتتان انتخاب ميكنيد از كيفيت، محتوا و طول مناسب برخوردار باشد.
تجربه كاربري مناسب

هميشه سايتتان را با در نظر گرفتن تجربه كاربران از به كار گيري امكانات موجود در سايت، طراحي كنيد. كاربران بايد بتوانند سايت شما را درك كرده و از امكانات آن به آساني بهره بگيرند. گشت و گذار در سايت شما، جستجو و يافتن محتواي مورد نظر هر كاربر در سايت، ميبايست تا حد ممكن آسان باشد. و از همه مهم تر، همه اين موارد بايد با سرعت مناسب صورت بگيرد. اگر وبسايت شما از سرعت مناسبي برخوردار نباشد، كاربران از انتظار براي بارگذاري محتواي مورد نظرشان پشيمان شده و سايت شما را ترك خواهند كرد. اين اصل به خوبي در سايت ايسنا رعايت مي شود تا سرعت به شدت افزايش يابد و هيچ كاربري از دست نرود از طرفي ديگر اگر وبسايتتان را در نهايت زيبايي طراحي كرده باشيد ولي به كار گيري امكانات موجود در آن براي كاربران شما دشوار باشد، باز هم مخاطبين خود را از دست خواهيد داد.

بنابراين در طراحي سايت خود تا حد ممكن، خودتان را به جاي كاربر خود قرار دهيد. هر امكاني كه به وبسايت خود اضافه ميكنيد، از خودتان سوال كنيد كه آيا وجود اين امكان به سود كاربر شما خواهد بود؟ دقيقا با پرسيدن همين سوال و قرار دادن خودتان به جاي كاربر، هميشه ميتوانيد از كيفيت تجربه كاربري يا (UX) در سايتتان اطمينان حاصل كنيد.
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۰۹:۵۳:۴۱
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

به‌تازگي آپديت 11.4 چپتر دوم بازي فورتنايت كه در واقع اولين به‌روزرساني سال 2020 محسوب مي‌شود، در دسترس قرار گرفته است و در جريان آن شاهد اضافه شدن Sidegrading به بازي هستيم.

تقريبا يك ماه است كه چالش‌هاي فصل اول از چپتر دوم فورتنايت به پايان رسيده است، اما اپيك گيمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، قصد دارد فصل بعد را از اوايل ماه فوريه (اواسط بهمن ماه) در اختيار كاربران قرار دهد. بااين‌حال تيم سازنده با ارائه محتويات و چالش‌هاي مختلف، سعي كرده است كه در اين بازه زماني، كاربران را سرگرم كند. 

طبق جديدترين اخبار بازي، چندي پيش آپديت جديد بازي فورتنايت چپتر 2 در دسترس قرار گرفت كه در جريان اين به‌روزرساني، شاهد اضافه شدن ويژگي جديدي به بازي هستيم. با شروع چپتر دوم فورتنايت، يك ويژگي در دسترس قرار گرفت كه بازيكنان با جمع‌آوري متريال مي‌توانند ارزش سلاح خود را افزايش دهند. براي مثال مي‌توانيد SMG سبز رنگ خودتان را به يك SMG آبي‌رنگ تبديل كنيد. حال در جريان به‌روزرساني 11.4 بازي Fortnite Chapter 2، شاهد اضافه شدن Sidegrading هستيم.

Sidegrading به شما اجازه مي‌دهد كه جدا از بالاتر بردن ارزش سلاح با ميز ارتقاي سلاح،‌ عملكرد اسلحه خود را در دسته‌اي كه قرار دارد، تغيير دهيد. براي مثال اگر يه اسالت رايفل بنفش‌رنگ داريد، دركنار ارتقاي آن به يك اسالت رايفل طلايي، مي‌توانيد آن را به يك اسالت رايفل سنگين (Heavy Assault Rifle) هم تبديل كنيد.  در ادامه مشخص شده كه اين ويژگي در حال حاضر براي حالت‌هاي غير رقابتي فورتنايت فعال شده است و تنها سلاح اسالت رايفل، اين قابليت را در اختيار دارد.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2020-01-15-fortnites-first-update-of-2020-adds-weapon-side-grading

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۸:۰۳:۰۶
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

ظاهرا شيائومي گوشي هاي هوشمند متعددي را در سال 2020 معرفي مي كند. به تازگي رندر شيائومي Mi 10 پرو در اختيار رسانه ها قرار گرفته است.


كمپاني شيائومي گوشي هاي هوشمند متعددي را براي سال 2020 برنامه ريزي كرده است. يكي از اين محصولات، شيائومي Mi 10 پرو بوده كه به تازگي رندر و مشخصات آن در فضاي مجازي دست به دست مي شود. 

