وبلاگ ديجيتال ماركتينگ
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 99
ديروز : 186
افراد آنلاين : 4
همه : 3862
 
تبليغات بنري چيست؟
نوشته شده در ۲۹ مهر ۱۳۹۸
ساعت : ۱۰:۰۱:۰۷
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

امروزه تبليغاتي روي مردم اثرگذار است كه خودشان آن را انتخاب كنند و يا دوستان و آشناهايشان به آن ها پيشنهاد دهند.اين تبليغات، تبليغاتي هستند كه به كاربران حق انتخاب مي دهند مثل تبليغات بنري در شبكه هاي مجازي، يا تصاوير و ويدئوهايي كه در شبكه هاي مجازي به اشتراك گذاشته مي شوند.

تبليغات بنري چيست؟

تبليغات بنري، اولين فرم از تبليغات آنلاين غير رايگان است كه در قالب گرافيكي و فرمت‌هاي مختلف مانند متن، تصاوير، ويدئو و … در مقابل كاربران ظاهر مي‌شود و در صورت كليك بر روي آن‌ها مرورگر اينترنت، شما را به وب‌سايت تبليغ‌كننده منتقل خواهد كرد.هدف از تبليغات بنري، انتقال پيام برند و تبليغات به بازديدكنندگان وب‌سايت موردنظر است.

اين تبليغات در بخش‌هاي متمايزي از وب‌سايت‌ها كه به‌طور خاص براي تبليغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر مي‌شوند.اين بنرها اغلب به‌صورت مستطيلي هستند و هرچه مستطيل‌ها عريض‌تر باشند نسبت به بنرهاي باريك‌تر ، تأثيرگذاري بهتري دارند.بنرها مي‌توانند به‌صورت ثابت يا متحرك باشند.انتخاب فرمت مناسب براي آگهي‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترين نتيجه بسيار مهم است.

در اين نوع از تبليغات آنلاين هر سايت پربازديد، تعدادي جايگاه براي تبليغات در نظر گرفته و آن‌ها را با ارقام ثابت براي مدت زماني محدود به متقاضيان اجاره مي‌دهد.هر برند بر حسب نياز خود يا كمپين تبليغاتي كه در حال اجرا دارد مي‌تواند هزينه‌ جايگاهي را پرداخت كرده و آگهي خود را در معرض ديد مخاطبين قرار دهد.اين سبك از تبليغات يكي ازمحبوب‌ترين و متداول‌ترين نوع تبليغات بين برندهاست.

نحوه كار تبليغات بنري

در اين روش در ابتدا شما يك تصوير حرفه اي كه معرف خدمات يا محصول شماست را طراحي مي كنيد و سپس اين تصوير را در كانال هاي تلگرام، پيج هاي اينستاگرام يا سايت هاي پر بازديد قرار مي دهيد.در طراحي بنرهاي تبليغاتي در ابتدا لازم است مشخص كنيد كه آيا مي خواهيد اين بنر را در وب سايت هاي ديگر قرار دهيد يا اينكه مي خواهيد آن را در جوامع مجازي مثل تلگرام، اينستاگرام يا … منتشر كنيد.

اگر كه صاحب يك وب سايت باشيد مي توانيد به گونه اي بنر خود را طراحي كنيد كه بازديد كنندگان با مشاهده و كليك روي بنر شما وارد صفحه فرود (لندينگ پيج) سايتتان شوند.اگر هم كه مي خواهيد بازديدكنندگان را به كانال تلگرام يا پيج اينستاگرام خود هدايت كنيد لازم است كه آخرين پست هاي خود را با دقت زياد و مرتبط با موضوع بنر تبليغاتي خود قرار دهيد.

نحوه كار در تبليغات بنري بدين صورت است كه شركت‎‌هايي وجود داشته كه طرف قرارداد سايت‌هاي پربازديد و مطرح بوده و وظيفه اجاره اين جايگاه‌ها را دارند.وقتي شما از يكي از اين شركت‌ها جايگاه يا پكيجي را خريداري كنيد تبليغات شما در تمام سايت‌هاي طرف قرارداد بر اساس نوع خريد شما نمايش داده مي‌شود.كيفيت خدمات ارائه شده و سايت‌هاي تحت پوشش موضوعات مهمي است كه انتخاب ارائه دهنده سرويس تبليغات بنري را سخت خواهد كرد.

تبليغات بنري در ۳ قالب قراردادي صورت مي پذيرد:
تبليغات در بازه زماني مشخص
تبليغات همكاري در فروش (پورسانتي)
تبليغات كليكي ( مبلغي را به سايت‌ موردنظر پرداخت كند تا بنر را در سايت‌شان بگذارند )


سه دليل براي تبليغات بنري....

مطلب كامل در لينك زير

https://webdaran.com/what-is-banner-ads/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



سئو داخلي سايت چقدر مهم است؟
نوشته شده در ۲۴ مهر ۱۳۹۸
ساعت : ۰۸:۴۰:۰۹
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

سئو يك تكنيك فوق العاده براي جذب ترافيك بيشتر به سايت شما و افزايش رتبه ي آن در موتور هاي جستجو مي باشد. يكي از بخش هاص سئو، سئوي داخلي است كه اهميت بسيار زيادي براي سايت دارد.


