وبلاگ ديجيتال ماركتينگ
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 102
ديروز : 186
افراد آنلاين : 1
همه : 3865
 
ساعت : ۰۴:۱۹:۰۸
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

 

در حالي كه قيمت بيت كوين سال گذشته با كاهش مواجه شده بود، هم اكنون قيمت آن با رشد چشمگيري به بالاتر از 12,500 دلار رسيده است. قيمت بيت كوين در حال عبور از مرز ۱۳ هزار دلار است و در ادامه با هم درباره آن صحبت مي كنيم.

بيت كوين ركورد ارزش خود براي سال جاري ميلادي را شكست. اين ارز ديجيتال پرطرفدار توانست مطابق پيش بيني ها عمل كند و قيمتي بالاتر از 12 هزار دلار را به نام خود ثبت كند. علاوه بر افزايش قيمت، شاهد افزايش ميزان حجم تراكنش هاي اين ارز ديجيتال نيز هستيم. به نظر مي رسد اين موضوع باعث استقبال سرمايه گذاران بيشتري از بيت كوين شده است.

فيس بوك در گذشته نه چندان دور از ارز ديجيتال خود، ليبرا رونمايي كرد. به نظر مي رسد معرفي اين ارز ديجيتال و همچنين احتمال ممنوعيت استفاده از ارزهاي ديجيتال در كشور هند باعث افزايش قيمت بيت كوين شده است. قيمت اين ارز ديجيتال در 8 روز گذشته به صورت متوالي رشد چشمگيري و قدرتمندي داشته است. آخرين بار در دسامبر سال 2017 شاهد چنين رشد قيمتي بوديم.

بسياري منتظر رسيدن قيمت اين ارز ديجيتال به 13 هزار دلار هستند، البته پيش بيني ها به قيمت بالاتر بيت كوين اشاره مي كنند. چند روز پيش شاهد رسيدن قيمت بيت كوين به 11 هزار دلار بوديم. در صورتي كه قيمت اين ارز ديجيتال به 15 هزار دلار برسد، بايد منتظر رسيدن قيمت آن به 20 هزار دلار باشيم.

منبع https://bitcoin.org/en/

 

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۹:۳۰:۲۵
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

اس اي او SEO مشتق شده از Search Engine Optimization است كه به معناي بهينه‌سازي سايت براي موتور هاي جستجو مي باشد.

 

سئو يعني مجموعه فرآيند هايي كه انجام مي‌دهيد تا وب سايت شما در نتايج جستجو رتبه بالاتري كسب نمايد.
سئو به معناي بهينه سازي موتورهاي جستجو مي باشد.
موتورهاي جستجو بيشترين تلاش خود را در جهت پاسخگويي مطلوب به درخواست كاربران، معطوف نموده اند.
از اين رو مجموعه اي از قوانين را تعيين كرده اند كه با عنوان سئو معرفي مي‎شود.
در واقع هدف اصلي موتورهاي جستجو نشان دادن نتايج جستجو به بهترين شكل ممكن مي ‎باشد بطوري كه كاربران پاسخ سوالات خود را در صفحات اول بيابند.
آن ها مجبور به بررسي عواملي فراتر از خود سايت (On page SEO) شده اند.
نتيجه آن برخي از عوامل ديگر كيفيت و OFF PAGE SEO مي باشد تا محتواها هدفمندتر باشند.

سئوي خارجي چيست ؟
سئو به دو قسمت سئوي داخلي (ON PAGE SEO) و سئوي خارجي (OFF PAGE SEO) تقسيم مي‏ شود.
سئو داخلي اشاره به تمامي مواردي دارد كه شما داخل صفحه سايت خود انجام مي دهيد.
به عبارت ديگر به بررسي كدهاي نوشته شده مي پردازد مانند متاتگ عنوان، متاتگ توضيحات، تگ عكس، متن و … .
به كاربر بردن اصول سئو در داخل صفحات خيلي مهم است و اگر به صورت كاملا اصولي به كار رود، باعث افزايش رتبه صفحه در گوگل مي شود ، امروزه  اكثر سايت هاي معتبر داخلي مانند سافت 98 از سئو براي موفقيت استفاده مي كنند و در نتيجه ميزان و نرخ ورودي را بيشتر مي كند.
سئوي خارجي شامل تكنيك هايي است كه در خارج از وب سايت به منظور بهينه سازي (افزايش رتبه سايت) آن انجام مي شود.
آن چه كه شما مي توانيد براي افزايش سئو و بهينه سازي سايت خود در سايت هاي ديگران تبليغ كنيد سئوي خارجي مي باشد.
سئوي خارجي در واقع شامل دريافت سيگنال هاي مثبت از سايت هاي ديگر به سايت خود مي باشد.