طبق افشاگري هاي جديد، گوشي Mi 10 پرو به نمايشگر اولد خميده 6.5 اينچي با رفرش ريت 90 هرتز مجهز مي شود و از حفره درون نمايشگر براي دوربين سلفي خود استفاده مي كند. سنسور اثر انگشت نيز زير نمايشگر جاسازي شده است.

محصول جديد شيائومي از جديدترين نسل پردازنده هاي كوالكام، اسنپدراگون 865 بهره مي برد. اين گوشي از رم 12 گيگابايتي برخوردار بوده و سه گزينه متفاوت براي حافظه ذخيره سازي آن وجود دارد: 128، 256 و 512 گيگابايتي. گوشي مي 10 پرو از فناوري 5G براي برقراري ارتباطات استفاده مي كند.

از لحاظ دوربين بايد گفت كه گوشي Mi 10 پرو به دوربين چهارگانه در پنل پشتي خود مجهز بوده كه شامل سنسورهاي 108 مگاپيكسلي (دوربين اصلي)، 48 مگاپيكسلي اولترا وايد، 12 مگاپيكسلي تله فوتو و 8 مگاپيكسلي تشخيص عمق مي شود. طبق رندرهاي منتشر شده، اين چهار سنسور به صورت عمودي چيده شده اند و يك فلاش LED در كنار آن ها به چشم مي خورد. متاسفانه اطلاعات خاصي درباره وضوح دوربين سلفي در دسترس نيست.

طبق گزارش هاي دريافت شده، اين شركت چيني از يك باتري 4500 ميلي آمپر ساعتي در گوشي جديد خود استفاده كرده كه از شارژ سريع سيمي 66 واتي و بي سيم 40 واتي پشتيباني مي كند. قيمت ابتدايي براي فروش نسخه 128 گيگابايتي در حدود 550 دلار برآورد شده است. نسخه هاي 256 گيگابايتي و 512 گيگابايتي نيز احتمالا با قيمت ابتدايي 590 دلار و 650 دلار در معرض فروش گذاشته خواهند شد. به نظر مي رسد كه گوشي پرچمدار Mi 10 در كنار گوشي هاي نسخه پرو و احتمالا نسخه SE در نمايشگاه MWC سال جاري در بارسلونا معرفي مي شوند.

منبع : https://mspoweruser.com/mi-10-pro-specs/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۷:۳۰:۰۵
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

توسعه‌دهندگان PUBG، با برگزاري رقابتي با عنوان PUBG’s 3rd Anniversary Skin Contest، از بازيكنان مي‌خواهند تا براي قسمت‌هاي اعلام شده، اسكين طراحي كنند. 

برخي از بازيكنان PlayerUnknown Battlegrounds مدت‌ها است كه ايده‌هاي جالبي براي اسكين‌هاي بازيكنان در اين بازي دارند اما تاكنون فرصت مناسبي براي ارائه‌ي اين طرح‌ها در بازي فراهم نشده بود. حالا و به‌لطف رقابت جديدي كه براي جامعه كاربران PUBG در نظر گرفته شده، شانس اضافه شدن اين طرح‌ها به‌صورت رسمي فراهم شده است. به‌عنوان بخشي از برنامه‌هاي سومين سالگرد آغاز به كار بازي PUBG، از بازيكنان خواسته شده تا ايده‌هاي خود را از طراحي يك لباس، يك M416 و يك چتر نجات به توسعه‌دهندگان اين بازي ارائه كنند. در هريك از بخش‌هاي اعلام شده، تنها يك برنده اعلام خواهد شد. ايده‌ي برندگان اين رقابت به‌طور رسمي به بازي اضافه شده و در مقابل، جوايز ويژه‌اي به آن‌ها اعطا خواهد شد.

براساس جزئياتي كه در وبسايت رسمي PUBG از اين مسابقه اعلام شده، يك سازوكار مشخص براي ثبت‌نام و اعلام برندگان اين رقابت در نظر گرفته شده است. بازيكنان بعد از دانلود كردن الگوهاي مناسب براي اضافه كردن طرح‌هاي خود، بايد ايده‌هاي نهايي خود را با هشتگ PUBGSkinContest# در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كنند. توسعه‌دهندگان بعد از مشاهده‌ي اين نمونه‌ها، نامزدهاي برنده‌ي نهايي را انتخاب كرده و در پايان، انتخاب برنده‌ي نهايي به عهده‌ي جامعه‌ي كاربران پابجي خواهد بود.