سئو داخلي سايت چقدر مهم است؟
همه استراتژي هاي سئو بر پايه كسب بهترين رتبه ممكن، در موتورهاي جستجو بنا شده اند. براي رسيدن به اين هدف، هميشه سعي ميكنيم وبسايت هايي را توسعه داده و طراحي كنيم كه با الگوريتم هاي گوگل سازگار باشند. در واقع اگر قرار بود به ساده ترين شكل، سئو را توضيح دهيم، توضيح آن ميشد همين چند خطي كه الان بيان كرديم.
فاكتورهاي الگوريتم هاي گوگل كه باعث تعيين رتبه سايت شما ميشوند را ميتوان به دو دسته تقسيم كرد : فاكتورهاي On-Page يا داخلي و فاكتورهاي Off-Page يا خارجي. رعايت تعادل در انجام اين دو اصل باعث مي شود سايتي مانند شيپور به اين حد از موفقيت دست يابد. در مقاله مختصر امروز به بررسي تفاوت اين دو و اهميت On-Page SEO يا همان سئوي داخلي سايت خواهيم پرداخت و عوامل اصلي موثر در بهبود سئو داخلي سايت را بررسي خواهيم نمود.
سئو داخلي و سئو خارجي سايت

همه فاكتورهاي سئو داخلي سايت يا همان On-Page SEO به عناصر موجود در خود وبسايت شما بستگي دارند. از بين اين موارد ميتوان به پياده سازي فني و كيفيت كدنويسي سايت، ساختار و نما، محتوا و طراحي كاربر پسندانه ي سايت اشاره كرد.

از طرف ديگر، همه فاكتورهاي تعيين كننده در سئو خارجي سايت يا Off-Page SEO به موارد بيرون از وبسايت شما وابسته هستند. مثلا تعداد لينك هايي كه از سايت هاي ديگر دريافت كرده ايد و يا فعاليت هايي كه در شبكه هاي اجتماعي انجام ميدهيد. رعايت اصول سئو در فروش سايت اهميت بالايي دارد چرا كه سئو است كه شما را به فروش بيشتر مي رساند. در صورتي كه تمركز خود را روي سئوي خارجي قرار داده باشيد و به دنبال دريافت بك لينك هاي بيشتر به سايتتان باشيد، همواره بايد مرتبط بودن لينك هاي دريافتي با زمينه كاري خود را مد نظر داشته باشيد تا بتوانيد بهترين نتايج را در زمينه سئو و پديدار شدن در نتايج بالا تر جستجو، كسب كنيد.

اهميت سئو داخلي يا On-Page SEO

سئو داخلي شامل مواردي است كه تحت كنترل شما هستند. وقتي شما صاحب يك وبسايت هستيد، ميتوانيد موارد فني و كيفيت محتواي خود را به طور كامل تحت كنترل خود داشته باشيد. بنابراين با توجه به امكان رفع هر نوع مشكل در زمينه سئوي داخلي، وقت گذاشتن روي اين بعد از سئو، اهميت فراواني دارد. ميتوان اينطور گفت كه وقتي شما سايتي با كيفيت و ارزشمند را راه اندازي كنيد، بدون شك ميتوانيد انتظار داشته باشيد كه در موتورهاي جستجو، رتبه مناسبي را كسب كنيد.

در اين رابطه اشاره به اين نكته بسيار جالب است كه بهبود سئوي داخلي، ميتواند به طور اتوماتيك به بهبود سئو خارجي سايت نيز منجر شود.اكثر سايت هاي مغتبر مانند آپارات با رعايت اين اصل به لينك يك گوگل دست يافتند. مثلا وقتي محتواي خوبي در سايت خود درج كرده باشيد، سايت هاي ديگر با اشتياق و علاقه به محتواي درج شده در سايت شما لينك خواهند داد و از آن به عنوان يك مرجع مناسب استفاده خواهند كرد.
اصول حائز اهميت و فاكتورهاي موثر در سئو داخلي سايت

به طور كلي در مبحث سئوي داخلي ميتوان به سه موضوع حائز اهميت اشاره كرد. رعايت اين سه موضوع ميتواند به شكل چشمگيري باعث بهبود رتبه وبسايت شما در نتايج جستجو شود. در ادامه به اين موارد اشاره خواهيم كرد:

كيفيت فني سايت

كيفيت كدنويسي سايت شما موضوعي بسيار مهم و حائز اهميت است. از طرف ديگر بهتر است مواردي مثل فايل robots.txt را در سايت خود بررسي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه به صورت سهوي، از دسترسي خزنده هاي موتورهاي جستجو، جلوگيري به عمل نياورده باشيد.

اگر از وردپرس استفاده ميكنيد، كار شما در اين بخش نسبتا آسان است. وردپرس به صورت پيشفرض سازگاري بسيار خوبي با موتورهاي جستجو دارد. در اين زمينه براي افزايش كيفيت سايت خود و بهبود سئو ميتوانيد از افزونه اي مانند Yoast SEO نيز بهره بگيريد. در واقع در صورت به كارگيري وردپرس در كنار افزونه سئوي yoast بيشتر موارد عمومي مربوط به سئوي داخلي، در سايت شما به خوبي به اجرا در خواهد آمد و نيازي نيست كه نگران موضوع خاصي باشيد. توجه داشته باشيد كه اولين قدم اشتباه شما در سئو آخرين قدم شماست پس اگر علم و تجربه كافي در اين زمينه نداريد به شما پيشنهاد مي كنيم سئو خود را به شركت هاي معتبر بسپاريد براي مشاهده قيمت انجام اين امور نيز مي توانيد ليست تعرفه سئو سايت را با دقت مطالعه بفرماييد و بسته به نوع نياز هاي خود يكي از آنها را برگزينيد.

در ادامه ما توصيه ميكنيم كه هرچند اين روزها اكثر قالب ها از كيفيت لازم در كدنويسي بهره مند هستند اما در زمينه انتخاب قالب مناسب براي سايت خود هم دقت لازم را به خرج دهيد. هميشه قالبي را انتخاب كنيد كه ساختار كدنويسي مناسب و معتبري داشته باشد و از انتخاب قالب هاي سنگين كه باعث افزايش زمان بارگذاري سايت شما ميشوند نيز پرهيز كنيد.

