پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 100
ديروز : 186
افراد آنلاين : 3
همه : 3863
 
ساعت : ۰۱:۲۴:۰۱
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

با تكامل تكنولوژي هوش مصنوعي، تكنيك هاي بازاريابي در سال 2020 تحول جدي را تجربه خواهند كرد. شخصي سازي در فعاليت هاي بازاريابي با كمك نرم افزار CRM افزايش پيدا مي كند و شبكه هاي اجتماعي همچنان نقش پررنگي در فروش محصولات ايفا خواهند كرد.

تمركز بر شخصي سازي در بازاريابي و تبليغات
تبليغات شخصي سازي شده يكي از تكنيك هاي بازاريابي اينترنتي است كه در آن بازاريابان ويژگي هاي كاربر و رفتارهاي آنلاين او را رديابي مي كنند تا پيام هاي تبليغاتي را شخصي تر و هدفمند تر توليد كنند.اين نوع تبليغات در سايت هايي مثل نماشا قابل مشاهده است.

با شخصي سازي در فرايند بازاريابي، يك تبليغ كننده مي كوشد پيام بازاريابي خود را با نيازهاي منحصر به فرد يك مشتري خاص تنظيم كند. بازاريابي شخصي سازي شده معمولاً يك بازار هدف گوشه اي پر درآمد را مد نظر قرار مي دهد.

استفاده از نرم افزار CRM
يك راه مناسب براي مطالعه رفتار مشتريان و بكارگيري تكنيك هاي بازاريابي شخصي سازي شده، استفاده از نرم افزار CRM يا مديريت ارتباط با مشتريان است.

تعريف نرم افزار CRM
نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) مي تواند از روش هاي مختلفي به شخصي سازي كمپين هاي بازاريابي كمك نمايد. نرم افزار CRM با جمع آوري كامل داده هاي مشتريان و سطح بندي مشتريان مي تواند در زمان مناسب به آن ها پيشنهادات فروش مناسب ارائه دهد و نرخ تبديل مشتريان را افزايش دهد و اين موضوع در بهينه سازي سايت شما هم بسيار موثر است. پس از مدتي مي توان از داده هاي جمع آوري شده براي پيش بيني فروش و يا طراحي پلن ماركتينگ دقيق تر نيز استفاده نمود كه چنين ويژگي هايي در نرم افزار CRM فارسي دانا ايكسارم نيز به خوبي گنجانده شده است.

بازاريابي تجربه مشتري (CX Marketing)
بازاريابي تجربه مشتري به تكنيك هاي بازاريابي گفته مي شوند كه تجربه مشتري را در مركز روش هاي بازاريابي و تبليغات خود قرار مي دهند و تلاش مي كنند از اين طريق تجربه مشتريان را بهبود دهند. هدف اينگونه روش هاي بازاريابي و تبليغات برداشتن تمركز تيم بازاريابي از روي فروش محصولات و شروع به برآورده كردن انتظارات مشتري و اهميت دادن به تجربيات آنها است.اين نوع در سايت ورزش3 به درستي قابل مشاهده است.

برخي از مديران ارشد هنوز هم سوالاتي مانند تجربه مشتري چيست؟ يا CRM چيست؟ را مي پرسند و از اهميت بالاي اين روش هاي آگاه نيستند كه در واقع وظيفه مدير بازاريابي است تا آن ها را از اهميت اين روش ها مطلع كند.

قابليت خريد مستقيم در شبكه هاي اجتماعي
بازاريابي ديجيتال در رسانه هاي اجتماعي در واقع بكارگيري اين پلتفرم ها براي ارتباط با مخاطبان،  افزايش فروش و ترافيك وب سايت شركت است. اينگونه تكنيك هاي بازاريابي شامل انتشار محتواي جذاب در شبكه هاي اجتماعي، گوش دادن، تجزيه تحليل نتايج به دست آمده از فعاليت هاي بازاريابي و تبليغات در رسانه هاي اجتماعي مختلف است.

با توجه به اينكه افراد زمان زيادي را در شبكه هاي اجتماعي مي گذارنند، براي خريد محصولات و خدمات مورد نياز خود نيز صفحات يا هشتگ هاي مرتبط را بررسي كرده و در صورت مناسب بودن ويژگي هاي آن خريد خود را انجام مي دهند.

