امیر مسعودی
درج آگهی رایگان
تعمیرات لوازم خانگی
وبلاگ ديجيتال ماركتينگ
 
   
 
 
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲:۱۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

لامبورگيني هوراكان استراتو يك خودروي مفهومي است كه در گذشته با آن ملاقات كرديم. گزارشي جديد خبر از توليد محدود اين خودروي آفرود مي دهد.

 

هفته گذشته شاهد رونمايي از خودروي مفهومي لامبورگيني هوراكان استراتو بوديم. بر اساس اعلام لامبورگيني، اين خودرو تنها در يك نمونه به توليد مي رسد.

بر اساس گزارشي كه به تازگي از سوي Automobile منتشر شده، اين خودرو احتمالا به صورت محدود توليد مي شود و تنها شاهد توليد يك نمونه از آن نخواهيم بود.

مدير بخش فني لامبورگيني، Maurizio Reggiani به اين موضوع اشاره كرده كه اين شركت احتمالا براي ساخت بدنه اين خودرو از پرينترهاي سه بعدي استفاده مي كند.

قطعات بدنه اين خودرو توسط مواد مصنوعي جديدي توليد مي شوند كه وزن كمي دارند. اين قطعات در نهايت به شاسي متصل مي شوند.

شايعات به اين موضوع اشاره مي كنند كه لامبورگيني هوراكان استراتو احتمالا در 500 تا 1000 نسخه به توليد مي رسد و نبايد منتظر توليد عمده آن باشيم.

توليد يك خودروي آفرود توسط يك از افسانه اي ترين سازندگان خودروهاي سوپراسپرت عجيب به نظر مي رسد؛ با اين حال مي توان به شركت پورشه اشاره كرد. پورشه با ورود به بازار خودروهاي شاسي بلند قدرتمند توانست به سود بالايي دست پيدا كند.

لامبورگيني در گذشته خودروي اوروس را معرفي و روانه بازار كرد؛ با اين حال هنوز نمي توان آن را يك خودروي تاثيرگذار در اين صنعت دانست.

لامبورگيني هوراكان استراتو يك خودروي كاملا متفاوت است. اين محصول در نمونه مفهومي خود از موتور لامبورگيني هوراكان Evo بهره مي برد. اين موتور 10 سيلندر 5.2 ليتري قادر به توليد 640 اسب بخار قدرت است.

لامبورگيني براي اينكه يك خودروي آفرود توليد كند، مجبور به افزايش ارتفاع آن شده است. در صورتي كه اين محصول به توليد برسد، قيمتي بالاتر از ديگر محصولات اين برند ايتاليايي خواهد داشت. انتظار مي رود قيمت اين خودرو نزديك به 270 هزار دلار باشد.

منبع : https://www.motor1.com/news/354852/lamborghini-huracan-sterrato-concept-production/

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰:۵۴ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

مقدمه اي بر الگوريتم فرد چيست؟

در تاريخ 8 مارس 2017 يك الگوريتم تاييد نشده توسط شرگت گوگل به راه افتاد كه كارشناسان سئو آن را الگوريتم فرد ناميدند.

تاثيرات اين الگوريتم بعد از معرفي بسيار شديد و سريع بود.

طبق تحقيقات صورت گرفته ، سايت هايي كه شامل جريمه الگوريتم فرد شدند ، 90% ترافيك خود را از دست دادند.

همچنين بعد از اين اتفاق بسياري از وب مسترها از ترس از دست رفتن جايگاه خود به اقداماتي مانند پاك كردن برخي از محتواهاي سايت خود روي آوردند.

جريمه الگوريتم فرد گوگل شامل چه سايت هايي مي شود؟

اما سوال اصلي اينجاست كه جريمه الگوريتم فرد شامل چه سايت هايي مي شود و براي جلوگيري از آن بايد چه كارهايي را انجام داد؟

طبق تحقيقات صورت گرفته در سايت معتبر Search Engine Land حدود 95% سايت هايي كه شامل جريمه الگوريتم فرد شده اند ، يا داراي محتواي خاصي نيستند و يا محتواي آن ها صرفا جهت كسب رتبه نوشته شده است.

اگر شما هم جزو وب مسترهايي هستيد كه توسط الگوريتم فرد جريمه شده ايد زمان آن فرا رسيده كه روش توليد محتواي خود را تغيير دهيد.

براي مطالعه ادامه اين الگوريتم حتما روي لينك زير كليك كنيد !!@!@@!@@!@@!!!!!

https://webdaran.com/whats-fred-algoritm/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴:۳۴ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

قيمت همه چيز بالا رفته و قيمت وسايل ديجيتال شخصي هم از اين قاعده مستثني نيست؛ انواع گوشي، تبلت، لپ تاپ و لوازم جانبي‌شان به شدت گران شده‌‌اند. به همين دليل هم در اين شرايط اقتصادي كار درست اين است كه از وسايلمان بهتر مراقبت كنيم و نگذاريم كار به خراب شدن و اجبار به خريد گزينه‌هاي جديد برسد.

محافظي واجب؛ در حد نان شب

آيا از بالا رفتن قيمت كابل شارژر گوشي‌تان خبر داريد؟ آيا مي‌دانستيد صاحبان شركت‌هاي بزرگ جنس كابل‌ها را طوري تعيين مي‌كنند كه بعد از مدتي خراب شود و شما با خريد دوباره اين وسيله جانبي سود صاحبان برندها را بالا ببريد و آيا الان مشخص شد كه چرا سيم شارژرتان مرتب از قسمت انتها و ابتدا دچار پوسيدگي و شكستگي مي‌شود؟ حالا كه اين نكات را مي‌دانيد؛ دست به كار شويد و با استفاده از روش زير عمر شارژرتان را بالا ببريد.