درج محتواي ارزشمند در سايت

دليل بازديد كاربران از سايت شما، وجود محتوايي است كه براي آنها داراي ارزش مطالعه و خواندن باشد. نه تنها كاربران شما، بلكه گوگل هم محتواي سايت شما را ميخواند و بر اساس كيفيت مطلب، رتبه شما را در نتايج جستجو تعيين ميكند. بنابراين براي درج محتواي ارزشمند در سايت خود وقت بگذاريد. اين موضوع براي سايت هايي مانند طرفداري بسيار مهم است چرا كه هدف اصلي مخاطب آنها مطالعه مطلب و متن است. اينكه شما هر روز در سايتتان مطلب درج كنيد ولي اين مطلب فاقد ارزش باشد اصلا شيوه مناسب و جالبي نيست. شايد بهتر باشد كه هر هفته تنها يك مطلب در سايتتان درج كنيد ولي مطلبي كه جهت انتشار در سايتتان انتخاب ميكنيد از كيفيت، محتوا و طول مناسب برخوردار باشد.
تجربه كاربري مناسب

هميشه سايتتان را با در نظر گرفتن تجربه كاربران از به كار گيري امكانات موجود در سايت، طراحي كنيد. كاربران بايد بتوانند سايت شما را درك كرده و از امكانات آن به آساني بهره بگيرند. گشت و گذار در سايت شما، جستجو و يافتن محتواي مورد نظر هر كاربر در سايت، ميبايست تا حد ممكن آسان باشد. و از همه مهم تر، همه اين موارد بايد با سرعت مناسب صورت بگيرد. اگر وبسايت شما از سرعت مناسبي برخوردار نباشد، كاربران از انتظار براي بارگذاري محتواي مورد نظرشان پشيمان شده و سايت شما را ترك خواهند كرد. اين اصل به خوبي در سايت ايسنا رعايت مي شود تا سرعت به شدت افزايش يابد و هيچ كاربري از دست نرود از طرفي ديگر اگر وبسايتتان را در نهايت زيبايي طراحي كرده باشيد ولي به كار گيري امكانات موجود در آن براي كاربران شما دشوار باشد، باز هم مخاطبين خود را از دست خواهيد داد.

بنابراين در طراحي سايت خود تا حد ممكن، خودتان را به جاي كاربر خود قرار دهيد. هر امكاني كه به وبسايت خود اضافه ميكنيد، از خودتان سوال كنيد كه آيا وجود اين امكان به سود كاربر شما خواهد بود؟ دقيقا با پرسيدن همين سوال و قرار دادن خودتان به جاي كاربر، هميشه ميتوانيد از كيفيت تجربه كاربري يا (UX) در سايتتان اطمينان حاصل كنيد.
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۱۰:۴۴:۲۳
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

يكي ديگر از تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ، ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل مي باشد و تيم توليد محتواي وب داران در اين مقاله قصد دارد به تعريف و توضيح تكنيك هاي ايميل ماركتينگ بپردازد.تا پايان مقاله ما را همراهي كنيد و نظرات و تجربيات خود را با ما به اشتراك بگذاريد.

در اصل استفاده از ايميل براي تبليغ محصولات و يا خدمات است، اما تعريف بهتر بازاريابي ايميل استفاده از ايميل براي توسعه روابط با مشتريان بالقوه است.بازاريابي از طريق ايميل بخشي از بازاريابي اينترنتي است كه شامل بازاريابي آنلاين از طريق وب سايت ها، رسانه هاي اجتماعي، وبلاگها و … مي‌شود.

اين روش در اصل همان ارسال نامه مستقيم است با اين تفاوت كه به جاي ارسال نامه از طريق سرويس پستي، پيام ها به صورت الكترونيكي و از طريق ايميل ارسال مي شوند.بيشتر ايميل هاي اسپمي كه حاوي متن هاي تبليغي هستند همه يك نمونه خوب از بازاريابي ايميل در بدترين حالت است.برخي مواقع شخصي يك ليست ايميل خريداري مي كند ( يا چندين ) و آن را به طور مكرر براي افراد موجود در ليست خود ارسال مي‌كند، اين كارها به بازاريابي ايميل نام بدي مي دهد.در بهترين حالت بازاريابي از طريق ايميل به مشاغل اجازه مي دهد تا مشتريان خود را آگاه نگه داشته و پيام هاي بازاريابي خود را به مشتريان خود اختصاص دهد.

بازاريابي ايميل مي تواند شخصي سازي شود

شما مي توانيد بازاريابي ايميل خود را شخصي سازي كنيد، براي اين منظور مي توانيد گروه خاصي از مشتريان و افراد را هدف قرار دهيد.ارائه پيشنهادات منحصر بفرد به مشتريان براي خريد محصولات و يا ارائه سرويس‌هايي به مشتريان در روز تولد آن ها نمونه هايي از شخصي سازي بازاريابي ايميل است.

براي مثال ممكن است يك رستوران به مناسبت تولد مشتريان خود به آنها ايميل ارسال كند و يك آفر ۵۰ درصدي به آن ها ارائه دهد.

بازاريابي از طريق ايميل به يك نام تجاري كمك مي كند تا با گذشت زمان توسعه پيدا كند و با مشتريان خود ارتباط برقرار كند و اميدوار به افزايش فروش و افزايش وفاداري مشتري شود.بهترين شيوه بازاريابي ايميل، توسعه ليست ايميل شما به جاي خريد ليست هاي ايميل است.همچنين ايميل بايد براي استفاده در تلفن همراه نيز بهينه شود زيرا طبق آمار نيمي از ايميل ها در دستگاه هاي تلفن همراه باز شده است.

مزاياي ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل
مزاياي ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل

دو مزيت بزرگ در روش بازاريابي ايميل، قيمت و سهولت است.

