پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 47
ديروز : 186
افراد آنلاين : 1
همه : 3810
 
وبينار چيست
نوشته شده در ۸ آبان ۱۳۹۸
ساعت : ۰۹:۵۳:۲۵
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

وبينار چيست

وبينار تلفيق دو كلمه وب و سمينار مي باشد كه از آن مي توان به عنوان يكي از روش هاي بازاريابي ديجيتال ماركتينگ استفاده كرد.وبينار چيست يك كنفرانس ويديويي زنده و مبتني بر وب است كه از اينترنت براي اتصال فرد (يا چند نفر) ميزبان وبينار به مخاطبان بيننده و شنوندگان از سراسر جهان ، استفاده مي كند.ميزبان ها مي تواند خود را در حال صحبت كردن نشان دهند و حتي مي توانند ميهمانان را از ساير مناطق دعوت كنند تا وبينار را با آن ها هماهنگ كنند.

سيستم عامل‌هاي وبينار همچنين ويژگي هاي تعاملي را ارائه مي‌دهند كه در آن مخاطب مي‌تواند از آن ها براي پرسيدن سوال و گفتگو با ميزبان استفاده كند.بسياري از افرادي كه ميزبان وبينارها هستند در پايان جلسات ، پرسش و پاسخ را براي پاسخ به سوال بينندگان درباره محتواي ارائه شده برگزار مي‌كنند.

چرا ميزباني يا تنظيم يك وبينار

متخصصان از وبينارها براي ارائه سخنراني هاي آموزشي مربوط به مشاغل يا سازمان هايشان استفاده مي كنند.همچنين با استفاده از وبينار ارتباط با مخاطبان خود را به روشي بسيار نزديك تر پيگيري مي‌كنند.بسياري از ميزبان هاي وبينار سخنراني‌هاي وبينار چيست خود را به عنوان كنفرانس يا سمينار تلقي مي كنند تا به مخاطبان خود چيزي ياد دهند.برخي هم از وبينارها براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده مي كنند!

علاوه بر آموزش و فروش ، وبينارها همچنين ابزارهاي مفيدي براي انجام مصاحبه زنده با ديگر متخصصان محسوب شود.وجود قابليت زنده در وبينار براي افرادي كه مي‌خواهند فرصتي براي برقراري ارتباط و تعامل در زمان واقعي داشته باشند ، واقعا قانع كننده است.

به بيان ساده‌تر اگر مي خواهيد چيزي از موضوع مورد علاقه خود ياد بگيريد و اطلاعاتي درباره آن كسب كنيد ، وبينارها يكي از بهترين راه ها براي گسترش دانش شما و يادگيري مستقيم از متخصصان است و همچنين اگر خودتان متخصص هستيد ، ميزباني وبينار يك روش عالي براي ارتباط با مخاطبان مي باشد.

ويژگي هاي وبينار

در ادامه فقط مواردي ذكر مي شود كه وبينارها بايد ارائه دهند.

نمايش اسلايدها
يك ميزبان مي تواند يك نمايش پرده اي را با استفاده از Microsoft powerpoint يا Keynote Apple ارائه دهد.دقيقا مانند آنچه در يك كلاس معمولي ، سالن اجتماعات يا سالن سخنراني به نمايش مي گذاريد.

فيلم جريان
يك ميزبان مي تواند ويديويي را كه در رايانه خود ذخيره كرده نشان دهد يا آن را به صورت آنلاين پيدا كند مانند Youtube

صحبت با مخاطبان
وبينارها از VolP براي ايجاد ارتباط صوتي در زمان واقعي استفاده مي كنند.

همه چيز را ضبط كنيد
وبينارها غالبا گزينه‌اي را به ميزبان ارائه مي دهند تا بتوانند كل ارائه خود را ضبط كنند ، از جمله تمام تصاوير و صدا

براي مطالعه كامل اين ويژگي ها روي لينك زير كليك كنيد....

https://webdaran.com/what-is-webinar/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



بازاريابي محتوا و ارتباط آن با سئو
نوشته شده در ۲ آبان ۱۳۹۸
ساعت : ۰۸:۴۹:۵۹
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

بازاريابي محتوا چيست؟ بازاريابي محتوا را مي توان يكي از تكنيك هاي مدرن بازاريابي در سطح اينترنت به حساب آورد.