با استفاده از نوار چسب ضخيم بي رنگ دور ابتدا و انتهاي كابلتان را بپوشانيد. بهتر است نوار را چند بار دور سيم بپيچيد تا به خوبي محكم شود. اگر بتوانيد كمي از حد سيم بيرون بزنيد و بخشي از ورودي USB كابل را هم با چسب بپوشانيد، تكيه گاه بهتري براي نوار چسب فراهم كرده‌ايد.
يك محافظ سيم شارژر بخريد يا با استفاده از نخ‌هاي رنگي نسبتا ضخيم دور تا دور سيم را بپوشانيد. استفاده از محافظ آماده براي كساني كه حوصله نخ پيچي و كارهاي دستي را ندارند؛ توصيه مي‌شود.
يك جفت محافظ دو سر كابل شارژر تهيه كنيد. اين محافظ‌ها اغلب گيره‌هاي فانتزي بامزه‌اي هستند كه دو سر كابل را از تا شدن و شكستگي نجات مي‌دهند.
يك كيف متوسط براي قرار دادن شارژرتان در نظر بگيريد؛ كيف‌هاي كوچك باعث خم شدن دو سر سيم شارژر مي‌شود.
اگر مجبور هستيد شارژرتان را در فضاي كوچكي قرار دهيد، آن را از كابل جدا كنيد و كابل را به صورت دايره‌اي بپيچيد.

اين لوازم را نخريد

استفاده از لوازم جانبي اصل براي بالا بردن طول عمر گوشي شما ضروري است. هر چند كه اين روزها خريد لوازم جانبي گوشي هاي سامسونگ و اپل و بعضي برندهاي ديگر نياز به هزينه بيشتري نسبت به گزينه‌هاي غير اوريجينال دارد؛ اما اين هزينه مانع از هزينه بالاتر در طول زمان خواهد شد. بنابراين تا حد ممكن از لوازم جانبي اصل استفاده كنيد و به اين صرف هزينه، به چشم سرمايه‌گذاري طولاني مدت نگاه كنيد نه خرج اضافه.

مراقبت از هدفون و سيم آن

چه هدست داشته باشيد و چه هدفون، هر دو به مراقبت نياز دارند. براي مراقبت از اين وسايل از روش‌هاي زير كمك بگيريد.

سعي كنيد هدستي انتخاب كنيد كه بخش ابري يا پد روي گوشي آن قابليت جدا شدن و شستشو را داشته باشد. در غير اين صورت هد ست را در معرض گرد و غبار قرار ندهيد و بعد از هر بار استفاده آن را داخل يك كيف پارچه‌اي بگذاريد. گرد و غبار پد را از بين مي‌برد.
براي سيم هدست يا هدفونتان محافظ تهيه كنيد و از مچاله كردن آن خودداري كنيد.
داشتن يك كيف مناسب براي قرار دادن هدفون را فراموش نكنيد. اغلب پارگي‌هاي هدفون به دليل كش آمدن سيم آن بين ساير وسايل و تحت فشار قرار گرفتنش اتفاق مي‌افتد.
هر از گاهي گوشي‌هاي هدفونتان را تميز كنيد و نگذاريد جرم بگيرند.


بهترين روش براي مراقبت از صفحه گوشي

يكي از پر هزينه‌ترين تعميراتي كه براي گوشي‌هاي تلفن همراه بايد انجام دهيد، تعمير صفحه شكسته يا خراب شده آن است. براي اينكه بتوانيد جلوي اين مشكل را بگيريد، بايد دست به كار شويد و با كمي دقت و هزينه گوشي‌تان را ضد ضربه كنيد.

سراغ گلس Glass يا محافظي برويد كه از ضخامت كافي برخوردار است. محافظ‌هايي كه ضخامت كافي ندارند؛ راحت‌تر مي‌شكنند و باعث شكستن يا ترك برداشتن صفحه گوشي‌تان خواهند شد.
از بامپر و قاب‌هاي ضد ضربه استفاده كنيد؛ قاب‌هايي كه نرم هستند و قابليت ارتجاعي دارند. در صورتي كه گوشي شما با يك بامپر به زمين بخورد، شدت ضربه تا حد زيادي گرفته خواهد شد.
اگر عادت داريد موقع بازي كردن يا نوشتن گوشي را فشار دهيد، سعي كنيد اين عادت را كنار بگذاريد.
باتري را نكُشيد

خراب شدن باتري يكي از رايج‌ترين خرابي‌هاي تلفن همراه است و تعمير يا تعويض آن هم كم هزينه نيست. براي اينكه مجبور نشويد براي خريد دوباره يا تعمير باتري‌تان دست به كار شويد، از روش‌هاي زير استفاده كنيد:

هميشه از شارژر اصل گوشي‌تان استفاده كنيد. شارژرهاي غير اصل باعث نابود شدن باتري گوشي تلفن همراه شما خواهد شد.
هيچ وقت زماني كه باتري‌تان هنوز به حد اضطراري يا Recharge نرسيده، دست به شارژ كردن آن نزنيد. بگذاريد باتري رو به تمام شدن برود و سپس آن را به طور كامل شارژ كنيد.
وقتي گوشي‌تان به شارژر وصل است با آن كار نكنيد. اين كار هم براي باتري‌تان خوب نيست و هم براي سلامتي‌تان. در اينجا مي‌توانيد مضرات كار كردن با گوشي در حال شارژ را مطالعه كنيد.
پاور بانكي تهيه كنيد كه از يك برند معتبر باشد. پاور بانك‌هاي ارزان قيمت به راحتي باعث از بين رفتن باتري گوشي‌تان خواهد شد.
اگر متوجه شديد باتري گوشي زود تمام مي‌شود، در همان مراحل اول به يك تعميركار مطمئن مراجعه كنيد.
اپليكيشن‌ها و برنامه‌هايي را كه با آن‌ها كار نمي‌كنيد، ببنديد و واي فاي را خاموش كنيد. اين موارد از شارژ گوشي‌تان كم مي‌كنند و به مرور باعث خرابي آن خواهند شد.
سراغ اين افراد نرويد

اين روزها بازار گوشي‌هاي بدون گارانتي داغ است؛ براي مثال وقتي قيمت انواع گوشي موبايل سامسونگ كه نمايندگي‌ها يا فروشگاه‌هاي معتبر آن را مي‌فروشند، مشخص است؛ گوشي‌هاي بدون گارانتي بازار آزاد با قيمت كمتري افراد را به خريد ترغيب مي‌كنند. در مورد گوشي‌هاي اپل هم بسياري از مدل‌هايي كه قيمت پايين‌تري دارند، رجيستري نشده‌اند. بنابراين سراغ افرادي كه ادعا مي‌كنند مي‌توانند گوشي‌هايي بسيار ارزانتر از آنچه در بازار هست به شما بفروشند نرويد؛ در غير اين صورت دستتان به جايي بند نيست و ممكن است كارتان به شكايت‌هايي كه به جايي نمي‌رسند، برسد.

منبع : https://zoomtech.org/6-%d8%aa%d9%88%d8%b5%db%8c%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%da%af%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%af%db%8c/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰:۲۶ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

آمازون با 315.5 ميليارد دلار ارزش موفق شده گوگل و اپل را كنار زده و لقب با ارزش ترين برند جهان را از آن خود كند.

 

رده بندي 100 برند با بالاترين ارزش در جهان (ليست BrandZ) به طور سالانه توسط موسسه تحقيقاتي كانتار تعيين مي شود. اين رده بندي بر اساس مصاحبه هايي با 3 ميليون نفر به همراه اطلاعات تحليلي مرتبط با هر شركت و آمار مالي آنها محاسبه مي شود. بر اساس رده بندي سال 2019، آمازون در مقايسه با سال گذشته ميلادي رشد 52 درصدي را تجربه كرده. اپل كه در رتبه دوم ايستاده 309.5 ميليارد دلار ارزش گذاري شده و در مقايسه با سال قبل رشدي 4 درصدي را شاهد بوده. گوگل هم با 309 ميليارد دلار و رشدي 2 درصدي جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

 

بايد اشاره كرد كه به مدت 12 سال بود كه گوگل و اپل برترين هاي اين ليست را به خود اختصاص مي دادند. در سال گذشته ميلادي گوگل موفق شده بود به صدر ليست دست يابد.

 

به گفته «دورين وانگ»، مدير جهاني BrandZ، دليل جهش آمازون به خدمات متنوع ارائه شده توسط اين شركت مرتبط است. وانگ مي گويد كه رشد ارزش 108 ميليارد دلاري آمازون در سال گذشته نشان مي دهد كه حالا برندها كمتر به دسته بندي هاي [خدمات يا محصولات] خاص و منطقه هاي منحصر به فرد وابسته هستند.

آمازون كه در ابتدا به عنوان يك خرده فروشي آنلاين فعاليت مي كرد اكنون در حوزه هاي متعددي از جمله مواد غذايي، اسپيكرهاي هوشمند، تبلت ها و سرويس استريم موسيقي و ويديو فعاليت مي كند. به اين ترتيب با اين حوزه هاي فعاليت متنوع، رقيب گوگل و اپل به حساب مي آيد و البته نبايد سرويس ابري وب آمازون (AWS) و نقش مهم آن به عنوان بخشي از ستون فقرات اينترنت را نيز فراموش كرد.

از ديگر برندهاي مطرح كه در ليست 100 برند برتر قرار گرفته اند بايد به مايكروسافت (251.2 ميليارد دلار)، فيسبوك (159 ميليارد دلار)، علي‌بابا (131.2 ميليارد دلار)، تِنسِنت (130.9 ميليارد دلار) و AT&T با ارزش 108.4 ميليارد دلار اشاره كرد. در بين اين برندها تنسنت با كاهش قابل توجه 27 درصدي ارزش، سقوط 3 پله اي را تجربه كرده است.

منبع : https://digiato.com/article/2019/06/12/%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-2019/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱:۵۱ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

استفاده از اينترنت بدون بهره از وب سايت كاربردي لطفي ندارد. به همين خاطر است كه نمي‌توان لزوم و ضرورت بهره از چنين مواردي را انكار كرد. از اين روي امروز و در اين مطلب چند تايي از تازه‌ترين ابزارهاي كاربردي وب را براي طراحان وب، دانشجويان و علاقه‌مندان به علم شيرين رياضي، كاربران حرفه‌اي دراپ‌باكس و كارآفرينان گردآوري كرد‌ه‌ايم.