ارسال نامه الكترونيكي روشي ارزان براي تبليغ يك شركت و همچنين محصولات و خدمات آن در مقايسه با انواع ديگر روش هاي بازاريابي است.همچنين تنظيم و پيگيري يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل بسيار آسان است و اين يك نوع بازاريابي بسيار در دسترس براي مشاغل كوچك محسوب مي شود.خبرنامه ها را مي توانيد به ايميل كساني كه اطلاعات لازم را در وب سايت شما ارائه داده اند ارسال كنيد.

به عنوان مثال ارائه اخبار جديد درباره شركت به مشتريان بالقوه، رويدادهاي آينده و يا پيشنهاد هاي ويژه و البته يادآوري اين نكته كه شغل شما هنوز وجود دارد و شايد زمان آن رسيده باشد كه بازديد ديگري از وب سايت شما داشته باشند.

مطلب كامل در لينك زير ....

https://webdaran.com/what-is-email-marketing/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) چيست؟
نوشته شده در ۱۵ مهر ۱۳۹۸
ساعت : ۰۸:۵۶:۱۴
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) يك استراتژي بازاريابي ديجيتال است كه براي افزايش ميزان ديده شدن يك وب سايت در نتايج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده مي‌شود.در حالي كه اصطلاح صنعت زماني با هر دو فعاليت جستجوي ارگانيك ( SEO & google ad ) شناخته مي‌شد اما اكنون تقريباً منحصرا به تبليغات جستجوي پولي اشاره دارد.

بازاريابي موتور جستجو همچنين به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” يا ” پرداخت به ازاي هر كليك ( PPC ) ” شناخته مي‌شود.

چرا بازاريابي موتور جستجو مهم است؟

با افزايش تعداد مشتريان و افرادي كه در حال خريد و يا تحقيق درباره محصولات آنلاين هستند، بازاريابي موتور جستجو به يك استراتژي مهم بازاريابي آنلاين براي افزايش دستيابي (ديده شدن) به يك شركت تبديل شده است.در واقع اكثر بازديدكنندگان جديد يك وب سايت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سايت مورد نظر خود را پيدا مي‌كنند.

در بازاريابي موتور جستجو تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي روي سايت آن ها مي‌شود پول پرداخت مي‌كنند، نه صرفاً فقط براي ديده شدن!اين يك راه كارآمد براي يك شركت است كه دلارهاي بازاريابي خود را خرج كند.همچنين در اين روش به عنوان پاداش اضافه شده، هر بازديد كننده به طور تدريجي رتبه وب سايت را در نتايج جستجو ارگانيك بهبود مي بخشد.

از آنجا كه مصرف كنندگان با هدف يافتن اطلاعاتي با ماهيت تجاري از موتور جستجو استفاده مي‌كنند، پس آن ها از نظر رواني آماده تبديل شدن به يك خريدار يا مشتري هستند، اين در مقايسه با روش‌هاي ديگر مانند رسانه هاي اجتماعي كه در آن كاربران به طور صريح در جستجوي چيزي نيستند، بهتر است.

بازاريابي موتور جستجو دقيقاً در زمان مناسب به مصرف‌كنندگان مي‌رسد: هنگامي كه آنها آماده دريافت اطلاعات جديد هستند.برخلاف اكثر تبليغات ديجيتال، تبليغات ppc غير قابل نفوذ است و نمي‌توان براي آن مشكل ايجاد كرد.با استفاده از SEM نتايج فوري است و مطمئناً سريع ترين راه براي هدايت ترافيك به وب سايت محسوب مي‌شود.

بازاريابي موتور جستجو چگونه كار مي كند؟

موتورهاي جستجوگر از الگوريتم هاي پيچيده اي براي اطمينان از نمايش مناسب نتايج براي هر جستجو استفاده مي‌كنند از جمله با توجه به لوكيشن (مكان) و ساير اطلاعات موجود.در تبليغات جستجو پولي، تبليغات پشتيبان اكثراً در بالاي صفحه ظاهر مي شود كه آن ها را نسبت به ديگر نتايج ارگانيك برجسته تر مي كنند.

SEM از ديد كاربر.....

ادامه مطلب در لينك زير .....

https://webdaran.com/what-is-sem/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۰۶:۲۹:۱۸
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

به تازگي اطلاعات جديدي لو رفته است كه نشان مي‌دهند استوديوي ريسپاون قصد دارد تا به مناسب هالووين، رويداد جديدي به Apex Legends اضافه كند. براي مطالعه جزئيات اين خبر در ادامه با گيم‌نيوز همراه باشيد.

اين اطلاعات توسط يكي از كاربران توييتر با نام كاربري Shrugtal منتشر شده است؛ بنابر اين اطلاعات به مناسبت هالووين، بازي‌بازان Apex Legends به رويداد جديدي دسترسي خواهند داشت. اين رويداد جديد Fight or Fright نام دارد كه در كنار اضافه كردن محتواي جديد، زامبي‌ها را به دنياي Apex Legends مي‌آورد.

البته اين تمام ماجرا نيست و به مناسبت هالووين، نقشه Kings Canyon ظاهري متناسب با حال و هواي اين فصل به خود مي‌گيرد تا با اضافه شدن زامبي‌ها تجربه‌اي هيجان‌انگيز را به ارمغان آورد.

همچنين بنابر گفته اين منبع، شخصيت جديد بازي Revenant نام دارد كه در آينده‌اي نزديك استوديوي ريسپاون جزئيات تازه‌اي از آن منتشر مي‌كند.

به تازگي فصل سوم بازي Apex Legends با اضافه كردن يك شخصيت و نقشه جديد كار خود را آغاز كرده است. اين بازي هم‌اكنون به صورت رايگان براي كنسول‌هاي پلي‌استيشن 4، ايكس‌باكس وان و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي در دسترس است.