مهم ترين آن ها شامل:
فعاليت در شبكه هاي اجتماعي
ايجاد و ساخت مجموعه لينك ‎ها‎
درج مطالب به همراه امضا در انجمن هاي آنلاين
توليد ويدئوهاي جذاب براي پخش ويروسي

تعاريف ديگري از OFF PAGE SEO
OFF PAGE SEO: روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود. امروزه بخش بزرگي از امور سئو در خارج سايت انجام مي شود انجام دادن اين كار ها توسط شركت هاي ديگر نيازمند هزينه است كه ليست اين امور در تعرفه سئو قابل مشاهده است.
OFF PAGE SEO: در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (لينك هايي كه از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌كنند) متمركز مي‌شود.
سپس با استفاده از روش‌هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌ سازي موتور جستجو مي‌پردازد.
OFF PAGE SEO: يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.
OFF PAGE SEO: دربرگيرنده مجموعه تكنيك ‎ها‎يي است كه موقعيت وب سايت را در نتايج جست و جو ارتقا مي‎دهد.
OFF PAGE SEO: به موتورهاي جستجو ديدگاه روشني در عقايد وبسايت ها و كاربران در تعيين اينكه چه سايتي بهتر است، اعطا نموده است.
عموما وبسايتي داراي اولويت است كه داراي لينك هايي به خودش از جانب وبسايت هاي ديگر باشد.
OFF PAGE SEO: تقريبا به تبليغاتي گفته مي شود كه از سايت شما در سايت هاي ديگر به صورت لينك قرار مي گيرد . اين امر امروزه در اغلب سايت هاي بزرگ مانند ستاره رعايت مي شود.
در واقع اين روش سئو سايت با تكيه بر لينك بيلدينگ به افزايش رتبه سايت شما كمك مي كند.
بسياري از متخصصان سئوي OFF PAGE را با ساختن لينك، يكسان مي ‎‎پندارند، در حالي كه تنها بخشي از سئوي خارجي محسوب مي‎شود.

چرا سئو خارجي مورد توجه قرار گرفته است؟
سئو خارجي به طور كلي شامل دريافت سيگنال از ديگر سايت ها به سايت خود مي شود كه مهم ترين آن نيز دريافت يا ساخت لينك از ديگر سايت ها است. اين نوع از سئو امروزه در تمامي  سايت ها رعايت مي شود و يكي از انواع طراحي كه بايد به آن توجه داشت طراحي سايت موزيك است كه منبع درآمد بسيار مناسبي است.
گوگل در صدر موتورهاي جستجو به طبيعي بودن لينك بيلدينگ اصرار زيادي دارد.
اين سير طبيعي بايد به نحوي صورت پذيرد كه مطابق با الگوريتم هاي غربال محتوا باشد.
توجه به زمان، روند، ساختار و تناسب در سئو خارجي سايت اهميت ويژه اي دارد و نميتوان از آن چشم پوشي كرد در صورتي كه سئو داخلي سايت به درستي انجام شود بر روي عوامل ديگر مانند Page Authority ، Domain Authority ، Trust Rank ، Page Rank ، Site Value نيز تاثير گذار هستند.
اين مساله دقيقا مانند تعداد بازخوردهاي يك شخص يا مطلب در در شبكه هاي اجتماعي (ماند لايك هاي فيسبوك، توئيت­ها، پين ها بر روي پينترست، +۱ ها در گوگل و…) و همچنين با اشتراگ گذاري هاي كاربران در اين شبكه­ ها مي باشد.

استراتژي موفق OFF PAGE SEO مزاياي زير را در اختيار وبمستر ها قرار مي دهد :
افزايش رتبه­ كلي: وب سايت در نتايج جستجو يا SERPs رتبه بالاتري خواهد يافت و اين نيز به معني ترافيك بيشتر است.
در واقع قرار گرفتن در رتبه‌هاي بالاتر  نتايج موتور هاي جستجو باعث مي‌شود سايت شما از بازديد ارگانيك برخوردار شده و با توجه به اين كه بازديدكننده از طريق جستجوي كلمات كليدي وارد سايت شما شده است نتايج مثبتي براي شما به همراه خواهد داشت.
افزايش رتبه­ صفحات سايت: پيج رنك عددي مابين ۰ تا ۱۰ است كه اهميت يك وبسايت را در چشمان گوگل نمايان مي ­سازد.
اين سيستمي است كه آقاي لري پيج (يكي از بنيان گذاران گوگل) اختراع كرده و يكي از دلايل موفقيت بالاي گوگل در نشان دادن نتايج مرتبط به كاربران و جستجو كننده­ ها همين است.
گوگل رتبه­ صفحات را توسط ۲۵۰ عامل مختلف تعيين مي­نمايد.
نمايش بيشتر مطالب: رتبه­ بالاتر به معناي نمايش بيشتر مطالب نيز هست.
هنگامي كه يك وبسايت در نتايج بالا قرار مي­ گيرد مانند آپارات و جهاني مي شود ، لينك­ ها، بازديدهاي بيشتر و بازخورد هاي بيشتري از جانب شبكه هاي اجتماعي دريافت مي ­كند.اين موضوع مي­ تواند منجر به دومينوي تمام اتفاقات خوب براي تان شود.توالي بي پايان از رويدادها كه در آن يكي منجر به ديگري و پس از آن به ديگري خواهد شد.