تيم توسعه‌دهندگان PUBG در اينباره توضيح مي‌دهند:

سيستم برگزاري اين رقابت بسيار ساده است. كافي است طرح‌هاي خود را بعد از دانلود الگوهاي مناسب آماده كرده و در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كنيد. اين تصاوير بايد با هشتگ PUBGSkinContest# و با تگ حساب رسمي PUBG در شبكه‌ي اجتماعي مربوطه منتشر شوند. تيم ما، گزينه‌هاي نهايي را انتخاب كرده و انتخاب برنده‌ي اصلي را به جامعه كاربران واگذار خواهد كرد. بنابراين اگر هم به‌دنبال طراحي اين اسكين‌ها نيستيد، مي‌توانيد حداقل گزينه‌ي مورد علاقه خود را انتخاب كنيد.

نامزدهاي نهايي براساس خلاقيت، پايبندي به اصول رقابت و ارتباط با هويت برند PUBG انتخاب خواهند شد. درواقع يعني طراحي شما بايد در نگاه اول به دنياي PUBG تعلق داشته باشد. حالا يك سري قوانين ديگر نيز وجود دارد كه بايد در طراحي اين اسكين‌ها در نظر گرفته شوند. مثلاً حق استفاده از رنگ‌هاي متمايل به سبزِ استتار يا هرچيزي كه اسكين مربوطه را شبيه به Ghillie مي‌كند، نخواهيد داشت؛ اسكين نبايد طراحي توهين‌آميزي داشته باشد. ضمناً هرگونه وابستگي به مسائل سياسي يا مذهبي در آن منع شده است. استفاده از علائم تجاري و دزدي از طرح‌هاي ديگران نيز مشخصاً ممنوع است.

تيم توسعه‌دهندگان PUBG در ادامه وعده‌ي اعطاي جوايز ويژه‌اي را به برندگان اين رقابت داد‌ه‌اند. البته ماهيت اين جوايز هنوز اعلام نشده است. فرصت ثبت‌نام در اين رقابت تا ۵ ژانويه (۱۵ دي) براي علاقه‌مندان وجود خواهد داشت. رأي گيري براي اعلام برنده نيز چند روز بعد آغاز خواهد شد.

منبع : https://comicbook.com/gaming/2019/12/28/pubg-contest-fan-made-skins/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۵:۱۳:۴۵
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

شايعه اي جديد به رونمايي از گوشي گلكسي اس 11 سامسونگ در تاريخ 22 بهمن اشاره مي كرد. در اين تاريخ با گوشي گلكسي فولد 2 نيز ملاقات مي كنيم.


به نظر مي رسد سامسونگ قصد دارد زودتر از پيش بيني ها از پرچمدار آينده خود رونمايي كند. در حالي كه گزارش هاي گذشته به معرفي گوشي هاي سري گلكسي S11 در تاريخ 18 فوريه 2020 اشاره كرده بودند، گزارشي جديد خبر از معرفي اين محصولات در تاريخ 11 فوريه مي دهد (گلكسي S11 سامسونگ با نام گلكسي S20 معرفي مي شود؟).

بر اساس گزارش هاي منتشر شده، اين شركت كره اي براي رونمايي از گوشي هاي سري گلكسي اس 11 قصد دارد مراسمي را در سانفرانسيسكو برگزار كند. سال گذشته نيز سامسونگ گوشي هاي سري گلكسي S10 را در سانفرانسيسكو معرفي كرد. در حالي كه بيشتر شركت ها در كنگره جهاني موبايل 2020 از محصولات جديد خود رونمايي مي كند، سامسونگ قصد دارد پيش از شروع اين نمايشگاه، پرچمداران خود را در معرض ديد عموم قرار دهد.

سامسونگ در اين مراسم از نسل جديد گوشي هاي انعطاف پذير خود نيز رونمايي مي كند. در همين راستا در تاريخ 22 بهمن با گوشي گلكسي فولد 2 ملاقات خواهيم كرد (گلكسي فولد 2 سامسونگ به نمايشگر شيشه اي مجهز مي شود؟). امسال سامسونگ از گوشي هاي سري گلكسي اس 10 همراه با گلكسي Fold رونمايي كرد.

در حال حاضر سامسونگ تاريخ معرفي پرچمداران آينده خود را اعلام نكرده است. اين احتمال وجود دارد كه چند روز آينده اين شركت كره اي به صورت رسمي تاريخ رونمايي از اين گوشي هاي هوشمند را اعلام كند. بر اساس شايعات، سامسونگ از گوشي هاي گلكسي S11e، گلكسي S11 و گلكسي S11 پلاس رونمايي مي كند (هر آنچه درباره سامسونگ گلكسي S11 مي دانيم). اين محصولات در مقايسه با نسل گذشته خود ابعاد بزرگتري خواهند داشت.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/12/26/samsung-galaxy-s11-and-galaxy-fold-rumored-to-launch-on-11th-february-2020/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۵:۱۳:۴۵
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

شايعه اي جديد به رونمايي از گوشي گلكسي اس 11 سامسونگ در تاريخ 22 بهمن اشاره مي كرد. در اين تاريخ با گوشي گلكسي فولد 2 نيز ملاقات مي كنيم.