منبع : https://www.gamesradar.com/apex-legends-halloween/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



روش‌هاي موثر SEO تكنيكال يا طراحي سايت
نوشته شده در ۱۱ مهر ۱۳۹۸
ساعت : ۰۸:۴۶:۴۲
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

اگر طبق گفته بيل گيتس محتوا پادشاه باشد، پس طراحي سايت و بهينه سازي آن براي موتورهاي جستجو ملكه خواهد بود. طبق ضرب المثل‌هاي قديمي پشت هر مرد موفقي يك زن قدرتمند قرار گرفته است.

هر چه كه تا به حال در مورد سئو گفته شده است، بهتر است به زباله دان تاريخ بپيوندد. موتورهاي جستجو مثل قبل عمل نمي‌كنند و مفهوم SEO دچار تغييري اساسي شده است. ديگر در سئو خبري از بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو نيست. آنچه امروز مهم است SEO به مفهوم بهينه سازي تجربه جستجو براي كاربر يا Search Experience Optimization است. تنها چيزي كه از سئو قديمي باقي مانده، طراحي سايت براي خوانايي بيشتر و بهتر در موتورهاي جستجو است. هر چند اين مقوله نيز به نوبه خود قدم‌هايي موثر رو به جلو برداشته است.

SEO چيست و سئو چه بود؟

سئو بهينه سازي طراحي سايت براي موتورهاي جستجو بود و تنها با هدف فريب موتور جستجو براي بهبود رنكينگ سايت و ديده شدن بيشتر در نتايج جستجو انجام مي‌شد. اما SEO به زبان ساده، بهينه سازي سايت به سه صورت Technical، ON Page و OFF Page است كه با هدف بهبود تجربه كاربر از جستجو انجام مي‌شود.

آنچه از SEO موثر انتظار مي‌رود افزايش قابليت ديده شدن برند در سرچ‌هاي طبيعي و بالا رفتن رنكينگ بيزينس مورد نظر در نتيجه صفحه‌هاي شناسايي شده توسط موتور جستجو است. اين اصل براي سايتي مثل نمناك باعث تبديل شدن به يك برند شده است.

اين اهداف در نهايت بايد منجر به ارتباط و تعامل افراد با برند شده و آن‌ها را با استفاده از دانش، آموزش، فروش كالا يا خدمات، خدمات پس از فروش و ارتباط موثر، و در نهايت ارائه دانش و آموزش، جديد تبديل به مشتري وفادار كند. در نهايت اتفاقي كه در سفر كاربر خواهد افتاد، در تصوير زير خلاصه شده است:

تحقيقات نشان مي‌دهد، كه بيش از 61 درصد كاربراني كه خريد خود را از طريق اينترنت انجام مي‌دهند از طريق موتورهاي جستجو به سايت‌ها هدايت شده و درصد بسيار كمتري به طور مستقيم اسم برند را به طور مستقيم براي وارد شدن به سايت مي‌كنند.

يكي از مهمترين موتورهاي جستجو در تمام دنيا گوگل است. بدون شك اگر شما نيز بتوانيد اسم سايت خود را مانند ستاره از طريق گوگل به گوش همه برسانيد به موفقيت رسيده ايد. تقريبا تمام موتورهاي جستجوي ديگر نيز فرآيندي مشابه با فرآيند گوگل يعني بهبود تجربه كاربر در جستجو را دنبال مي‌كنند، پس براي ارائه اين راهنماي جادويي، شناخت نحوه شناسايي سايت توسط گوگل از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

گوگل چگونه رتبه يك صفحه را تعيين خواهد كرد؟

الگوريتم گوگل از اواخر سال 2015 تغيير كرده و بر پايه رفتار كاربران در مواجه با صفحات جستجو شده، طراحي شده است. اين الگوريتم Rank Brain نام دارد. هدف اين الگوريتم فراهم كردن بهترين و مرتبط‌ترين پاسخ براي جستجوي كاربر است و براي رسيدن به اين هدف، به نحو زير عمل مي‌كند:

قدم اول: موتور جستجو بر اساس ميزان بهينه بودن طراحي سايت، سايت را شناسايي و محتواي آن را خواهد خواند در سفارش طراحي سايت بيمه و يا هر گونه سايت ديگر بايد دقت كرد كه اگر سايت به خوبي طراحي نشود و بهينه نباشد هيج وقت به صدر جدول نخاهيد رسيد و در ليست خود جهت جستجو قرار خواهد داد.

قدم دوم: ميليون‌ها كاربر جستجوي خود را انجام داده و انتخاب خود را بر اساس نياز خود به مطلب ارائه شده انجام ‌مي‌دهند.

قدم سوم: Rank Brain بر اساس:

1-ميزان انتخاب يك لينك توسط كابران واقعي ( موتور جستجو قابليت تشخيص ربات از كاربر واقعي را دارد.)

2- زمان ماندگاري طبيعي كاربر با توجه به محتواي صفحه (مقاله طولاني يا محتوايي كه در چند دقيقه خوانده خواهد شد.)

3-ميزان كليك انجام شده در صفحه براي باز كردن لينك‌هاي داخلي و يا خارجي

4-بررسي بسياري از عوامل ديگر كه به عنوان الگوريتم موتور جستجو مثل يك راز حفظ مي‌شود

ميزان Authority يا اقتدار يك سايت در جستجويي با كلمات يا عبارات كليدي مشابه را مشخص مي‌كند و رنك بالاتري را به آن صفحه اختصاص خواهد داد.

طبق اين الگوريتم ابتدا بهتر است، طراحي سايت به گونه‌اي انجام شود، كه موتور جستجو قادر به تشخيص سايت و محتواي آن باشد.