در گذشته خريد بايد با هماهنگي تلفني يا پيامكي با فروشنده انجام مي شد و كمي پروسه خريد را سخت مي كرد. اما امروزه برخي از شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام و پينترست قابليت خريد مستقيم را به پست هاي خود اضافه كرده اند و اينگونه كاربران با كليك بر روي عكس محصول مورد نظر خود به وب سايت فروشنده روانه شده و خريدشان را براحتي انجام مي دهند.

محتوا و جستجوي صوتي
در سال 2020 بازاريابان ديجيتال ديگر نمي توانند جستجوي صوتي را ناديده بگيرند. كارهاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي بهينه سازي سايت خود براي جستجوي صوتي انجام دهيد، اما شايد مهمترين تغيير شامل استفاده از كليد واژه هاي  بلند مانند "نحوه درست كردن قهوه ترك" به جاي كلمه كليدي كوتاهي مانند "قهوه  ترك" باشد.

محتواي صوتي هر نوع مطلب منتشر شده يا اطلاعاتي است كه از طريق گوش دادن مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع محتوا شامل هر نوع سرگرمي شنوايي يا روش هاي بازاريابي و تبليغات مانند پادكست ها و كتابهاي صوتي است.

بر خلاف قالب هاي محتوايي ويديويي يا متني، از محتواي صوتي مي توان به صورت منفعلانه نيز استفاده نمود، يعني به راحتي در حين انجام كارهاي ديگر مانند پياده روي، رانندگي و ... قابل استفاده است.

بازاريابي ويديويي 
اگر ارزش يك عكس هزار كلمه باشد، يك فيلم چقدر با ارزش است؟ اين اساس و منطق بازاريابي ويديويي است، يكي از مهمترين تكنيك هاي بازاريابي در سال 2020 استفاده از ويديو ماركتينگ در برنامه بازاريابي شركت است.و اين نوع بازاريابي در سايت هايي مثل آپارات قابل مشاهده است.

بازاريابي ويديويي را مي توان براي مقاصد مختلف از ايجاد گزارش مشتري، تبليغ برند، خدمات يا محصولات خود استفاده كرد. علاوه بر اين، بازاريابي ويديويي مي تواند به عنوان واسطه اي براي آموزش نحوه استفاده، ترويج توصيفات مشتري و ارائه محتواي ويروسي نيز مورد استفاده قرار گيرد.

جمع بندي
تكنيك هاي بازاريابي در سال 2020 تغيير زيادي نسبت به سال هاي گذشته خواهد داشت و با تكامل تكنولوژي هوش مصنوعي بسياري از فعاليت هاي دستي و تكراري گذشته خودكار خواهد شد.

برندها به محتواي صوتي توجه بيشتري خواهند كرد و توجه به تجربه مشتريان در بازاريابي افزايش خواهد يافت. البته برخي از روندهاي مهم بازاريابي مانند اينفلوئنسر ماركتينگ و بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي همچنان به قوت خود باقي خواهند ماند.

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



بازي Call Of Duty: Modern Warfare 2 Remastered رسما معرفي شد
نوشته شده در ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ساعت : ۰۷:۴۹:۱۲
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

بالاخره پس از گمانه‌زني‌هاي بسيار، شركت اكتيويژن رسما از نسخه بازسازي شده Call of Duty: Modern Warfare 2 رونمايي كرد.

چند روزي بود كه شايعات بسياري مبني بر عرضه نسخه بازسازي Call of Duty: Modern Warfare 2 به گوش مي‌رسيد. حالا بالاخره اكتيويژن رسما با انتشار تريلر اين بازي بر شايعات مهر تاييد زد.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered تنها شامل بازسازي بخش داستاني مي‌شود و اكتيويژن هيچ برنامه‌اي براي عرضه بخش چندنفره ندارد. نسخه بازسازي شده بهبود‌هاي بسياري در كيفيت بافت‌ها و نورپردازي به خود ديده است و از رزولوشن 4K و HDR پشتيباني مي‌كند. علاوه بر اين، نسخه پي‌سي از تنظيمات Ultrawide پشتيباني مي‌كند و محدوديتي براي اجراي بازي با نرخ فريم بالاي 60 وجود ندارد.