چرا از OFF PAGE SEO بايد استفاده كنم؟
SEO Off Page در واقع نشانه ي بسيار خوبي در مورد چگونگي درك جهان (وب سايت ها و كاربران ديگر) از وب سايتي خاص به آن ها مي دهد.
يك وب سايت مفيد توسط پيوند ها با وبسايت هاي ديگر در ارتباط است.
از رسانه هاي اجتماعي (فيس بوك ، توييتر، گوگل پلاس و … ) به آن اشاره مي شود و احتمال بازديد آن بالاتر مي رود.

جمع بندي
سئوي off-page  دقيقا به اندازه­ سئوي on-page مهم است.
اگر مي خواهيد سئو و بهينه سازي خوبي براي سايت خود بدست آوريد بايد بر هردو نوع سئو سرمايه گذاري كنيد. توجه داشته باشيد كه سايت هايي كه امروزه در زمينه سئو موفق هستند و از آنها همه جا نام برده مي شود مانند ديجي كالا در زمينه سئو خود خيلي زحمت كشيده اند و شما نيز بايد اين روند را طي كنيد تا برند شويد.
وقتي به لينك سازي فكر مي كنيد به راه هاي ساده بسنده نكنيد بلكه به راه هاي معتبر فكر كنيد.
هرچه ارزش يك لينك بيشتر باشد، بدست آوردن آن نيز مشكل تر خواهد بود.
در گذشته مي­ توانستيد به سادگي هزاران لينك دريافت كنيد و در نتيجه رتبه­ وبسايت خود را بالا ببريد، اما حالا قضيه فرق كرده و اين كار مستلزم تلاش بسيار بيشتري است.

كلام آخر :
سئو خارجي بيش از ۷۰% و سئو داخلي نزديك به ۳۰% فاكتور هاي سئو را در بر مي گيرند.
با توجه به اينكه موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل به Off Page اهميت بالايي مي دهند توجه به اين موضوع ضروريست.
در واقع معيار گوگل تنها الگوريتم ها و سيستم هاي غربال محتواي خود نيست.
گوگل از سايت هاي ديگر نيز براي ارزش دادن به يك سايت و دخالت آن در SERP استفاده مي كند.

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۰۹:۵۸:۳۵
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

طبق تصميم استوديو رايوت گيمز، بازي League of Legends در ايران و سوريه از دسترس خارج شده است.

 

League of Legends يكي از محبوب‌ترين بازي‌هاي آنلاين در سبك MOBA است كه كاربران حرفه‌اي زيادي در سراسر جهان دارد و در كشور ما هم طرفداران زيادي اين بازي را به‌صورت حرفه‌اي يا صرفا سرگرمي دنبال مي‌كنند. بااين‌حال از ديروز سرور‌هاي اين بازي در ايران از دسترس خارج شده‌اند و كاربران پس از ورود به بازي، پيامي را مبني بر عدم دسترسي به اين اثر دريافت مي‌كنند. با اينكه شايعه‌هاي زيادي در مورد دليل اين مشكل وجود داشت، اما امروز رسما مشخص شد كه اين تصميم از طرف رايوت گيمز، سازنده بازي، اتخاد شده است.

درواقع از دسترس خارج شدن سرور‌هاي بازي به‌دليل تحريم‌هاي موجود است و رايوت گيمز هم به‌عنوان شركتي آمريكايي از اين تصميم تبعيت كرده است. البته طبق گفت‌و‌گو‌هاي صورت گرفته در انجمن‌هاي رسمي بازي، سازندگان اعلام كرده‌اند كه ممكن است در آينده شاهد از بين رفتن اين محدوديت باشيم و در اين صورت آن‌ها بي‌صبرانه منتظر حضور مجدد كاربران ايراني در بازي هستند.

منبع : https://www.eurogamer.net/amp/2019-06-23-us-government-blocks-league-of-legends-for-players-in-iran-and-syria?__twitter_impression=true

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۸:۳۶:۵۷
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

تورنومنت رسمي جام رمضان 98 بازي زولا، كه توسط شركت سورنا گيمز،‌ ناشر و هم‌توليدكننده بازي زولا در ايران، به همراه استوديو لوكوم گيمز، سازنده‌ي بازي برگزار شد، ميزبان بيش از ۲ هزار بازيكن از اقسا نقاط كشور بود.

با اينكه بازي زولا در ايران، با چنين آمار و ارقامي غريبه نيست و در دوره‌هاي مختلف مسابقات، هزاران نفر شركت‌كننده را تجربه مي‌كند، اما چنين رقم مشاركت بالايي در جام رمضان نشان مي‌دهد كه همچنان علاقه‌مندان به پي‌سي گيمينگ در كشور وجود دارند و بازي شوتر آنلاين رايگان زولا، توانسته جامعه‌ي پي‌سي گيمر و به خصوص، علاقه‌مندان به سبك شوتر اول شخص كه تمايل به رقابت‌هاي ورزش‌هاي الكترونيك دارند را به خود جذب كند. بسترهاي مناسب بازي زولا در ايران مانند سرورهاي داخلي، پشتيباني سريع و برگزاري مسابقات آفلاين و آنلاين كه توسط شركت سورنا گيمز تهيه و تامين مي‌شود، نظر صدها هزار گيمر ايراني را به سمت بازي زولا جلب كرده است.