به نظر مي رسد سامسونگ قصد دارد زودتر از پيش بيني ها از پرچمدار آينده خود رونمايي كند. در حالي كه گزارش هاي گذشته به معرفي گوشي هاي سري گلكسي S11 در تاريخ 18 فوريه 2020 اشاره كرده بودند، گزارشي جديد خبر از معرفي اين محصولات در تاريخ 11 فوريه مي دهد (گلكسي S11 سامسونگ با نام گلكسي S20 معرفي مي شود؟).

بر اساس گزارش هاي منتشر شده، اين شركت كره اي براي رونمايي از گوشي هاي سري گلكسي اس 11 قصد دارد مراسمي را در سانفرانسيسكو برگزار كند. سال گذشته نيز سامسونگ گوشي هاي سري گلكسي S10 را در سانفرانسيسكو معرفي كرد. در حالي كه بيشتر شركت ها در كنگره جهاني موبايل 2020 از محصولات جديد خود رونمايي مي كند، سامسونگ قصد دارد پيش از شروع اين نمايشگاه، پرچمداران خود را در معرض ديد عموم قرار دهد.

سامسونگ در اين مراسم از نسل جديد گوشي هاي انعطاف پذير خود نيز رونمايي مي كند. در همين راستا در تاريخ 22 بهمن با گوشي گلكسي فولد 2 ملاقات خواهيم كرد (گلكسي فولد 2 سامسونگ به نمايشگر شيشه اي مجهز مي شود؟). امسال سامسونگ از گوشي هاي سري گلكسي اس 10 همراه با گلكسي Fold رونمايي كرد.

در حال حاضر سامسونگ تاريخ معرفي پرچمداران آينده خود را اعلام نكرده است. اين احتمال وجود دارد كه چند روز آينده اين شركت كره اي به صورت رسمي تاريخ رونمايي از اين گوشي هاي هوشمند را اعلام كند. بر اساس شايعات، سامسونگ از گوشي هاي گلكسي S11e، گلكسي S11 و گلكسي S11 پلاس رونمايي مي كند (هر آنچه درباره سامسونگ گلكسي S11 مي دانيم). اين محصولات در مقايسه با نسل گذشته خود ابعاد بزرگتري خواهند داشت.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/12/26/samsung-galaxy-s11-and-galaxy-fold-rumored-to-launch-on-11th-february-2020/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۲:۳۵:۰۰
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

هواوي طراحي جديدي از دوربين چرخشي سه‌گانه براي گوشي‌هاي هوشمندش ثبت كرده است و احتمالا از اين طرح در آينده استفاده خواهد كرد.

توليد‌كنندگان گوشي‌هاي هوشمند تاكنون گزينه‌هاي زيادي براي طراحي شكاف يا ناچ دوربين سلفي ارائه داده‌اند؛ اما يكي از مدل‌هايي كه به‌تازگي نظر بسياري را به‌خود جلب كرده، طراحي دوربين سلفي پاپ‌آپ است كه تغيير بزرگي در طراحي گوشي‌هاي هوشمند به‌دنبال داشته است. تاكنون فقط چند شركت مانند سامسونگ و ايسوس از اين طراحي استفاده كرده‌اند و حالا هواوي به فكر ساخت گوشي هوشمندي با طراحي مشابه است.

هواوي ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ اختراعي با طراحي دوربين چرخشي براي گوشي‌هاي هوشمندش ثبت كرده است كه در پنل چرخشي آن، شاهد سه دوربين خواهيم بود.

طراحي اين دوربين براي گوشي‌هاي هوشمند هواوي شبيه به مدل Asus Zenphone 6 است و فقط هواوي به‌جاي دو دوربين، از سه دوربين بهره خواهد برد. اين طراحي ثبت‌شده از دوربين گوشي‌هاي هوشمند هواوي مي‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد، درنتيجه به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا از دوربين اصلي براي عكاسي سلفي نيز استفاده كنند و بهترين كيفيت را در عكاسي سلفي دراختيار داشته باشند. اين دوربين‌ها بسيار باكيفيت خواهد بود و مي‌تواند عكس‌هاي سلفي فوق‌عريض به‌ارمغان آورد.

به‌طور كلي بايد گفت اين طراحي هواوي بسيار جذاب و هيجان‌انگيز است؛ اما مشخص نيست چه زماني به مرحله‌ي اجرا برسد. باوجوداين، هواوي هر وقت محصولي با اين طراحي به بازار عرضه كند، مطمئنا همه‌ي علاقه‌مندان به فناوري را هيجان‌زده خواهد كرد.

منبع : mspoweruser

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



[ ۱ ]