عمر اين نوع بازاريابي بسيار بيشتر از عمر اينترنت مي باشد و از زمان انسان هاي غار نشين آغاز شده است و با پيشرفت انسان به رشد و تكامل رسيده است.
بازاريابي محتوا با توجه به فضايي كه در آن منتشر مي شود متفاوت است اما همه تكنيك هاي بازاريابي محتوا يك نقطه مشترك دارند كه كيفيت محتوا مي باشد.
بازاريابي محتوايي يك استراتژيك براي بازاريابي محسوب مي شود كه روي توليد و توزيع محتوا تمركز دارد كه مي تواند يك مخاطب را هذف قرار داده و جذب خود كند . در مرحله بعد فرايندي نياز است كه فرد جذب و حفظ شده را با بكار گيري راهكاري هاي به يك مشتري تبديل كنيم.

بازاريابي محتوا
به زبان ساده مي توانيم بازاريابي محتوايي را همان هنر ارتباط با مشتري بلقوه محسوب كنيم. شما به واسطه اين روش مشتريان خود را آموزش مي دهيد و در اين ميان محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفي ميكنيد و در نهايت آن ها را به يك مشتري دائمي براي محصولات خود تبديل ميكنيد.
شما با اشتراك گذاري مطالب مهم و كاربري كه مرتبط با نياز كاربران تان است سرعت تبديل شدن يك كاربر به يك مشتري وفادار را افزايش مي دهيد . سايتي همچون فيليمو با استفاده از كانتنت ماركتينگ توانست به موفقيت برسد.
بازاريابي محتوا پيش تر از اين توسط بزرگ ترين كمپاني ها در سطح جهان انجام شده و نيز در حال انجام مي باشد كه اين خود نيز نشانگر اهميت بالاي بازاريابي محتوايي است .

بازاريابي محتوا بدون محتواي با كيفيت امكان پذير نمي باشد.
مهم نيست كه از چه طريقي اقدام به بازاريابي مي كنيد اما در هر صورت توليد محتوا بازاريابي دروني كسب و كار و سازمان شمارا تشكيل مي دهد. همواره بايد برروي كيفيت محتواي توليدي خود توجه ويژه اي داشته باشيد تا از اين طريق بتوانيد رضايت مشتريان خود را جلب كنيد . تا زماني كه محتواي شما كيفيت مناسب را نداشته باشند كاربران از مطالعه محتواي توليدي شما ناراضي خواهند بود.

اهداف بازاريابي محتوايي
افزايش آگاهي در مورد محصولات: علاوه بر تمركز برروي برند سازي و افزايش شهرت تجاري خود نياز است كه همواره محصولات خود را براي عموم معرفي كنيد . اين هدف در طراحي وب سايت فروشگاهي شديدا بايد مورد توجه قرار بگيرد تا شما بتوانيد به فروش بالايي برسيد. در هنگام معرفي محصولات خود نياز است در مورد آنها توضيح هات تكميلي به همراه ويژگي هاي محصول را بيان كنيد تا بتوانيد از اين طريق مشتري را جذب محصول خود كنيد.

افزايش آگاهي نسبت به برند شما: هر كسب و كاري كه آغاز به كار مي كند از همان ابتداي آغاز به كار بايد به فكر معرفي خود به ديگران باشد. نام برند خود را همواره بايد به گوش مخاطبان خود برساند كه برندينگ ناميده مي شود .
ايجاد وفاداري: كيفيت محتواي توليدي شما هرچقدر بالا باشد و براي مخاطب مفيد واقع گردد وفاداري او نسب به شما بيشتر خواهد بود. همواره بايد توجه خاصي به اين موضوع داشته باشيد تا بتوانيد روابط موثر و قوي با مخاطبان خود داشته باشيد. آناليز محتوا به شما كمك خواهد كرد تا كيفيت محتواي خود را مورد سنجش قرار دهيد تا از اين طريق بر روي كيفيت محتواي خود تسط كافي داشته باشيد.