گيم‌نت بزرگ ولكانو، يكي از كلوب‌هاي بزرگ ورزش‌هاي الكترونيك تهران، روز جمعه ۳۱ خرداد ماه از ساعت ۱۱ صبح ميزبان فيناليست‌هاي جام رمضان زولا بود. امين فلامرزي (xXx)، پوريا عباسي (PHOENIX)، اميرمحمد پاك‌نژاد (Jumper)، ميثاق قرونه (Selwyn)، محمد موسوي (BARAK) و عليرضا غلامرضايي (Lord) ۶ بازيكني بودند كه به مرحله‌ي فينال راه پيدا كردند. متاسفانه بنا به دلايل نامعلوم، پوريا عباسي ملقب به  PHOENIXنتوانست خود را به مسابقه برساند و فينال عملا با حضور ۵ بازيكن منتخب برگزار شد. طبق برنامه‌ريزي‌هاي از پيش تعيين شده، ساعت ۱۲ ظهر قرعه‌كشي براي مشخص شدن جاي بازيكنان انجام شد.

ابتدا امير Jumper پيشتاز مسابقه بود، اما در اواسط بازي ميثاق Selwyn  توانست از رقبا پيشي بگيرد و مدتي نفر اول بازي باشد. اين روال نتوانست تا آخر بازي ادامه پيدا كند و امين فلامرزي ملقب به xXx زودتر از ساير بازيكنان به امتياز ۱۰۰ رسيد و نفر اول مسابقه شد. ميثاق قرونه (Selwayn) با ۸۶ امتياز نفر دوم و عليرضا غلامرضايي (Lord) با كسب ۸۰ امتياز به مقام سوم بسنده كرد. امير Jumper و محمد BARAK هم به ترتيب ۷۸ و ۷۵ امتياز كسب كردند و مغلوب سه نفر برتر شدند.

منبع : http://gamenews.ir/1398/04/40608/%d9%81%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%b1%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%86-98-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b2%d9%88%d9%84%d8%a7/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



Disavow چيست و چه كاربردي دارد ؟
نوشته شده در ۱ تير ۱۳۹۸
ساعت : ۱۰:۵۵:۱۰
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

يكي از روش هايي كه تاثير زيادي روي سئو سايت شما دارد ، استفاده از لينك هاي خارجي يا بك لينك است ، اما اين طور نيست كه بك لينك ها هميشه باعث افزايش رتبه سايت شما در گوگل شوند ، بلكه در برخي مواقع هم مي توانند مخرب باشند و تاثير منفي روي سئو سايت شما داشته باشند ، يكي از روش هايي كه مي توان به وسيله آن به سايت رقبا ضربه زد ، ايجاد بك لينك هاي مخرب است كه باعث سئوي منفي روي سايت رقبا مي شود ، بعضي مواقع مي توانيد با پيگيري و برقراري ارتباط با سايت هاي رقيب و درخواست مبني بر برداشتن لينك ، اين مشكل را رفع كنيد ، ولي در برخي موارد هم نمي توانيد اين كار را انجام دهيد ، اينجاست كه ما بايد از Disavow استفاده كنيم ، حال اين سوال پيش مي آيد كه Disavow چيست ؟ وقتي ما يك لينك را Disavow مي كنيم ، يعني از گوگل درخواست مي كنيم كه هنگام بررسي سايت ما اين لينك را ناديده بگيرد ، گوگل همواره در تلاش است تا از اثرات منفي بك لينك ها روي سايت ها جلوگيري كند ولي هميشه در انجام اين امر موفق نيست ، براي همين ابزاري به نام Disavow Tools را معرفي كرده است تا با استفاده از آن بتوانيد لينك هاي مخرب را شناسايي كنيد و نسبت به حذف آن ها اقدام كنيد ، روش حذف لينك هاي مخرب مي تواند به صورت تكي ( URL ) يا به صورت كلي ( دامنه ) باشد.

تمامي بك لينك هاي اشاره شده به سايت شما مخرب نيستند ، توجه به اين نكته ضروري است كه بك لينك هايي كه اثر منفي روي سايت شما دارند از سمت سايت هايي اتفاق مي افتد كه داراي اعتبار هستند ، يكي از مهمترين مواردي كه باعث جريمه سايت مي شود ، خريد بك لينك در سايت هاي داراي اعتبار است ، اگر سايتي كه به شما بك لينك مي دهد داراي اعتبار نباشد تاثيري روي سئو سايت شما نخواهد داشت ، در زير به برخي از بك لينك ها اشاره مي كنيم كه جز لينك هاي مخرب محسوب مي شوند و از گوگل اخطار مي گيرند :.....