۱. Viewport Resizer

نخستين وب سايت كاربردي اين هفته را به توسعه‌دهندگان وب و طراحان فارسي‌زبان تقديم مي‌كنيم. اگر شما هم دستي در طراحي صفحات وب داشته باشيد مي‌دانيد كه اطمينان از صحت نمايش صفحه در اندازه‌هاي مختلف نمايشگر يكي از دغدغه‌هاي اين هنرمندان است. به خصوص اين روزها با گسترش استفاده از انواع گوشي‌هاي هوشمند تلفن همراه، فبلت‌ها و تبلت‌ها، نمايش درست سايت در اين ابزارهاي نوين بسيار اهميت پيدا كرده است سايت رسپانسيوي همچون نماشا به خوبي اين موضوع را در نظر گرفته است به همين خاطر است كه طراحان وب عموماً از ابزارها و آزمونگرهاي متعددي براي رفع نياز خود بهره مي‌گيرند. سايتي كه امروز به شما گراميان معرفي مي‌كنيم قادر است شما را از ابزارهاي مختلف رهايي بخشيده و صرفاً با بهره از Viewport Resizer تمامي نيازمندي‌هاي خود را رفع و رجوع نماييد.

استفاده از Viewport Resizer گرچه ساده است، در عين حال توانمندي‌هاي بالايي دارد. به كمك آن مي‌تواند نماي نهايي سايت خود را در انواع نمايشگرها با وضوح نمايش گوناگون سنجيده و از اشكالات احتمالي اطلاع حاصل كنيد. اين در حالي است كه براي استفاده از اين ابزار كاربردي تنها نياز به يك مرورگر مدرن داريد. ابتدا مرورگر را باز كرده و پس از مراجعه به وب سايت مورد نظر كافي است بوكمارك Viewport Resizer را كه پيشتر ذخيره كرده‌ايد كليك كنيد تا نوار ابزاري شامل تنظيمات دلخواه نمايش داده شود. با انتخاب گزينه‌ي مورد نظر مي‌توانيد سايت را در ابعاد و اندازه‌ي تعريفي شده آزمايش كنيد.

۲. SizzlePig

امروزه با گسترش استفاده از ابزارهاي ذخيره‌سازي ابري، قابليت‌هاي تازه‌اي در اختيار كاربران اين سرويس‌ها قرار گرفته است. از آن جمله مي‌توان به وب سايت SizzlePig اشاره كرد كه مي‌تواند براي تمامي كاربران سرويس دراپ‌باكس مفيد و كاربردي باشد. اين سرويس به شما اجازه مي‌دهد تصاويري كه در دراپ‌باكس داريد را بدون نياز به هيچ برنامه‌ي خاصي، و به صورت آن‌لاين تغيير اندازه دهيد اندازه عكس هاي سايت بيتوته را مشاهده كنيد تا متوجه اين موضوع شويد. كافي است پس از عضويت در اين وب سايت حساب كاربري دراپ‌باكس خود را تعريف كرده و به پوشه‌هاي عمومي و خصوصي‌تان دسترسي پيدا كنيد. حالا لازم است كه پروژه‌ي مربوطه را با تعريف پوشه‌ها‌ي ورودي و خروجي مشخص نماييد. آنگاه SizzlePig به پويش تصاوير پرداخته و تمامي آن‌ها را به همان اندازه‌ي دلخواه شما درمي‌آورد.

جالب اينكه مي‌توانيد با يك بار تعريف پروژه، تمامي تصاوير يك پوشه را تغيير اندازه دهيد؛ و ديگر نيازي به باز كردن تك تك فايل‌ها در فتوشاپ (يا برنامه‌هاي نظير آن)، كادره كرده و ذخيره سازي نداريد! حتي SizzlePig به شما اجازه مي‌دهد فايل‌هاي خود را هم‌زمان به چندين اندازه‌ي مختلف درآوريد. به همين خاطر مي‌توان استفاده از آن را براي افراد پرمشغله و كاربران عجولي كه مايلند در كم‌ترين زمان ممكن به نتيجه‌ي مطلوب برسند توصيه كرد. از اين گذشته، كاربران SizzlePig مي‌توانند تعداد پيكسل خروجي، ميزان فشرده‌سازي و افت كيفيت تصاوير، افزوده شدن پسوند به نام فايل نهايي (نظير اضافه كردن عبارت –small)، فرمت فايل نهايي و كاربري‌هايي از اين دست را نيز در پروژه‌ي جاري خود تعريف نمايند سايت هاي بسياري با در نظر گرفتن عكس هاي جذاب كاربران خود را جلب مي كنند سايتي همچون webdaran اين اصل را به شما نشان مي دهد.

۳. Symbolab

صحبت از جستجوگر اينترنتي كه به ميان مي‌آيد همه ياد گوگل مي‌افتند؛ اما آيا هرگز از خود پرسيده‌ايد كه جستجوگري براي معادلات علمي نيز وجود دارد؟ خب راستش را بخواهيد رياضيات از هر جهت به گردو مي‌ماند، پوسته‌ي سختي دارد اما وقتي كه پوستش را مي‌شكنيم با مغزي خوشمزه و مقوي مواجه مي‌شويم كه طرفداران بسيار دارد. به همين خاطر هر كس كه با مسائل پيچيده‌ي رياضي سر و كار دارد مي‌داند كه در عين دشواري‌هاي پيش رو در آخر حلاوت و شيريني آن را خواهد چشيد. پس اگر شما هم از علاقه‌مندان به رياضي هستيد يا اينكه تنها دانشجويي بيچاره‌ايد كه به دنبال پاسخ‌هاي خود در دنياي صفر و يك است بهتر است به Symbolab سري بزنيد.