نسخه اورجينال Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال 2009 منتشر شد كه توانست تنها در روز اول انتشار 4.7 ميليون نسخه فروش داشته باشد. اين بازي با داشتن مراحل جنجالي نظير No Russian سر و صداي بسياري به پا كرد و توجه بسياري از رسانه‌ها به آن جلب شد.

MW2 از بهترين نسخه‌هاي سري نداي وظيفه است كه مطمئنا انتشار نسخه بازسازي شده خبري خوشحال‌كننده براي طرفداران سرسخت اين مجموعه تيراندازي اول شخص است. با اين حال اگر شما از پلتفرمي غير از پلي استيشن 4 استفاده مي‌كنيد، بايد يك ماه ديگر براي انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered صبر داشته باشيد چراكه اين بازي تا اواخر ماه آوريل در انحصار كنسول شركت سوني خواهد بود.

بازي Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered هم‌اكنون براي كنسول پلي‌استيشن 4 در دسترس است و در تاريخ پنج‌شنبه 11 ارديبهشت ماه 1399 (30 آوريل 2020 ميلادي) براي كنسول ايكس باكس وان و پلتفرم پي‌سي منتشر مي‌شود. لازم به ذكر است كه با پيش خريد اين بازي به محتواي انحصاري براي استفاده در بخش چندنفره و بتل رويال Modern Warfare دسترسي خواهيد داشت.

 

منبع: https://venturebeat.com/2020/03/31/call-of-duty-modern-warfare-2-gets-its-remaster-on-the-ps4/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۷:۲۶:۱۸
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

اين روزها كه اكثر مردم به دليل شيوع ويروس كرونا در خانه‌هاي خود مانده‌اند، افزايش سرعت واي‌فاي خانگي مي‌تواند بسيار حائز اهميت باشد. مشكلات اينترنت مي‌تواند از بارگذاري ويديوها و انجام بازي‌هاي آنلاين جلوگيري كرده و در نتيجه در خانه ماندن و سرگرم شدن شما را نيز سخت‌تر كند. در اين مقاله قصد داريم تا راه‌كارهاي بهره‌برداري بهتر از پهناي‌ باند واي‌فاي خانگي را به شما آموزش دهيم.

سرعت اينترنت خود را اندازه بگيريد

قدم اول شما در افزايش سرعت اينترنت، پيدا كردن منشأ مشكلات و همچنين سنجش كيفيت شبكه واي‌فاي است. مي‌توانيد با استفاده از مرورگر كامپيوترتان و يا فعال كردن حالت هواپيماي گوشي هوشمند خود و سپس اتصال به شبكه واي‌فاي (جهت اطمينان از اينكه از اينترنت سيم‌كارت استفاده نمي‌كنيد)، به انجام اين كار اقدام كنيد. پس از اين بايد به يكي از وب‌سايت‌ها مانند Speedtest (اپليكيشن موبايلي نيز دارد) مراجعه كرده و سرعت واي‌فاي خود را اندازه بگيريد.

سرعت واي‌فاي خود را در مكان‌هاي مختلفي اندازه گرفته و اگر سرعت اينترنت در نقطه‌اي نسبت به ساير مكان‌ها بسيار پايين بود، اين موضوع را در نظر داشته باشيد.

شبكه خود را بررسي كنيد
شايد چندان عاقلانه به نظر نرسد، اما گاهي اوقات بايد مطمئن شويد كه دستگاه‌هاي شما از شبكه موردنظر شما استفاده مي‌كنند. گاهي اوقات (به دلايلي) گجت‌هاي شما به‌جاي اتصال به شبكه خانگي پرسرعت، به نقاط اتصال كم‌سرعت اپراتور شبكه‌اي شما متصل مي‌شوند. پس اين مورد را نيز بررسي كنيد.