<<<براي مطالعه ادامه اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد>>>

https://webdaran.com/whats-disavow/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۱۱:۰۰:۰۲
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

طي يك ارزش‌گذاري جديد، اين نتيجه به دست آمده است كه ارزش نام اكس‌باكس، از هر دو عنوان پلي‌استيشن و نينتندو بيشتر است.

 

به تازگي ليستي از ارزشمندترين نام تجاريهاي جهان تشكيل شده است كه در ميان صد رتبه‌ي ابتدايي آن مي‌توان نام اكس‌باكس را مشاهده كرد. اين مورد در حالي است كه هيچ‌ يك از دو نام پلي‌استيشن و نينتندو نتوانسته‌اند جايي در صد رتبه‌ي ابتدايي ليست را به خود اختصاص دهند.

اين ليست ۱۳ سال است كه به صورت ساليانه تشكيل مي‌شود و معيار آن نيز فعاليت نام تجاري مذكور در تمامي عرصه‌ها است. در اين ليست، تنها شركتي كه در صنعت بازي‌هاي ويدئويي حضور دارد، اكس‌باكس است كه رتبه‌ي ۸۷ را به خود اختصاص داده. هنوز مشخص نيست كه چطور اكس‌باكس با اين كه در نسل هشتم نتوانست به خوبي ظاهر شود، ولي بالاتر از دو رقيب ديگر خود يعني پلي‌استيشن و نينتندو قرار دارد. متاسفانه ليست تشكيل شده نيز اطلاعات بيشتري در اختيار ما نمي‌گذارد. شايد مورد برتري اكس‌باكس را بتوان بازي Minecraft دانست؛ چرا كه نه نينتندو و نه پلي‌استيشن هيچ كدام عنواني به قدرتمندي و بزرگي اين بازي در ليست عناوين خود ندارند.

نظر شما در رابطه با اين ليست چيست؟ آيا واقعا بازي Minecraft باعث پيروزي اكس‌باكس بر عليه پلي‌استيشن و نينتندو شده است؟

منبع : https://gamefa.com/565579/report-xbox-brand-is-more-valuable-than-playstation-and-nintendo/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۱۰:۵۷:۵۵
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

اينستاگرام اين روزها تبديل به يكي از محبوب ترين شبكه‌هاي اجتماعي شده است و به دليل داشتن قابليت‌هاي كاربردي و جذاب كاربران بسياري به سمت خود جذب كرده است، اما يكي از دغدغه‌هاي هميشگي كاربران هك شدن حساب كاربري است. در همين راستا اينستاگرام در حال آزمايش يك روش جديد به منظور بازيابي آسان حساب‌هاي كاربري هك شده است. بازيابي حساب هك شده اينستاگرام ساده‌تر خواهد شد. 

اينستاگرام در حال آزمايش يك روش درون برنامه‌اي به منظور بازيابي آسان‌تر حساب‌هاي كاربري هك شده است؛ با اين روش دزديدن حساب كاربري تقريباً غير ممكن مي‌شود. پيش از اين براي بازيابي حساب كاربري هك شده بايد به پشتيباني اينستاگرام چندين ايميل با هدف تاييد اطلاعات و احراز هويت ارسال مي‌كرديد، اما در روش جديد با ثبت اطلاعات مي‌توانيد حساب كاربري خود را بازيابي كنيد. بدون شك اين اطلاعات شامل نام كاربري، ايميل و شماره موبايل مي‌شود و در نهايت اينستاگرام يك كد 6 رقمي يكبار مصرف براي بازيابي اكانت به يكي از آدرس‌هاي منتخب شما ارسال مي‌كند.

در اين روش تغيير اطلاعات حساب كاربري توسط هكرها بي فايده است است، زيرا اينستاگرام براي حل اين مشكل از ترفند جديدي استفاده كرده است. براي جلوگيري از مشكل تغيير اطلاعات، اينستاگرام نام كاربري انتخاب شده را براي مدتي حتي پس از تغيير در حالت رزرو نگه مي‌دارد تا مالك اصلي حساب كاربري بتواند با استفاده از آن اكانت خود را بازيابي كند، در نتيجه تغيير اطلاعات حساب كاربري بي فايده خواهد بود و با اين روش دزديدن اكانت كاربران بسيار دشوار خواهد شد.

اينستاگرام زمان مشخصي را براي عرضه اين قابليت درون برنامه‌اي اعلام نكرده است، اما قابليت رزرو نام كاربري هم اكنون براي كاربران نسخه اندرويد فعال سازي شده است و به زودي براي iOS نيز فعال خواهد شد. اينستاگرام با اضافه كردن اين قابليت قصد دارد تا كار بازيابي اكانت دزديده شده را به خود كاربر بسپارد و حجم كاري تيم امنيتي خود را براي بازيابي حساب‌هاي كاربري هك شده كاهش دهد. البته در اين روش كاربري براي بازيابي اكانت خود بايد كمي عجله كند، زيرا اطلاعات ثبت شده قبلي تا مدت كوتاهي براي بازيابي اكانت در دسترس خواهند بود.