روش‌هاي موثرSEOتكنيكال يا طراحي سايت

اگر طبق گفته بيل گيتس محتوا پادشاه باشد، پس طراحي سايت و بهينه سازي آن براي موتورهاي جستجو ملكه خواهد بود. طبق ضرب المثل‌هاي قديمي پشت هر مرد موفقي يك زن قدرتمند قرار گرفته است. موتور جستجو براي اختصاص رنكينگ به هر سايتي، ابتدا نياز به يافتن آن، شناخت و خواندن آن به طور دقيق دارد. در سئو سايت خود نهايت دقت را به خرج دهيد تا شما هم به موفقيت هاي سايت هايي مثل آپارات دست يابيد و اين را هم به خاطر داشته باشيد كه هيچ چيز دور از دسترس نيست.

اينكه سايتي قابليت خوانده شدن توسط كاربر در اينترنت را دارد، ملاك سئو بودن سايت نيست، زيرا خوانده شدن و درك سايت از ديدگاه كاربر، با ديدگاه موتور جستجو كه فقط سايت را به صورت كد و متني نوشتاري مي‌بيند، بسيار متفاوت است. پس به نكات زير براي طراحي سايت به منظور يوزر فرندلي بودن و داشتن خوانايي بالا توسط موتور جستجو بايد توجه شود:

1-با استفاده از نرم افزارهاي كرالينگ سايت چك شود.

2-ساختار سايت بايد تاحد امكان ساده و اصطلاحا تميز باشد.

3-سايت بايد XML بهينه شده‌اي براي نقشه خود داشته باشد.

4-Robot.text سايت نيز توسط متخصصين بايد بهينه شود.

5-از CDN براي دامنه و از DNS هر جايي كه ممكن بود براي سريعتر كردن نمايش محتوا استفاده شده باشد.

6-سايت بايد ريسپانسيو باشد.

7-بك لينك‌هاي مناسب در عكس‌ها و متن ايجاد شود و نام عكس نيز درست تعيين شود.

پس از طراحي سايت به بهترين نحو براي سئو، موتور جستجو آماده عرضه پادشاه اينترنت(يعني محتوا) به كاربران خواهد بود.

روش‌هاي موثرSEOمحتوا يا ON Page

هر چند فرآيند خوب طراحي سايت، آن را براي عرضه به موتور جستجو به بهترين نحو ارائه مي‌كند، بايد محتوا به جاي موتور جستجو براي استفاده توسط كاربر، طراحي شود. كاربر كلمات و يا عبارات كليدي را نخواهد خواند و متن مناسب را با توجه به نياز خود شناسايي خواهد كرد. اگر به دنبال اول شدن در ليست سرچ ها هستيد و اطلاعات كافي در اين باره نداريد حتما ليست قيمت سئو سايت را مطالعه كنيد و مناسب با هدف خود يكي از آنها را انتخاب كنيد. پس براي SEO موثر محتوا بايد نكات زير رعايت گردد:

1-محتوا بايد اصالت داشته باشد.(كپي نباشد.)

2-محتوا بايد در برگيرنده اطلاعات و آموزش‌هايي صحيح و قابل اعتماد باشد.

3-محتوا بهتر است قابليت برقراري ارتباط با كاربر را داشته باشد.( كاربر در صورت لزوم آن را لايك كرده، به آن با پاسخ يا ثبت ايميل و غيره واكنش نشان دهد، در صورت لزوم آن را به اشتراك گذاشته و روي لينك‌هاي موجود در آن براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر كليك كند.)

4-محتوا بايد داراي Call To Action باشد.

5-كلمات و عبارات كليدي در محتوا بايد به اندازه استفاده شود.

6-محتواي خوب شامل لينك‌هاي داخلي و خارجي است.

7-محتوا انواع مختلفي دارد و بهتر است در صورت امكان به صورت متن، تصوير، صدا و فيلم در وبسايت قرار گيرد.

8-كيفيت لينك‌ها نيز مهم است و بايد به متن شما مربوط باشند.

9-هر نوع محتوايي كه انتخاب شود، بهتر است توسط متخصصين آن تنظيم و تهيه گردد، تا نكات SEO در آن به خوبي رعايت شود.(به طور مثال محتواي متني بهتر است توسط متخصصين كپي رايتينگ يا توليد كننده محتوا نوشته شود.)

روش‌هاي موثرSEOشبكه‌هاي اجتماعي يا OFF Page

اين قسمت از SEO مربوط به سئو خارج از طراحي سايت است. در اين نوع از بهينه سازي، قسمت تكنيكي كار در دست برند قرار نداشته و تنها استفاده صحيح برند از شبكه‌هاي اجتماعي و علاقمندي كاربران با توجه به تلاش برند و موفقيت آن در جلب كافي توجه كاربران براي صحبت از آن در شبكه‌هايي مثل اينستاگرام، تلگرام، لينكداين و غيره باعث افزايش آن خواهد شد. اغلب سايت هاي معتبر داخلي مثل جام نيوز با داشتن شبكه هاي اجتماعي قدرتمند اين امر را به خوبي انجام داده اند .پس بهتر است به نكات زير براي افزايش موثر اين SEO توجه شود:

1-برند نبايد اجازه دهد كه ديگران برايش داستان بسازند و بايد داستان خود را در شبكه‌هاي اجتماعي رايج به اشتراك گذاشته و كاربران را به ارتباط با آن ترغيب كند.

2-برند بايد در تمامي شبكه‌هاي اجتماعي حاضر شده و هشتگ‌هايي متناسب با كسب و كار خود را ايجاد نمايد.

3-برند بايد در طراحي صفحه خود حتما لينك شبكه‌هاي اجتماعيش را قرار داده و كاربران را با فراخواني موثر به ارتباط با آن ترغيب نمايد.(كاري كه در ايران با جايزه انجام شده و در خارج از ايران با درخواست ثبت ايميل يا عضويت در شبكه‌هاي اجتماعي، به ازاي دريافت اي بوك يا خبرنامه‌اي مفيد انجام مي‌شود.)