خريد پهناي باند بيشتر منجر به افزايش سرعت واي‌فاي شما مي‌شود
استفاده از اينترنت روزبه‌روز در حال افزايش است و شايد مصرف اينترنت شما بيش از پهناي باند خريداري شده است. شايد همزمان با تماشاي محتواي ويديويي باكيفيت از سرويس‌هاي آنلاين پخش ويديو، ساير اعضاي خانواده نيز تماس ويديوي برقرار كرده و يا اينكه به انجام بازي‌هاي آنلاين بپردازند. شايد هم سه دستگاه و يا بيشتر از واي‌فاي خانگي شما استفاده كرده و در نتيجه سرعت آن را كاهش دهند.

اگر سرعت خريداري‌شده شما كم باشد، كاهش تعداد دستگاه‌هاي متصل، كمك چنداني نخواهد كرد. سرعت خريداري‌شده خود را بررسي كنيد. اين نكته را نيز در نظر داشته باشيد كه شايد در مدت زمان خاصي به دليل شرايط طرح اينترنت خريداري‌شده، با كاهش سرعت مواجه شويد. در هر صورت، خريد پهناي باند بيشتر به‌معناي افزايش سرعت واي‌فاي شما خواهند بود.

تغيير مكان روتر واي‌فاي مي‌تواند سرعت اينترنت شما را افزايش دهد
اگر شبكه واي‌فاي شما داراي نقاط كور بوده، بهترين راه‌كار، جابجايي روتر واي‌فاي به مكاني ديگر است. معمولا در بسياري از خانه‌ها، روتر واي‌فاي در گوشه‌ها قرار داده مي‌شود. اين‌گونه مكان‌ها نامناسب‌ترين جايگاه براي يك روتر هستند. امواج واي‌فاي از نوع راديويي هستند؛ اين امواج برد محدودي داشته و همچنين گاهي اوقات نيز نمي‌توانند از ديوارها عبور كنند. جهت افزايش سرعت واي‌فاي خود و همچنين بهبود محدوده برد آن، مي‌توانيد روتر خود را در نقاط مركزي خانه قرار دهيد.

كانال واي‌فاي خود را تغيير دهيد
اگر شبكه‌هاي واي‌فاي مختلفي در اطراف شما حضور دارند، امتحان اين راه‌كار مي‌تواند مفيد واقع شود، زيرا شايد امواج راديويي شبكه‌ها با يكديگر داخل پيدا كرده باشند. برخي از روترها به‌گونه‌اي طراحي شده‌اند كه بتوانند تداخل را تشخيص داده و در نتيجه امواج صاف را برگزينند. البته تمامي روترها در اين زمينه عملكرد مناسبي نداشته و همچنين نمي‌توانند در هنگام تغيير شرايط، به‌راحتي امواج صاف را شناسايي كنند. جهت افزايش سرعت واي‌فاي خود، مي‌توانيد به تنظيمات روتر مراجعه كرده و ساير كانال‌ها را امتحان كنيد.

امواج 5 گيگاهرتزي مي‌توانند سرعت واي‌فاي شما را افزايش دهند
مودم‌هاي واي‌فاي جديد از دو فركانس 2.4 و 5 گيگاهرتزي استفاده مي‌كنند. فركانس 5 گيگاهرتزي سريع‌تر بوده و كمتر نيز تداخل پيدا مي‌كند، اما برد زيادي نداشته و همچنين نمي‌تواند از ميان ديوارها نيز عبور كند. فركانس 2.4 گيگاهرتزي قوي‌تر از فركانس 5 گيگاهرتزي است، اما بيشتر مستعد تداخل با امواج مايكروويو و تلفن‌هاي بي‌سيم قديمي است.

اگر گجت‌هاي شما از امواج 5 گيگاهرتزي پشتيباني مي‌كنند، مي‌توانيد مودمي با اين مشخصات تهيه كرده و در نتيجه سرعت واي‌فاي خود را افزايش دهيد. فركانس‌هاي 5 گيگاهرتزي شامل سرعت‌هاي 802.11ax، 802.11ac ،802.11n يا 802.11a مي‌شوند.

البته بايد به ياد داشته باشيد كه پهناي باند 5 گيگاهرتزي واي‌فاي خانگي، ارتباطي با سرويس‌هاي اينترنت 5G سيم‌كارت موبايل‌ ندارد. شباهت نام اين دو، اتفاقي است.