نظر شما چيست؟ فكر مي كنيد اينستاگرام بايد به فكر ارتقا امنيتش باشد يا راه بازيابي را ساده كنيد؟

منبع : https://www.engadget.com/2019/06/17/instagram-tests-easier-hacked-account-recovery/

 

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



مهمترين عوامل موفقيت سايت را بشناسيد
نوشته شده در ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
ساعت : ۰۹:۵۷:۳۳
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

چطور ممكن است كه برخي از سايت ها با طراحي ساده اي كه دارند جزء سايت هاي محبوب شده و رتبه جهاني بالايي بدست بياورند!سايت هايي مانند گوگل و فيسبوك ؛چه عواملي باعث موفقيت يك سايت مي شود؟

 بررسي جوانب و نكاتي براي موفقيت سايت
مديريت درست ،طراحي شيك و جذاب،نرم افزارهاي كارآمد درطراحي سايت وموارد بسياري كه در عوامل موفقيت سايت از نكات كليدي هستند.ولي برخي از طراحان سايت با مراجعه به مشاوران مخصوص مي گويند:يك ايده خوب براي فروش آنلاين دارم. يك سايت شيك و جذاب لازم دارم. بعد از اينكه سايت را راه اندازي كردم مردم به سايتم سر مي زنند و از من خريد مي كنند چون ايده فوق العاده اي دارم. تنها چيزي كه لازم دارم اين است كه ببينم چطور مي توانم سايتم را بين مردم تبليغ و معرفي كنم!

دو ايراد اساسي در اين كليشه ذهني وجود دارد. نخست اينكه فرآيند فروش و بازاريابي آنلاين مدل خاصي دارد كه بايد رعايت شود. بنابراين فرآيند واقعي، از چيزي كه در ابتدا به نظر مي رسد پيچيده تر است. اشكال دوم اين است كه اين دوستان خودشان را از اين معادله حذف كرده اند!
گاهي مديران و كارآفريناني نزد ما مي آيند و تحت تاثير عملكرد و محتواي سايت تابناك از ما تقاضا مي كنند چيزي شبيه آن برايشان بسازيم. ما به اين افراد مي گوييم 80 درصد موفقيت سايت ناشي از شيوه مديريت آن است نه ظاهر يا نرم افزار آن! ولي مردم از بيرون تصور ديگري دارند.

تقليد سايت كار راحتي است. آيا مي دانيد فقط در ايران چند نفر از قالب سايت برايان تريسي كپي كرده اند؟ ولي آيا موفقند؟ اما مديريت سايت چطور؟ اين راز بين ما و شما بماند:كساني  كه خودشان را از معادله وب سايت حذف كرده اند، اغلب شكست مي خورند. طراحي سايت فروشگاهي  و يا هرگونه سايت ديگر نياز به خلاقيت دارد تا به موفقيت برسد. كليشه ذهني آنها اينست:اينترنت يك فناوري پيشرفته است كه براي آسان كردن كارها آمده است و اين روزها كامپيوترها خودشان مي توانند خيلي كارها بكنند. فقط كافي است كه كامپيوتر را روشن و به اينترنت وصل كنيد و يك سايت شيك و نرم افزار قدرتمند داشته باشيد. بقيه ماجرا خودش رو به راه مي شود. و بقيه ماجرا رو به راه نمي شود چون سايت ساختن كافي نيست. نقش خودتان بيشتر از سايت است!

مهمترين عوامل موفقيت يك سايت كدامند؟

اگر از شما بپرسند مهمترين عوامل موفقيت يك سايت چيست چه پاسخي داريد؟ ايده خوب؟ زيبايي؟ مطالب مفيد؟ بازديدكنندگان فراوان؟ كداميك؟ نظرات مختلفي در اين زمينه وجود دارد. بعضي معتقدند پاسخ اين سوال بستگي به اين دارد كه درباره چه نوع سايتي صحبت مي كنيم. به عنوان مثال مي توان پرسيد آيا مهمترين عامل موفقيت يك سايت خبري با موثرترين عامل كاميابي يك سايت هنري يكسان است؟ شما چه فكر مي كنيد؟  
يك راه براي يافتن پاسخ اين سوال آن است كه تجربيات موسسان و گردانندگان موفق ترين سايت هاي وب در اينترنت را بررسي كنيم و كنار هم بگذاريم. سايت جستجوگر گوگل اولين موتور جستجو در اينترنت نبود، پيش از آن مدتها ياهو يكه تاز ميدان بود. قبل از راه اندازي سايت فيس بوك نيز چندين شبكه اجتماعي ديگر نيز در اينترنت برپا شده بودند و ميليون ها كاربر داشتند. پس چرا اين دو به چنين موفقيتي رسيدند؟ سايت گوگل حتي طراحي ساده اي دارد. بدون شك سايت هاي بسياري را مي توان در اينترنت پيدا كرد كه در عين سادگي بسيار زيباتر از گوگل هستند. پس شايد زيبايي هم به تنهايي مهمترين عامل موفقيت نباشد.