4-برند بايد واحد خدمات پس از فروش خود را تقويت كرده و با مشتريان خود ارتباطي موثر و قوي برقرار نمايد.

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۰۴:۱۵:۲۰
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

حذف خودكار پيام يكي از قابليت‌هاي بسيار جالبي است كه سبب افزايش حريم خصوصي در پيام‌ رسان تلگرام شده است. واتس اپ به عنوان محبوب‌ترين پيام‌ رسان دنيا، مشغول آزمايش اين ويژگي‌ است.


واتس اپ چندي پيش قابليت حذف پيام بعد از ارسال كردن آن را در اختيار كاربران قرار دارد. به زودي قرار است اين ويژگي چند پله بهبود پيدا كند. بر اساس يافته‌هاي وب سايت WABetaInfo، يك ويژگي جديد به نام “Disappearing Mesغير مجاز مي باشدes” (پيام‌هاي محوشونده) به نسخه 2.19.275 واتس اپ اندرويد اضافه شده است.

حذف خودكار پيام از گروه‌هاي واتس اپي
نسخه نام برده در اولين مراحل توسعه قرار دارد، به همين دليل تغيير يافتن ويژگي‌هاي آن محتمل است. با اين حال، بر اساس قابليت حذف خودكار پيام كه اكنون در اين نسخه در دسترس قرار دارد، پيام‌ها بعد از ارسال توسط كاربران، با گذشت پنج ثانيه يا يك ساعت به صورت خودكار پاك شده و هيچ رد و اثري از آن‌ها باقي نخواهد ماند.

متاسفانه ويژگي Disappearing Mesغير مجاز مي باشدes منحصر به گروه‌ها است. از طرفي بعد از گذشت مدت زمان تعيين شده، همه پيام‌ها حذف مي‌شوند و نمي‌توان حذف پيام‌ها را به يك سري كاربر مشخص در گروه محدود كرد. انتظار داريم در نسخه‌هاي بعدي پيام رسان واتس اپ، اين قابليت در گفتگوهاي خصوصي نيز قابل استفاده باشد.

همچنين انتظار داريم گزينه‌هاي بيشتري از نظر بازه زماني در اختيار كاربران قرار بگيرد. در حال حاضر تنها امكان انتخاب از ميان دو گزينه پنج ثانيه و يك ساعت وجود دارد. به جز اين دو، هيچ بازه زماني ديگري به منظور حذف خودكار پيام‌ها نمي‌توان انتخاب كرد!

فراموش نكنيد همانند بسياري از قابليت‌هايي كه روزي در نسخه‌هاي بتاي واتس اپ توسعه يافته، ولي هرگز به نسخه‌هاي پايدار راه پيدا نكردند، احتمال عدم نهايي شدن ويژگي حذف خودكار پيام در نسخه رسمي بعدي واتس اپ نيز وجود دارد. در هر صورت، اين يكي از ويژگي‌هاي مهمي است كه واتس اپ مي‌بايست دير يا زود، براي افزايش حريم خصوصي كاربران، به پيام رسان خود اضافه كند.

منبع : https://www.phonearena.com/news/WhatsApp-self-destructing-mesغير مجاز مي باشدes_id119342

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۶:۱۴:۰۱
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

در پي به‌روزرساني سيستم عامل اپل دارندگان كنسول‌‌ پلي استيشن 4 اكنون مي‌توانند كنترلرهاي دوال شاك 4 خود را به آي‌پد، آيفون و مك متصل كنند.

صدها بازي با پشتيباني از كنترلر اكنون در دستگاه‌هاي اپل قابل اجرا هستند، اما اپليكيشن ريموت پلي (Remote Play) پلي‌استيشن 4 اكنون به شما اين امكان را مي‌دهد كه بازي‌هاي پلي استيشن 4 را از طريق iOS 13، iPad OS و tv OS 13 اجرا كنيد.

در آينده و تا پايان ماه اكتبر اين امكان در سيستم عامل maغير مجاز مي باشد Catalina نيز قابل دسترسي خواهد بود.

سوني در يك اطلاعيه در اين باب، توضيح داده است:

ريموت پلي به اپليكيشن ريموت پلي متصل به واي-فاي، بازي همگام با اين قابليت، پلي‌استيشن 4 با ورژن نرم‌افزاري 6.5 يا بالاتر، آيفون 7، آي‌پد 6 يا نسل دوم آيپد با iOS 12.1 يا بالاتر و اتصال اينترنت پرسرعت نياز دارد.

سوني همچنين گوشزد كرده كه پلي استيشن 4 متصل به اينترنت از طريق كابل LAN نيز پيشنهاد مي‌شود.

متاسفانه بسته به دستگاه اپل كه از آن استفاده مي‌كنيد، برخي قابليت‌هاي دوال شاك 4 قابل استفاده نيستند. از جمله‌ي اين قابليت‌ها مي‌شود به تاچ پد، سيستم ويبره، سنسور حركتي و جك هدفون براي خروجي صدا اشاره كرد.

همچنين در برخي از موارد كاربران مجبورند از كليدهاي روي صفحه‌ي لمسي خود براي كاربردهايي از جمله كليد پلي استيشن (PS Button) كليد به‌اشتراك‌گذاري و گزينه‌ها استفاده كنند.

منبع : https://www.vg247.com/2019/09/30/dualshock-4-controller-apple-ios-mac/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۳:۳۴:۳۰
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

به‌روزرساني نسخه 4.3 بازي PUBG علاوه‌ بر يك شاتگان جديد، ابزارهاي تازه‌اي را نيز به اين بازي بتل رويال اضافه مي‌كند.