يك افزايش‌ دهنده برد واي‌فاي تهيه كنيد

شايد نتوانيد مودم خود را جابجا كرده و يا اينكه انجام اين كار فايده‌اي نداشته باشد. در اين‌گونه مواقع مي‌توانيد يك افزايش دهنده برد واي‌فاي تهيه كرده و آن را در محل‌هايي قرار دهيد كه سيگنال‌ها در آن ضعيف هستند.

مي‌توانيد از شبكه مِش استفاده كنيد
جدا از ميزان در دسترس بودن اين فناوري، استفاده از شبكه مِش (Mesh network) همانند: Google Nest، Netgear’s Orbi ،Eero يا TP-Link Deco مي‌تواند موجب افزايش سرعت واي‌فاي شما شود (البته گزينه‌هاي ديگري نيز وجود دارند). استفاده از اين فناوري جهشي بزرگ هم در سرعت و هم در راحتي شبكه‌هاي واي‌فاي به حساب مي‌آيد. شبكه‌هاي واي‌فاي فعلي در واقع نوعي سيستم نقطه به نقطه هستند، درحالي‌كه شبكه مِش چنين سازوكاري ندارد.

جديدترين روترها از آخرين استاندارد سرعتي 802.11ax يا همان Wi-Fi 6 بهره مي‌برند. البته شايد هيچ‌كدام از گجت‌هاي شما از اين فناوري پشتيباني نكنند. به‌هرحال، اگر قصد يك خريد آينده‌نگرانه را داريد، بايد بدانيد كه گجت‌هاي چند سال آينده نيز مي‌توانند به‌راحتي از اين استاندارد بهره جويند.

سخن پاياني
درنهايت اگر درآمد شما و يا آموزش فرزندانتان به شبكه واي‌فاي خانگي بستگي دارد، پس قطعا صرف تلاش و هزينه جهت بهبود عملكرد آن، ارزشش را خواهد داشت.

منبع: https://www.theverge.com/2020/3/19/21185759/wi-fi-work-at-home-how-to-router-mesh

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۹:۱۳:۱۸
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

پيش از اين شنيده بوديم كه در سال 2020 گوشي‌هاي فايو جي مقرون به صرفه وارد بازار خواهند شد، اما تاكنون هيچ مدل مناسبي را نديده بوديم. خوشبختانه اين انتظار بالاخره به سر رسيد و شيائومي امروز با معرفي گوشي مي 10 لايت (Mi 10 Lite)، امكان اتصال به شبكه نسل بعدي را تنها با قيمتي معادل 350 يورو مهيا كرده است.

با اينكه شيائومي مي 10 لايت فايو جي در همان سبك و سياق سري مي 10 طراحي شده اما از برخي جهات كاملاً متفاوت است. تراشه پردازشي اسنپدراگون 7656 جي به عنوان قلب تپنده اين گوشي فعاليت مي‌كند كه داراي مودم فايو جي يكپارچه است و با فناوري LiquidCool خنك نگه داشته مي‌شود.

مي 10 لايت در جلوي بدنه خود به يك صفحه نمايش اولد 6.57 اينچي مجهز مي‌باشد كه در مقابسه با مدل معمولي مي 10 يك دهم اينچ كوچك‌تر است. شيائومي همچنين در اين مدل، طراحي دوربين سلفي را هم تغيير داده و سنسور 16 مگاپيكسلي را درون يك بريدگي قطره‌اي شكل تعبيه كرده است.

دوربين چهارگانه پشتي داراي سنسور اصلي 48 مگاپيكسلي است اما جزئيات مربوط به سه ماژول ديگر هنوز اعلام نشده است. شيائومي در حال حاضر به برخي از قابليت‌هاي دوربين مي 10 لايت اشاره كرده كه از جمله آن‌ها مي‌توان به Shoot Steady، Pro Mode و AI dynamic skyscaping اشاره كرد.

مي 10 لايت فايو جي از يك باتري 4160 ميلي آمپر ساعتي براي تأمين انرژي استفاده كرده و از شارژ سريع سيمي 20 وات بهره مي‌برد. اين گوشي با ضخامت 7.98 ميلي متري و وزن 192 گرمي خود، يك گوشي كاملاً فشرده و جمع‌و‌جور بوده و در رنگ‌هاي سفيد، خاكستري و سبز در دسترس خريداران خواهد بود.