اما Symbolab كه يك موتور جستجوي معنا محور براي معادلات است واقعاً چه كار مي‌كند؟ زماني كه به صفحه‌ي آغازين اين جستجوگر مي‌رويد، با ابزارهاي گوناگوني براي تعريف معادله‌ي خود مواجه مي‌شويد كه از ابتدايي‌ترين تا پيشرفته‌ترين موارد را شامل مي‌شود سايت خبرنگاران جوان نيز اين ابزار را معرفي نمود. پس از وارد كردن تعريف رياضي مورد نظر، مي‌توانيد كرد عيني آن را بر روي گراف (نمايش هندسي) ملاحظه كرده يا راه حل و نتيجه‌ي صحيح آن را بيابيد. از اين گذشته اطلاعات ارزشمندي از ساير منابع در رابطه با جستجوي خود دريافت خواهيد كرد؛ بدين ترتيب نه تنها مسئله‌تان حل شده بلكه چيزهاي زيادي درباره‌اش آموخته‌ايد!

۴. How Do They Make Money

شايد شما هم ايده‌هاي گوناگوني در سر داشته باشيد كه ارزش عملي كردن و پياده‌سازي در وب جهان گستر را داشته باشد. پس به عنوان يك خلاق يا كارآفرين بالقوه‌ي آينده لازم است اطلاعات جامع و كاملي از ساير سرويس‌هاي محبوب اين روزهاي وب بدست آوريد. اگر اين طور است استفاده از وب سايت «آن‌ها چطور پول درمي‌آورند؟» را به شما توصيه مي‌كنيم.

به كمك اين ابزار و با انتخاب هر يك از سرويس‌هاي پرطرفدار وب، از دراپ‌باكس خودمان گرفته تا آمازون، اپل، گوگل توئيتر و وردپرس و غيره مي‌توانيد اطلاعات گوناگون و قابل فيلتر زيادي درباره‌ي سياست‌هاي كاري و نحوه‌ي كسب درآمد آن‌ها بدست آوريد. در صفحه اصلي اين وب سايت كه جلوه‌ي زيبايي دارد، با نشان (لوگوي) هر يك از برندها و سرويس‌هاي پركاربرد وب مواجه هستيم و با كليك بر روي هر يك، اطلاعات جامع و در عين حال مختصر و مفيدي به دست مي‌آوريم. براي نمونه سرويسي نظير اسكايپ گرچه برنامه‌اي رايگان را در اختيار كاربران خود در اقصي نقاط جهان قرار مي‌دهد، با اين حال با فروش حساب‌هاي كاربري ويژه و از محل اعضاي جديد كسب درآمد مي‌كند.

همچنين مي‌توانيد با توجه به نياز خود، نتايج را فيلتر كرده و بر اساس دسته‌بندي‌هاي تعريف شده شركت‌ها را فهرست نماييد. براي مثال مي‌توانيد تمامي كمپاني‌هاي مشغول در حوزه‌ي رسانه‌هاي اجتماعي را جدا كنيد. دسته‌بندي‌ها بر اساس نوع خدمات ارائه شده عبارتند از: تجارت الكترونيك، طراحي برنامه، تفريح و سرگرمي، رسانه‌هاي اجتماعي؛ جستجوگرهاي اينترنتي و فعالان در حوزه‌ي سخت‌افزار. از سويي ديگر دسته‌بندي‌هاي مربوط به نوع درآمدهاي حاصله‌ي شركت‌ها نيز عبارتند از: تبليغات و بازاريابي، فروش حق اشتراك و عضويت، فروش داده، فروش حساب‌هاي ويژه، فروش حق امتياز و ارجاع كاربران.

هر چند كه در حال حاضر تعداد شركت‌هاي معرفي شده در How Do They Make Money زياد نيست، اما شركت ديجي كالا مي‌تواند منبع خوبي براي تحقيق و كسب اطلاع سريع از سياست‌هاي كاري شركت‌هاي موفق به شمار رود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: طراحي سايت, طراحي وب سايت, سئو, ديجيتال ماركتينگ, بازاريابي آنلاين, طراحي سايت تهران, طراحي سايت در تهران, آموزش, آموزش طراحي سايت, بهينه سازي, بهينه سازي موتور جستجو, بهينه سازي وب سايت, طراحي سايت شركتي, طراحي سايت فروشگاهي, طراحي سايت خبري, طراحي سايت پزشكي, طراحي سايت ورزشي, تعرفه سئو سايت, قيمت سئو سايت،
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۰:۲۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

استوانه‌‌ي اونيل (يا كلوني اونيل) يك طرح مفهومي براي سكونتگاهي فضايي است كه اولين‌بار از سوي فيزيكداني آمريكايي با نام جرالد كي.اونيل مطرح شد. او در كتابي با نام «مرز بالايي: كلوني بشري در فضا» كه در سال ۱۹۷۶ ميلادي منتشر شد، از ايده‌‌ي هيجان‌‌انگيز خود براي كلوني‌‌سازي در فضا پرده برداشت. او آينده‌‌اي را به تصوير كشيد كه در آن بشر مي‌‌تواند در قرن بيست‌‌ويكم و با استفاده ازمواد اوليه‌ي استخراج‌‌شده از ماه و سيارك‌‌هاي سرگردان، شروع به ساخت انواعي از سكونتگاه‌‌هاي عظيم و معلق در دل فضا كند.