خوشخبتانه مديران و گردانندگان خيلي از سايت هاي موفق بعد از تثبيت موقعيت خود در اينترنت اقدام به انتشار كتاب ها و يا مقالاتي درباره داستان موفقيت خود كرده اند. حال مي خواهيم چكيده اي از مهمترين عوامل موفقيت يك وب سايت را كه برآيند نظرات بسياري از پيشگامان دنياي اينترنت را با هم مرور كنيم. تقريبا همه اين عوامل مهم هستند و ترتيب آنها در اينجا چندان مهم نيست.

1. طراحي شيك و جذاب

طراحي گرافيكي زيبا و چشمگير مسلما در جذب مخاطب تاثير دارد. البته اين عامل به تنهايي تاثير زيادي در موفقيت يك سايت ندارد حتي اگر در شروع كار، توجه زيادي از كاربران را جلب خود كند.  سايت طرفداري نمونه كاملي از طراحي زيبا در كنار محتوا مناسب است .يك سايت زيبا كه از نظر محتوايي ضعيف باشد و يا از نظر كارايي فايده اندكي به كاربران خود برساند به زودي از فهرست سايت هايي كه مردم دوست دارند مرتب به آنها سر بزنند خط مي خورد. سايت نبايد يكبار مصرف باشد.  

2. كاربران فعال

بزرگان و پيشگامان وب معتقدند كاربراني كه بازمي گردند باارزش ترين دارايي يك سايت هستند. به همين دليل همه تلاش هاي يك سايت موفق بايد معطوف به دو هدف باشد:جذب مخاطبان تازه و حفظ بازديدكنندگان قبلي (بازگرداندن كاربراني كه قبلا يك بار به سايت شما آمده اند). در طراحي سايت براي موزيك اين اصل به شدت اهميت خود را نشان مي دهد. واضح است كه همه تلاش هاي يك سايت مثل ارتقا كيفيت و تنوع خدمات و يا زيبايي آن با هدف كسب رضايت كاربران است. بنابراين تا كاربراني نباشند، ساير هدف هاي يك سايت نيز معنا و مفهومي پيدا نمي كند. تجربه نشان داده كه سايت هايي كه مخاطب دائمي و كاربران فعال و وفاداري ندارند، خيلي زود به سمت كاهش فعاليت و حتي خاموشي كامل حركت مي كنند.

3. بودجه و درآمد سايت
يك عامل مهم ديگر در موفقيت سايت وب، داشتن بودجه است. راه اندازي يك سايت ممكن است در ابتداي كار بسيار كم هزينه به نظر برسد. يك كامپيوتر معمولي، يك خط اينترنت پرسرعت، يك دامين، يك ميزبان (هاست) ارزان قيمت و يك نرم افزار CMS اپن سورس با قالب رايگان مي تواند منجر به راه اندازي يك سايت با حداقل بودجه ممكن شود. اما اين تازه شروع داستان است.  
بسيار از سايت هاي وب پس از چندماه فعاليت متوقف مي شوند، تنها به اين دليل ساده كه توجيه اقتصادي ندارند. البته مي توان بعضي از سايت هاي شخصي يا وبلاگ را تنها با اتكا به عناصري چون عشق به نوشتن مدتي اداره كرد، اما حتي در چنين مواردي نيز ممكن است بعد از مدتي، انگيزه صاحب سايت براي به روز نگه داشتن آن به شدت كاهش يابد. هدف يك سايت هرچه باشد، چه انتفاعي و چه غير انتفاعي، به ناگزير نيازمند بودجه و توجيه اقتصادي است.

4. بازاريابي و رتبه در موتورهاي جستجو

يك عامل مهم ديگر در موفق شدن يك سايت، تبليغ خودش در ساير پايگاه هاي اينترنتي، به ويژه در موتورهاي جستجو است. روش رايگان براي ظاهر شدن در نتايج موتورهاي جستجو، رعايت نكات دقيقي است كه از سوي سازندگان اين موتورها به عنوان راهكارهاي افزايش رتبه سايت منتشر شده است. اغلب سايت هاي  ايراني چون عصر ايران با رعايت نكات موتور هاي جستجو به صفحه و لينك اول گوگل دست يافتند.اين روزها سايت گوگل با در اختيار داشتن حدود 70 درصد بازار جستجوهاي اينترنتي همچنان به عنوان مهمترين سكوي تبليغ و معرفي يك سايت مطرح است.
سايتي كه برنامه مشخصي براي تبليغ و بازاريابي خود ندارد، در كهكشان اينترنت نسبتا ناشناخته خواهد ماند، حتي اگر بسيار بزرگ باشد. بنابراين به فكر يك برنامه مدون و حساب شده براي معرفي سايت خود در اينترنت باشيد. نگوييد سايتم به تدريج و خود به خود (به دليل لياقت يا محتوا يا زيبايي اش) در اينترنت شناخته خواهد شد، بلكه يك برنامه تهاجمي و حساب شده براي مطرح كردن خود در اينترنت طراحي كنيد.