افزايش فروش: قطعا بايد بازاريابي محتوايي يك ثمره اي داشته باشد . تمامي كسب و كار ها در دنيا تمركز خود را برروي فروش محصولاتشان قرار داده اند. از اين رو به سراغ توليد محتوا مي روند تا از اين طريق مخاطبان خود را هدف قرار داده و آنها را به يك مشتري براي خود تبديل كنند. ديوار و يا شيپور را ميتوان موفق ترين سايت هاي داخلي براي رغايت اين مسئله دانست. بازاريابي محتوايي به صورت مستقيم و غير مستقيم بر روي فروش شما تاثيرخواهد داشت پس توجه كافي نسبت به كيفيت محتواي توليدي خود داشته باشيد.

ارتباط سئو و بازاريابي محتوا
برخي از متخصصين بر اين باور هستند كه سئو و بازاريابي محتوا دو امر مجزا از يك ديگر هستند . اما هر دو اين ها دو زوج مناسب و ايده آل براي موفقيت هر كسب و كاري در اينترنت محسوب مي شوند . در حقيقت سئو بدون محتواي با كيفيت و محتواي با كيفيت بدون سئو هيچ گونه معنا و مفهومي ندارند .
توليد محتوا يك نقش قابل توجه در موفقيت شما در سئو خواهد داشت . بازاريابي محتوايي نيز مي تواند علاوه بر جذب مخاطب و بازديدكننده براي سايت شما ، تاثير مثبتي نيز در فروش شما داشته باشد .

سئو و بازاريابي محتوا
تصور كنيد يك محتواي با كيفيت و اختصاصي توليد كرده ايد ، اما هيچ كدام يك از فاكتورهاي سئو و بهينه سازي را در اين مقاله رعايت نكرده ايد . يا تصور كنيد يك وب سايت با جايگاه هاي بسيار مناسب در نتايج گوگل داريد و سئو و بهينه سازي سايت برروي آن پياده شد است ولي هيچ گونه توليد محتوايي ندارد . آيا ممكن است ؟
اين كه برخي از افراد مي گويند محتواي اختصاصي نيازي به سئو ندارد يك باور كاملا اشتباه و غلط مي باشد.

تكنيك هاي بازاريابي محتوا
خيلي از افراد سوال دارند كه چگونه بازاريابي محتوا كنيم ؟ پاسخ اين سوال بسيار ساده است . با توليد و انتشار محتواي با كيفيت ، اختصاصي و غني كه نياز  هاي يك كاربر را برطرف ساخته به طور كلي اگر براي كاربر خود فعاليت كنيد رتبه هاي بالا نيز در پي آن به شما مي رسد اين اصل را مي توان در سافت 98 به خوبي مشاهده نمود و به تمامي سوالاتي كه در ذهن كاربر مي باشد پاسخ دهد .

۱- بازاريابي محتوا با استفاده از وبلاگ نويسي
يكي از محبوب ترين شيوه هاي بازاريابي محتوا را مي توان وبلاگ نويسي بيان كرد. در چند سال گذشته تمامي فروشگاه هاي اينترنتي ، شركت هاي صنعتي، شركت هاي ارائه دهنده خدمات هاست، شركت هاي طراحي سايت و ….. از اين شيوه به خوبي استفاده كرده اند . وبلاگ ايراني طرح نيز نمونه اي قدرتمند و حرفه اي از وبلاگ ها مي باشد كه از تكنيك بازاريابي محتوايي براي جذب مخاطب و افزايش فروش خود بهرمند مي باشد .