اما اساسا چرا اونيل مي‌‌بايست به ايده‌ي ساخت چنين سكونتگاه‌‌هايي در فضا بينديشد؟

شايد بتوان گفت خاستگاه اصلي اين ايده، ترس از آينده‌‌ي تاريكي بوده است كه شايد اين فيزيكدان و بسياري از آينده‌‌پژوهان معاصر براي سياره‌‌ي زمين متصور بوده‌‌اند. تهديدهايي مانند افزايش جمعيت و كمبود منابع غذايي، جنگ‌‌هاي آخرالزمان، اقدامات مداخله‌‌جويانه‌‌ي بشر در طبيعت و حتي برخي خطرات طبيعي نظير برخورد سيارك‌‌هاي عظيم يا بلعيده‌‌شدن زمين توسط خورشيد همگي از جمله عواملي بوده‌‌اند كه در طول زمان، موضوع مهاجرت نسل بشر را به فضا به‌عنوان ايده‌‌اي كاملا جدي مطرح كرده‌اند. دراين‌ميان، برخي نظريه‌‌پردازان راه‌‌حل را در كلوني‌‌سازي سياراتي ديگر مانند مريخ درنظرگرفته‌‌اند و برخي مانند اونيل (و اخيرا جف بزوس) از ايده‌‌ي ساخت سكونتگاه‌‌هاي مصنوعي معلق در فضا حمايت كرده‌‌اند.

تاريخچه‌‌ي ايده
مي‌‌توان گفت اولين‌‌بار، ايده‌‌ي ساخت چنين سكونتگاهي از سوي دانشمندي آلماني با نام هرمن اوبرث مطرح شد. اوبرث در كتابي با نام «مردم در فضا؛ پروژه‌‌هاي جديد موشك‌‌ها و سفر فضايي» در سال ۱۹۵۴، نوعي سكونتگاه استوانه‌‌اي عظيم را توصيف كرد كه از آن براي انجام سفرهاي فضايي استفاده مي‌‌شده است.

دو دهه‌‌ بعد از اين ماجرا، درحالي‌كه اونيل مشغول تدريس فيزيك به دانشجويان مقطع كارشناسي در دانشگاه پرينستون بود، تكليفي براي شاگردانش تعيين كرد و از آن‌‌ها خواست ايده‌‌هاي خود را درمورد نحوه‌‌ي طراحي ابرسازه‌‌هايي باقابليت سكونت در فضا مطرح كنند. در ميان اين طرح‌‌ها، چند ايده به‌‌ چشم او خورد كه از لحاظ ابعاد براي سكونت جوامع انساني مناسب به‌‌نظر مي‌‌رسيدند. درنتيجه‌‌ي اين همفكري، اونيل بالاخره توانست به ايده‌‌ي ساخت ابرسازه‌‌ي استوانه‌‌اي‌شكل خود دست يابد و آن را در سپتامبر سال ۱۹۷۴ طي مقاله‌‌اي در مجله‌‌ي فيزيكز تودي به چاپ برساند.

منبع : زوميت

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: الكترونيك ديجيتال,تازه هاي ديجيتال,ديجيتال ماركتينگ,اخبار,اخبار علمي،
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۱:۵۳ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

تكست آهنگ بگو كي امير تتلوبگو كِي ؟ بگو كِي؟
بگو كي؟ بگو كو؟
كجاست؟
بگو ك*رم توو دهنت بگو ، ها
تقصيرِ من نيست تقصيره توئه
كاري كردي بهت بد پليه كنه
انقده ميكني تبليغِ خودتو
يهو پره سگ ميشه دورت
دلم پره سنگ ريزه شده حيف
پاهام انگار زنجيره شله
ولي كيف ميكنم بالم سبكه نيستي
انگار كسي نيست سنگينش كنه
بگو كِي حالمو بد نكردي
كِي راهمو سد نكردي
بگو كِي ، لعنتي بگو كي
بگو كِي روزمو شب نكردي
كِي توو جمع منو معذب نكردي
بگو كِي ، ها ، لعنتي بگو كي
بگو كي
مخو سوراخ ميكنه ، حفاريِ
مغزمو گا*ه و رفت خوابيد
بعده يه عمر كف خوابي
شديم بازيچه ي يه هشتادي
آبرو ريزي بد رفتاري

براي مشاهده ادامه متن آهنگ و دانلود آهنگ حتما روي لينك زير كليك كنيد.

https://mustext.com/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a8%da%af%d9%88-%da%a9%db%8c-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%aa%d9%84%d9%88/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: متن آهنگ ,تكست آهنگ,ليريكس آهنگ,آهنگ جديد ,متن آهنگ جديد,آهنگ,آهنگ جديد،
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳:۵۵ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

الگوريتم شاهين ( Hawk ) چيست؟

تيم توليد محتواي وب داران در اين مقاله قصد دارد شما را با الگوريتم شاهين گوگل آشنا كند و نحوه عملكرد اين الگوريتم را در سئو محلي بررسي كند.

تا آخر اين مقاله ما را همراهي كنيد و با گذاشتن نظرات خود ما را از ميزان مفيد بودن اين مقاله آگاه كنيد.

طبق مقاله اي كه سايت معتبر Search Engine Land منتشر كرد ، الگوريتم شاهين مربوط به سئو محلي مي شود و تاثيري روي سايت هايي كه در زمينه سئو محلي فعاليت نمي كنند نداشته است.