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۱۰:۲۵:۴۰
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

نسخه لاكچري تلويزيون The Wall سامسونگ در اينفوكام 2019 رونمايي شد. سامسونگ همچنين در اين رويداد از جديدترين نوآوري‌هاي نمايشي و نسخه جديد نمايشگر تعاملي Flip و نمايشگر ديجيتالي ساينيج خود رونمايي كرد.

 

شركت سامسونگ الكترونيكس در جريان نمايش‌گاه اينفوكام 2019 در شهر اورلاندو، از نسخه لاكچري تلويزيون The Luxury Wall خود رونمايي كرد. نسخه جديد تلويزيون وال يك نمايشگر ماژولار LED است كه مي‎تواند در هر اندازه و نسبتي توليد شده و براي زيبايي هرچه بيشتر فضاي نشيمن خانه استفاده شود. نسخه لاكچري تلويزيون The Wall سامسونگ تجربه تماشاي فراگير را به سطح جديدي رسانده و كيفيت تصوير فوق‌العاده‎اي را در فضاي راحت خانه در اختيار شما قرار مي‌دهد.

در كنار رونمايي از اين محصول، شركت سامسونگ نوآوري‎هاي نمايشي ديگري مانند MagicINFO 7 مجهز به فناوري تحليل با استفاده از هوش مصنوعي و همين‌طور نسخه جديد نمايشگر تعاملي Flip در اندازه 65 اينچي و نمايشگرهاي ديجيتالي ساينيج QLED 8K خود را هم در همين نمايشگاه عرضه خواهد كرد.

نسخه لاكچري تلويزيون The Wall سامسونگ ؛ عظمت در نشيمن خانه
تلويزيون وال لاكچري يك نمايشگر عظيم Micro LED با فرمت ماژولار است كه حتي براي روشن‎ترين بخش‏‌هاي فضاهاي مسكوني هم كاملا مناسب است. اين تلويزيون در اندازه‎ها و نسبت‎هاي مختلف از 73 اينچ با كيفيت 2K تا 292 اينچ با كيفيت 8K قابليت تغيير و تنظيم دارد. صفحه وال لاكچري كمتر از 30 ميلي‎متر ضخامت داشته و با توجه به طراحي بدون حاشيه و وجود چند قاب قابل تنظيم متناسب با دكور خانه، امكان سازگار كردن آن با هرگونه دكوراسيوني كاملا وجود دارد.

منبع : https://gadgetnews.net/362759/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%84%d8%a7%da%a9%da%86%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-the-wall-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۰۹:۲۲:۱۸
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

لامبورگيني هوراكان استراتو يك خودروي مفهومي است كه در گذشته با آن ملاقات كرديم. گزارشي جديد خبر از توليد محدود اين خودروي آفرود مي دهد.

 

هفته گذشته شاهد رونمايي از خودروي مفهومي لامبورگيني هوراكان استراتو بوديم. بر اساس اعلام لامبورگيني، اين خودرو تنها در يك نمونه به توليد مي رسد.

بر اساس گزارشي كه به تازگي از سوي Automobile منتشر شده، اين خودرو احتمالا به صورت محدود توليد مي شود و تنها شاهد توليد يك نمونه از آن نخواهيم بود.

مدير بخش فني لامبورگيني، Maurizio Reggiani به اين موضوع اشاره كرده كه اين شركت احتمالا براي ساخت بدنه اين خودرو از پرينترهاي سه بعدي استفاده مي كند.

قطعات بدنه اين خودرو توسط مواد مصنوعي جديدي توليد مي شوند كه وزن كمي دارند. اين قطعات در نهايت به شاسي متصل مي شوند.

شايعات به اين موضوع اشاره مي كنند كه لامبورگيني هوراكان استراتو احتمالا در 500 تا 1000 نسخه به توليد مي رسد و نبايد منتظر توليد عمده آن باشيم.

توليد يك خودروي آفرود توسط يك از افسانه اي ترين سازندگان خودروهاي سوپراسپرت عجيب به نظر مي رسد؛ با اين حال مي توان به شركت پورشه اشاره كرد. پورشه با ورود به بازار خودروهاي شاسي بلند قدرتمند توانست به سود بالايي دست پيدا كند.

لامبورگيني در گذشته خودروي اوروس را معرفي و روانه بازار كرد؛ با اين حال هنوز نمي توان آن را يك خودروي تاثيرگذار در اين صنعت دانست.

لامبورگيني هوراكان استراتو يك خودروي كاملا متفاوت است. اين محصول در نمونه مفهومي خود از موتور لامبورگيني هوراكان Evo بهره مي برد. اين موتور 10 سيلندر 5.2 ليتري قادر به توليد 640 اسب بخار قدرت است.

لامبورگيني براي اينكه يك خودروي آفرود توليد كند، مجبور به افزايش ارتفاع آن شده است. در صورتي كه اين محصول به توليد برسد، قيمتي بالاتر از ديگر محصولات اين برند ايتاليايي خواهد داشت. انتظار مي رود قيمت اين خودرو نزديك به 270 هزار دلار باشد.

منبع : https://www.motor1.com/news/354852/lamborghini-huracan-sterrato-concept-production/

 

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]