۲- معرفي تخصصي محصولات و خدمات
به صورت معمول صفحات ارائه محصولات به عنوان صفحات لنديگ در تبليغات به كار برده مي شوند . از اين رو شما مي توانيد با توليد محتواي با كيفيت در اين صفحات و معرفي بهتر مزايا و معايب اين محصول به كاربر شانس خود را براي جذب مشتري و افزايش اعتماد مشتري نسبت به محصول افزايش دهيد .
در يك فروشگاه اينترنتي همچون ديدستان جلب اعتماد مشتري به معناي افزايش فروش است و توليد محتوا يكي از ارزان ترين و راحت ترين راه ها براي جلب اعتماد مشتريان مي باشد.

۳-بازاريابي محتوايي با استفاده از تكنيك | چطور | و |چگونه |
چطور و چگونه دو كلمه اي هستند كه به صورت دائمي در ذهن هر شخص قرار دارد و هميشه در ابتداي هر سوال اشخاص قرار دارد . اين دو كلمه به صورت دائمي مي توانند بعد از خود كلمات ديگري را داشته باشند كه در نهايت به يك سوال در ذهن افرار نقش يابد.
تكنيك پاسخ به سولات يكي از تكنيك هاي قديمي براي جذب افراد مي باشد. شما هر چقدر به سوالات بيشتري پاسخ دهيد مخاطبان بيشتري را جذب خود خواهيد كرد.

 

نكاتي در توليد محتواي مناسب
انتخاب كلمه كليدي مناسب در توليد محتوا
انتخاب كلمه كليدي مناسب در هنگام توليد محتوا همواره يكي از دغدغه هاي اصلي نويسندگان مطالب مي باشد . همچنين انتخاب كلمه كليدي يكي از اصلي ترين و مهم ترين موارد مي باشد كه بايد در هنگام توليد محتوا به آن توجه داشته باشيم . انتخاب كلمه كليدي مناسب مي تواند راه موفقيت را كوتاه تر كند سايت تابناك مهم ترين اصل موفقيت خود را انتخاب كلمه كليدي مناسب مي داند .همواره ليستي از كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار خود را تهيه كنيد و ازآن ها در تيتر اصلي و در تيتر هاي داخلي استفاده كنيد.

توليد محتواي داراي مخاطب زياد
هميشه سعي داشته باشيد موضوعاتي را انتخاب كنيد كه داراي جذابيت براي مخاطبين باشند و در نهايت محتواي خود را براي آن موضوع توليد كنيد. محتواي جذاب داراي مخاطبين زيادي خواهند بود و از اين طريق مي توانيد اقدام به جذب ترافيك براي وب سايت خود كنيد.

طول محتواي توليد شده
يكي از فاكتورهاي سئو طول محتوا مي باشد . طول محتواي با كيفيت همواره بايد بيش از ۳۰۰ كلمه باشد . صفحات اينترنتي كه داراي محتوايي كمتر از اين مقدار مي باشند ارزش و اعتباري براي موتور جستجوي گوگل نخواهند داشت . در طراحي سايت براي بيمه رعايت اين اصل بسيار مهم است چون بعضي اوقات متن خبر ها كوتاه است و شما بايد آن را به حداقل تعداد كلمات مجاز برسانيد چرا كه اين صفحات اطلاعات كمي را به مخاطبين منتقل مي كنند و گوگل هميشه سعي بر اين دارد كه مخاطبين به اطلاعات مفيد و تكميلي دسترسي داشته باشند.

كيفيت محتواي توليدي
عدم استفاده از مطالب كپي يكي از اصلي ترين موارد براي جلب نظر مخاطبان مي باشد و همچنين در سئو سايت تاثير مثبتي دارد . همواره در تلاش باشيد تا ايده هاي جديد و جذاب براي توليد محتوا داشته باشيد . پيشنهاد ما استفاده از موضوعات و مواردي مي باشد كه در كسب و كار شما و در هنگام ارتباط با مشتريانتان تجربه مي كنيد استفاده كنيد.