اين گوشي در اوايل ماه مه وارد بازار خواهد شد و قيمتي كه براي نسخه 64 گيگابايتي آن تعيين شده، 350 يورو مي‌باشد. البته اگر به فضاي ذخيره‌سازي بيشتري نياز داشته باشيد، مي‌توانيد با پرداخت 50 يرور بيشتر، مدل 128 گيگابايتي را تهيه كنيد.

با مقايسه مي 10 لايت با نوكيا 8.3 فايو جي، كه 600 يورو قيمت دارد و ساير پرچمدارهاي فايو جي كه به مراتب گران‌تر هستند، مي‌توان پي برد كه شيائومي مقرون به صرفه‌ترين گوشي فايو جي را به نام خود ثبت كرده است. در اينجا به طور خاص به نوكيا 8.3 اشاره كرديم، چرا كه از همان تراشه اسنپدراگون 765 جي استفاده مي‌كند و از نظر قدرت سخت‌افزاري بسيار شبيه مي 10 لايت است. اما قيمت بسيار پايين‌تر محصول شيائومي باعث شده تا ارزش خريد بالاتري داشته باشد.

منبع: https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_10_lite_is_a_350_phone_with_5g_connectivity_48mp_main_camera-news-42299.php

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



احتمال تغيير نحوه‌ي عملكرد PS PLUS و PS NOW در PS5
نوشته شده در ۴ فروردين ۱۳۹۹
ساعت : ۰۷:۲۹:۲۸
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

با قرارِ آمدن PS5 به بازار در تعطيلات تابستاني پيش‌رو، شركت Sony فرصت مناسبي براي بازسازي و بهبود كيفيت PS Plus و PS Now دارد.

در حال حاضر، سوني در موقعيت جالبي به همراه PS5 قرار دارد؛ چرا كه هنوز سعي در رسيدن و جلو زدن از برنامه‌ي تبليغاتي Microsoft، كه به نظر تا به حال برايش سودمند بوده است(از لحاظ نظرات كابران فضاي مجازي)، دارد. از طرف ديگر، سوني، گام‌هاي احتياطي ضروري براي كامل فاش نشدن PS5 را نيز در نظر مي‌گيرد. مثلاً يكي از اين گام‌ها، صبر كردن تا زماني است كه مايكروسافت، اولين حركت براي فاش كردن قيمت كنسولش را بزند. با توجه به تقابل اين دو شركت، و اينكه مايكروسافت در چرخشي براي فاش كردن اطلاعات بيش‌تر از Xbox Series X قرار دارد، شايد سوني مجبور به اعمال تغييرات اساسي در خدمات دست اولش، يعني PS Plus و Ps Now، شود تا بتواند توجه مشتري‌هاي بيشتري به خود جلب كند.

با در نظر گرفتن اينكه طبق گزارش‌ها، هر واحد از كنسول PS5 چيزي حدود ۴۵۰ دلار(بدون در نظر گرفتن هزينه‌هاي بسته‌بندي و عوارض) براي سوني آب مي‌خورد، اين كنسول ممكن است هر قيمتي در بازه‌ي ۴۵۰ تا ۶۰۰ دلار داشته باشد.

با وجود اينكه سوني، به احتمال زياد، يك هفته يا يك ماه از يكي از اين خدمات را به طور رايگان، همراه هر كنسولش ارائه مي‌كند، قيمت فعلي هر يك از اين دو اشتراك، علاوه بر قيمت بازي‌هاي تازه منتشرشده كه خريداري مي‌شوند، چيزي بالاي ۷۰۰ دلار براي هر مشتري خرج برمي‌دارد كه قيمت جالبي نيست. با در نظر داشتن تمام اين موارد، اولين كاري كه سوني براي كاهش اين قيمت سرسام‌آور مي‌تواند انجام دهد، پيكربندي دوباره PS Plus و PS Now و تغيير نحوه‌ي عملكرد اين دو، مي‌باشد.

منبع: https://www.gamesradar.com/ps5-backwards-compatibility/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



[ ۱ ]