البته اين الگوريتم مي تواند نشانه اي از تغييرات احتمالي گوگل در آينده اي نزديك باشد.

مقدمه اي بر الگوريتم شاهين گوگل

قبل از معرفي الگوريتم شاهين ، سئو محلي به نحوي بود كه كسب و كارهايي كه حيطه كاري مشتركي داشتند و از لحاظ جغرافيايي نزديك به هم بودند ، به عنوان موارد تكراري محسوب مي شدند.

براي مثال اگر منطقه اي بورس كافي شاپ و يا رستوران بود ، تحت تاثير اين حالت قرار مي گرفت و بعضي از كسب و كارها با همسايه خود مشابه به نظر مي رسيدند.

در اصل هدف گوگل از معرفي الگوريتم شاهين اين بود كه مشكل گوگل مپ در تشخيص اشتباه مكان هاي تكراري را از بين ببرد و بتواند همه كسب و كارها را نمايش دهد.

پس از معرفي الگوريتم شاهين ، شعاع فيلترينگ گوگل در تشخيص كسب و كارها در گوگل مپ كوچك تر شد و كسب و كارهاي مشابه و نزديك به هم توانستند بدون نگراني مكان خود را در نقشه گوگل ثبت كنند.

البته همچنان كسب و كارهايي هستند كه از آدرس مشترك استفاده مي كنند.

از جمله اين كسب و كارها مي توان به فروشگاه هاي يك پاساژ تجاري اشاره كرد.

با توجه به اينكه هنوزم ممكن است بسياري از كسب و كارها با توجه به معرفي اين الگوريتم مشكلاتي داشته باشند ، ولي بسياري از آن ها از مزيت معرفي اين الگوريتم بهره مند شدند.

براي مثال پس از معرفي الگوريتم شاهين ديگر رقبا نمي توانند از نام آن ها سوء استفاده كنند و با نام مشابه در نزديكي آن ها فعاليت كنند.

چرا نام اين الگوريتم شاهين است؟

براي مطالعه كامل در مورد اين الگوريتم حتما روي لينك زير كليك كنيد!!!!!!!

https://webdaran.com/whats-hawk-algorithm/

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: طراحي سايت,طراحي وب سايت ,سئو,ديجيتال ماركتينگ,بازاريابي آنلاين,طراحي سايت تهران,طراحي سايت در تهران,آموزش,آموزش طراحي سايت,بهينه سازي,بهينه سازي موتور جستجو,بهينه سازي وب سايت,طراحي سايت شركتي,طراحي سايت فروشگاهي,طراحي سايت خبري,طراحي سايت پزشكي,طراحي سايت ورزشي,تعرفه سئو سايت,قيمت سئو سايت،
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۴۸:۴۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام كامنت كنيد، اين كار شايد 30 ثانيه هم وقتتون رو نگيره ولي خيلي به ما كمك ميكنه ✌❤ دمتون گرم بريم سراغ مطلب😉

مدتي پيش مايكروسافت نسل جديدي از مرورگر اج را منتشر كرد. نكته اصلي در مورد اين نسخه اين است كه بر پايه كروميوم (Chromium) طراحي شده و بنابراين با مرورگر گوگل كروم ريشه يكساني دارد. در زمان انتشار مايكروسافت اج مشخص نبود كه آيا اين مرورگر توان رقابت با رقباي سرسخت و كهنه كار خود در بازار را خواهد داشت يا نه، اما خوشبختانه مايكروسافت با اتخاذ تصميمات خوبي مانند اجازه نصب افزونه‌هاي گوگل كروم كاري كرده كه افراد بتوانند بدون از دست دادن افزونه‌هاي مود علاقه‌شان، به مرورگر اج مهاجرت كرده و از آن استفاده كنند.

حال به نظر مي‌رسد تلاش‌هاي اين كمپاني خوش نام به ثمر نشسته و مايكروسافت اج به جايگاه دومين مرورگر پركاربرد (پس از گوگل كروم) دست يافته است.

موفقيت مايكروسافت اج در چه حدي بوده است؟
تا زمان نوشته شدن اين مقاله ميزان استفاده از مروگرر‌هاي پر طرفدار بدين شرح است: مروگرر گوگل كروم 67.95 درصد، مايكروسافت اج 7.49 و فايرفاكس 7.36. البته كه 0.13 درصد زياد نيست اما اين يك موفقيت بسيار چشمگير براي مايكروسافت است زيرا فايرفاكس براي مدت‌هاي طولاني در جايگاه دوم قرار داشت و اينكه يك مرورگر تازه وارد همچنون مايكروسافت اج طي چند ماه اين جايگاه را تصاحب كند، در نوع خود بسيار جالب است. مسئله وقتي جذاب‌تر مي‌شود كه بدانيد مرورگر مايكروسافت اج بر پايه كروميوم در اواسط دي ماه 98 عرضه شده و اين بدان معني است كه مردم با سرعت بالا در حال مهاجرت به اين مرورگر هستند.