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۰۶:۵۲:۱۴
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

گويا بعد از اتفاقاتي كه بعد از عرضه بازي WWE 2k20 افتاده و ايرادات بسياري كه اين بايز دارد سوني پول خريداران نارضي WWE2K20 را باز ميگرداند. بعد از عرضه بازي WWE2K20 مشخص شد كه اين بازي اصلا آماده عرضه نبوده و ايرادات گرافيگي و باگهاي برنامه نويسي بسياري در آن وجود دارد. همچنين ايرادات فني بسياري از جمله سيو نشدن بازي نيز در آن ديده شده است.


سيل عظيمي از انتقادات و ويدئو هايي از بازي WWE2K20 در توييتر و يوتيوب از باگهاي اين بازي منتشر شده. از همين رو سوني تصميم گرفته تا كاربراني كه از خريد اين بازي پشيمان و ناراحت هستند را راضي نگه دارد. و قرا است تمامي كساني كه اين بازي را خريداري كرده اند در صورتي كه بتوانند دلالي قانع كننده اي از ايرادهاي اين بازي كه با آن مواجه شده اند را به سوني ارائه دهند ميتوانند وجه خود را در كيف پول خود داشته باشند. اين شواهد شامل تصاوير و يا ويدئو ها و يا باگ هايي بازي ست كه در حين بازي با آنها برخورد مي كنند و ميتوانند آنها را ركورد كنند.

اين بازگرداندن وجه بازي شامل قوانين مرجوعي 14 روزه سوني ميشود. كساني كه از خريد خود راضي نيستند مي توانند با ارائه مدارك كه البته كار سختي هم نيست وجه بازي خود را دريافت كنند. اين پروسه را ميتوانيد از طريق تماس تلفني و يا چت سوني انجام دهيد.

در همين رابطه روابط عمومي 2K نيز روز جمعه در خبر اعلام كرده است كه ما بسيار از اتفاقات پيش آمده متاسفيم و مشكلات اين بازي را از نزديك دنبال ميكنيم و سعي خواهيم كرد تا با عرضه يك پچ تا دو هفته آينده اين مشكلات را برطرف كنيم.

به نظر شما اتفاقات اين بازي يك تبليغ از پيش برنامه ريزي شده نبود؟ با چه ترفندي ميتوان يك بازي را تا اين حد در فضاي اجتماعي بولد كرد؟

منبع : https://www.vg247.com/2019/10/28/wwe-2k20-refund/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۹:۴۴:۱۹
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

دو بازي رايگان اپيك گيمز براي آخرين هفته پيش از هالووين مشخص شد و طرفداران تا پنجشنبه اين هفته مي‌توانند آن‌ها را تجربه كنند. با دنياي بازي همراه شويد.

طبق آخرين اخبار بازي، هفته‌ها پشت سر هم مي‌گذرند و تفكر در مورد گذر عمر ما را به افسردگي مي‌كشاند. اما چيزي كه اين هفته‌هاي جديد مي‌آورند و افسره كننده هم نيستند، دسته‌اي از بازي‌هاي رايگان و جديد فروشگاه اپيك گيمز (Epic Games Store) هستند. اين هفته ما دو بازي اول شخص آن‌هم از نوع كاملا متفاوت داريم و طرفداران قبل از رسيدن به جشن هالووين مي‌توانند آن‌ها را تجربه كنند و سپس آماده آثار ترسناك مخصوص اين جشن شوند.

اولين بازي لايه‌هاي ترس (Layers of Fear) نام دارد و استوديو Bloober Team سازنده آن است. اين بازي اول شخص جهاني ترسناك در اختيارتان مي‌گذارد تا به اكتشافش بپردازيد و با بررسي ذهن يك نقش مجنون، رازهاي ناخوشايند زندگي‌اش را بررسي كنيد.

دومين بازي اين هفته Q.U.B.E 2. نام دارد كه در سبك معمايي است و جهاني رنگارنگ در اختيار بازيكنانش قرار مي‌دهد. در اين بازي شما نقش يك باستان شناس را ايفا مي‌كنيد كه در اين منطقه گير افتاده است و بايد با حل چندين معماي متنوع، راه خودش را به سمت خانه پيدا كند و از اين جهان عجيب و غريب رهايي يابد.