طبق جديدترين اخبار بازي، تازه‌ترين به‌روزرساني بازي PUBG يك شاتگان جديد را با نام DP-12 به اين بازي بتل رويال اضافه مي‌كند و همچنين يك نوشيدني انرژي‌زا را هم در اختيار بازيكن قرار مي‌دهد كه سلامتي خود را بازيابي كند. يك لينك و گذرگاه هم با نام Bluezone Uplink براي دسترسي سريع و آسان به محدوده امن (Safe Zone) در اين آپديت وارد بازي مي‌شود كه مي‌توانيد از آن استفاده‌هاي مفيدي كنيد. آپديت 4.3 بازي PUBG در حال حاضر براي نسخه كامپيوتر در سرورهاي تست قرار دارد كه قرار است به‌زودي رسما براي بازيكنان تمامي نسخه‌ها در دسترس قرار بگيرد.

سلاح DP-12 كه يك شاتگان دو لول محسوب مي‌شود، در نبردهاي نزديك داراي قدرت بالايي است و مي‌تواند در اواخر بازي كه نبردها نزديك‌تر و نفس‌گير‌تر مي‌شوند به كمك شما بيايد و تقريبا مي‌توانيد هر كسي را با شليك هر دو لوله‌ي آن از پا در آوريد. نوشيدني انرژي‌زا نيز كه پيش‌تر با نام Super Drink شناخته مي‌شد، حالا به Mega Energy Drink تغيير نام پيدا كرده است. اين نوشيدني به ميزان ۱۰۰ واحد سلامتي در طول زمان به شما مي‌دهد كه جايگزين ۲۳ واحد سلامتي درجا و ۶۰ واحد سلامتي در طول زمان شده است كه پيش‌تر به اين شكل به بازيكن داده مي‌شد.

مورد بعدي يعني Bluezone Uplink كه پيش‌تر با نام Inductor شناخته مي‌شد، مي‌تواند به‌نوعي بازي PUBG را براي هميشه دستخوش تغيير بزرگي كند. اين لينك مي‌تواند موقعيت كنوني بازيكن را داخل محدوده امن بعدي تنظيم كند و به بازيكنان كمك مي‌كند كه كمتر بر اثر خارج شدن از محدوده امن جان خود را از دست بدهند و از بازي حذف شوند. درست همانند ساير آپديت‌ها، اين شماره هم علاوه‌بر موارد ذكر شده، تغييراتي را نيز در جهت بهبود و متعادل‌تر شدن گيم‌پلي بازي در نقشه‌ها، آيتم‌ها، خودروها و موارد ديگر اعمال مي‌كند.

منبع : https://cogconnected.com/2019/09/update-4-3-adds-new-tools-pubg/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۵:۵۳:۱۰
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

جديدترين تريلري كه از فصل سوم بازي Apex Legends منتشر شده است، ميدان نبرد را در يك سياره‌ي جديد نشان مي‌دهد.

فصل سوم بازي Apex Legends به‌سرعت در حال تبديل شدن به بزرگ‌ترين فصلي است كه توسط استوديو ريسپاون براي اين بازي بتل رويال ساخته شده است. حالا و طبق جديدترين اخبار بازي، تريلري جديد از Apex Legends منتشر شده است كه اولين نقشه فصل سوم را نشان مي‌دهد؛ جايي كه بازيكنان قرار است به‌زودي به آنجا سفر كنند.

سياره جديد به نظر مي‌رسد كه از تنوع بيشتري نسبت به محيط پيشين برخوردار باشد. همان‌طور كه در تريلر نيز مشاهده مي‌كنيد، هنگامي كه بازيكنان وارد ميدان نبرد مي‌شوند، سازه‌هاي عظيمي از دل زمين يخ‌زده بيرون مي‌‌آيند و ميزبان نبرد آن‌ها مي‌شوند. سپس شخصيت Wattson را مي‌بينيد كه در يك منطقه پوشيده از مواد مذاب فرود مي‌‌آيد. اين نقشه جديد كه Meltdown نام دارد، به‌گفته‌ي استوديو Respawn Entertainment محيطي است كه پوشيده از يخ و گدازه است. تريلر فصل سوم بازي Apex Legends را مي‌توانيد از طريق يوتيوب مشاهده كنيد.

همان‌طور كه در تريلر نيز قابل مشاهده است، ريسپاون تلاش مي‌كند تا نقشه جديد نسبت به مورد قبلي از تنوع بيشتري برخوردار باشد يا در يك كلام رنگارنگ‌تر به‌نظر برسد. عبارت يخ و آتش هم اشاره به دو منطقه دارد كه كاملا با يكديگر متفاوت هستند و هم‌زمان در يك نقشه قرار دارند. در پايان تريلر دو شخصيت Crypto و Mirage را مي‌بينيم كه روي يك قطار در حال حركت قرار دارند كه شايد به نظر شما تنها يك جلوه‌ي جذاب براي ساخت تريلر باشد، اما اين‌طور نيست و اين وسيله‌ي متحرك كه در حين بازي بارها و بارها نقشه را دور مي‌زند در آن قرار داده شده است كه تنوع آن را بالاتر ببرد.

وجود اين قطار مي‌تواند كمك‌هاي زيادي به بازيكنان كند و باعث شود در مواقع اضطراري روي آن سوار شوند و فرار كنند، يا از آن براي غافل‌گير كردن حريفان استفاده كنند. همچنين يك سلاح جديد و قدرتمند نيز در آخر تريلر ديده مي‌شود كه براي بازيكنان ماهر و سطح بالا پيشنهاد مي‌شود. فصل سوم بازي Apex Legends قرار است تا چند روز ديگر رسما كار خود را آغاز كند.

براي مشاهده گيم پلي روي لينك زير كليك كنيد..

https://www.dualshockers.com/apex-legends-season-three-new-map/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]