چطور شد كه اج از فايرفاكس پيشي گرفت؟
چرا دارنده مقام دوم پركاربردترين مروگررهاي جهان به ناگهان جايگاه خود را به مايكروسافت اج تازه‌كار داد؟ پاسخ ساده اين است كه اج بر پايه كروميوم به تازگي عرضه شده و افراد زيادي براي چك كردن و بررسي اين نسخه جديد، به آن روي آورده‌اند. بنابراين، اين پيش‌بيني كه مردم پس از مدتي مروگرر اج را ترك كنند نيز محتمل است. با اين حال نشانه‌هايي وجود دارد كه نشان مي‌دهد كاربران، اج را به فايرفاكس ترجيح مي‌دهند. براي نمونه وبسايت VentureBeat مروگررهاي اج، فايرفاكس، گوگل كروم و بريو را در مقابل يكديگر و در هشت تست مختلف مورد بررسي قرار داده كه در نتيجه آن، مايكروسافت اج در چهار تست، فايرفاكس در دو تست و گوگل كروم در يك تست توانسته به برتري دست پيدا كند.

كاربران ويندوز همچنين پس از سال‌ها استفاده از اينترنت اكسپلورر و اج قديمي، از عرضه مايكروسافت اج بر پايه كروميوم كاملاً راضي و خوشحال هستند. در رابطه با اين موضوع در سايت رديت (Reddit) افراد بسياري مروگرر جديد مايكروسافت را ستايش كرده‌اند. همچنين برخي افراد نيز با اينكه مروvگر سابق خود را ترك نكرده‌اند اما اذعان دارند كه رشد مايكروسافت اج در اين مدت كوتاه واقعا چشمگير بوده است. به اين ترتيب دشوار است كه بگوييم آيا آمار منتشر شده تنها به دليل بررسي و چك كردن كوتاه مدت افراد اتفاق افتاده است يا اينكه كاربران به طور جدي به استفاده از اين مرورگر روي آورده‌اند. بايد صبر كنيم و ببينيم كه آيا مايكروسافت اج همچنان مي‌تواند در ماه‌هاي آينده نيز به عنوان مروگرر شماره دو در جايگاه خود باقي بماند يا اينكه اين رشد كوتاه مدت بوده است.

مايكروسافت اج آمده كه بماند؟!
در حالي كه اج همچنان راهي طولاني براي رقابت با گوگل كروم در پيش دارد، اما در ماه گذشته موفق شده تا فايرفاكس را از سر راه خود بردارد و صعود خود را هموارتر كند. با اين حال اينكه آيا اين موفقيت دائمي است و يا موقتي هنوز مشخص نيست و همگي بايد با صبر نظاره‌گر رقابت بين مرورگرها طي ماه‌هاي آينده باشيم.

منبع: https://www.maketecheasier.com/microsoft-edge-becomes-second-most-used-web-browser/

 

 

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷:۰۹ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام كامنت كنيد، اين كار شايد 30 ثانيه هم وقتتون رو نگيره ولي خيلي به ما كمك ميكنه ✌❤ دمتون گرم بريم سراغ مطلب😉

سه هفته پيش بود كه شركت سوني جزئيات سخت افزاري كنسول نسل هشتمي خود را منتشر كرد. حال ساعتي پيش اين شركت رسما از كنترلر پلي استيشن 5 رونمايي كرد كه به نظر مي‌رسد سوني اين‌بار قصد دارد تا مسيري متفاوت نسبت به نسل‌هاي گذشته را در پيش بگيرد.

كنترلر جديد پلي استيشن دوال‌سنس (DualSense) نام دارد كه شايد قابل توجه‌ترين تغيير آن نسبت به كنترل‌هاي گذشته، استفاده از دو رنگ براي ساخت آن باشد. برخلاف كنترل‌هاي دوال شاك، دوال‌سنس با دو رنگ سفيد و مشكي طراحي شده است. همچنين محل قرار گيري لايت‌بار هم به دو طرفه دسته تغيير مكان داده تا بدين ترتيب در بازي‌هاي Co-Op راحت‌تر بتوانيد رنگ كنترلر خود در بازي را تشخيص دهيد.

در كنار تغييرات ظاهري كنترلر كنسول پلي استيشن 5 شاهد تغييراتي در برخي از كليدها هم هستيم؛ كليد Share جاي خود را به كليد Create داده است؛ اين كليد همان وظيفه Share را برعهده خواهد داشت كه بنابر گفته سوني ابزارهاي بيشتري براي ساخت يك ويدئوي هيجان‌انگيز از گيم‌پلي و به اشتراك گذاشتن آن در اختيار گيمرها قرار مي‌دهد.

البته به نظر مي‌رسد كه تغييرات چنداني در گريپ‌هاي كنترلر كنترلر پلي استيشن 5 ايجاد نشده و هنوز هم همان طراحي دوال‌شاكرز 4 را حفظ كرده‌اند. هنوز اطلاعاتي از تا‌چ‌پد كنترلر منتشر نشده است و بايد منتظر ماند و ديد كه سوني چه ويژگي‌هاي جديدي براي آن در نظر گرفته است. انتظار مي‌رود ظرف چند هفته آينده از ظاهر نهايي پلي استيشن 5 هم رونمايي شود.

كنسول پلي استيشن 5 در تعطيلات سال آينده ميلادي با پردازنده گرافيكي 10.28 ترافلاپسي، 16 گيگابايت رم GDDR6 و حافظه‌اي شخصي‌سازي شده با ظرفيت 825 گيگابايت از نوع SSD به بازار عرضه مي‌شود. شركت سوني اعلام كرده كه با نزديك شدن به زمان انتشار جزئيات بيشتري از ويژگي‌هاي پلي استيشن 5 در اختيار طرفداران قرار مي‌دهد.

منبع: https://gamingbolt.com/ps5s-new-controller-is-called-dualsense-new-images-and-details-revealed



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]



آخرین عناوین مطالب