دو بازي Layers of Fear و Q.U.B.E 2 را مي‌توانيد تا پنجشنبه ۹ آبان (۳۱ اكتبر) با مراجعه به فروشگاه اپيك گيمز به رايگان تجربه كنيد. بعد از به جشن هالووين مي‌رسيم و طي اولين هفته از ماه جديد سال، طرفداران مي‌توانند دو بازي غير مجاز مي باشدtume Quest و SOMA را به رايگان تجربه كنند.

منبع: https://gamingbolt.com/layers-of-fear-and-q-u-b-e-2-are-free-now-on-epic-games-store

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۴:۱۴:۳۱
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

بازي Watch Dogs Legion به شما اين امكان را خواهد داد تا در نقش ۲۰ شخصيت مختلف بازي كنيد و در دنياي بازي غرق شويد.

طبق جديدترين اخبار بازي و بنابه گفته‌هاي استوديو يوبيسافت تورنتو، در بازي Watch Dogs Legion قادر خواهيد بود ۲۰ شخصيت مختلف را آماده‌ي بازي كنيد و در قالب آن‌ها وارد دنياي اين اثر شويد. بخش‌هايي از صحبت‌هاي كنت هادسون، يكي از مسئولين اين استوديو را در زير مطالعه مي‌كنيد:

بازيكنان مي‌توانند از بين تمامي شخصيت‌هاي NPC يا بهتر بگوييم، تمامي شهروندان شهر لندن كه با آن‌ها برخورد دارند، تا ۲۰ نفر را انتخاب و براي بازي كردن در قالب آن‌ها اقدام كنند.

هريك از اين NPCها داراي داستان، ديالوگ‌ها و پس‌زمينه‌ي مختص به خود هستند كه نشان دهنده‌ي شخصيت و سرگذشت آنان است. البته بايد در انتخاب اين افراد دقت لازم را به‌كار ببريد؛ چراكه براي انجام ماموريت‌ها، هريك از آنان داراي توانايي خاصي هستند كه بايد به درستي مورد استفاده قرار بگيرد. شركت Ubisoft با اين امكان به بازيكنان اين فرصت را داده است تا شيوه‌هاي مختلفي را در گيم‌پلي بازي تجربه كنند و با روش‌ها و شخصيت‌هاي مختلف وارد داستان بازي شوند. هنگامي كه از هادسون پرسيده شد كه آيا مرگ هريك از اين شخصيت‌ها روي داستان بازي اثر مي‌گذارد يا خير، اين‌چنين پاسخ داد:

مرگ هريك از شخصيت‌ها اثر مستقيمي روي داستان بازي نخواهد گذاشت، اما هريك از افرادي كه با آن‌ها روبه‌رو مي‌شويد و اقدام به انتخاب آن‌ها براي بازي كردن مي‌كنيد، داراي درجه‌هاي ارتقا و پيشرفت مختص‌به‌خود هستند و مي‌توانيد ظاهر آن‌ها را هم شخصي‌سازي كنيد. در طول ماموريت‌ها مي‌توانيد با آن‌ها صحبت كنيد و همچنين هريك از اين كاراكترها داراي ويژگي‌هايي هستند كه باعث مي‌شود به يك‌سري Perk خاص دسترسي داشته باشند كه لزوما براي ساير شخصيت‌هاي هم‌رده‌ي آن‌ها قابل دسترسي نيست.

تاريخ انتشار بازي Watch Dogs Legion برابر است با ۶ ماه مارس سال ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ماه) كه قرار است براي پلتفرم‌هاي پي سي، ايكس باكس وان، پلي استيشن 4 و سرويس گوگل استيديا عرضه شود. بازي هم‌اكنون از طريق فروشگاه آمازون قابل پيش‌خريد كردن است.

منبع : https://www.dualshockers.com/watch-dogs-legion-will-let-players-recruit-and-play-as-20-characters-at-a-time/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



[ ۱ ]