وبلاگ ديجيتال ماركتينگ
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 81
ديروز : 186
افراد آنلاين : 1
همه : 3844
 
ساعت : ۱۰:۰۰:۳۷
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

ريل‌مي هم‌زمان با رونمايي ريل‌مي XT، برنامه‌ي به‌روزرساني آخرين نسخه‌ي سيستم‌عامل اندرويد ۱۰ هشت گوشي هوشمند خود را منتشر كرد.

اوپو هم‌زمان با معرفي ريل‌ مي XT با دوربين ۶۴ مگاپيكسلي و فناوري شارژ سريع ۲۰ واتي، نقشه‌ي راه به‌روزرساني سيستم‌عامل اندرويد ۱۰ را منتشر كرد. خبر خوشحال‌كننده آن است كه هشت گوشي هوشمند در فهرست اين شركت براي دريافت به‌روزرساني قرار دارند؛ اما ظاهرا هيچ‌يك از دستگاه‌هاي موجود در فهرست اوپو، آخرين‌ نسخه‌ي سيستم‌عامل اندرويد را سال جاري ميلادي دريافت نمي‌كنند.

 

ظاهرا نخستين به‌روزرساني براي فصل اول ۲۰۲۰ برنامه‌ريزي شده است. به‌طور طبيعي انتظار مي‌رود ابتدا جديدترين دستگاه‌ها به‌روزرساني اندرويد ۱۰ را دريافت كنند و گوشي‌هاي هوشمند ريل‌مي ۳ پرو، ريل‌مي ۵ پرو، ريل‌مي X و ريل‌مي XT، فصل اول ۲۰۲۰ احتمالا آخرين نسخه‌ي سيستم‌عامل اندرويد ۱۰ را دريافت مي‌كنند.

گوشي‌هاي هوشمند ريل‌مي ۳ و ريل‌مي ۵ و ريل‌مي 3i نيز فصل دوم ۲۰۲۰ و ريل‌مي ۲ پرو فصل سوم ۲۰۲۰ آخرين نسخه‌ي سيستم‌عامل اندرويد را دريافت خواهند كرد. با توجه به فهرست منتشرشده، ظاهرا ريل‌مي ۲ و ريل‌مي وان، به‌روزرساني اندرويد ۱۰ را دريافت نخواهند كرد؛ مگر آنكه اوپو هنوز زمان انتشار آخرين نسخه‌ي سيستم‌عامل اندرويد را براي اين دو گوشي هوشمند هنوز مشخص نكرده باشد.

منبع  : https://www.gsmarena.com/realme_announces_its_android_10_update_roadmap_for_2020-news-39171.php

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۱۰:۰۲:۵۶
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (1)

چندي پيش بازي محبوب Rainbow Six Siege توانست به مرز ۵۰ ميليون بازي‌باز برسد و حالا پس از شروع فصل سوم، سال چهار بازي با نام Operation Ember Rise به نظر مي‌رسد كه يوبي‌سافت (Ubisoft) به اين زودي‌ها از پشتيباني از اين عنوان دست نخواهد كشيد.

 

در اين فصل جديد بازي‌بازها به دو شخصيت جديد مهاجم Amaru و مدافع Goyo دسترسي خواهند داشت. همچنين اين فصل Rainbow Six Siege شامل نسخه‌ي بازسازي شده‌ي نقشه‌ي Kanal با گزينه‌هاي حمله‌ و جلوه‌هاي بصري بيشتر، يك حالت بازي با قوانين بخش Ranked بدون تاثيرگذاري بر رتبه‌ي باز‌ي‌باز، اضافه شدن يك Rank براي هر شخصيت و تغييرات كلي كيفيتي است.

فصل سوم، سال چهارم بازي Rainbow Six Siege با نام Operation Ember Rise در حال حاضر براي رايانه‌هاي شخصي، اكس‌باكس وان و پلي‌استيشن ۴ منتشر شده است.

منبع : https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/discover/280665/rainbow-six-siege-sessions-not-initiating-error-code-0x000001fb/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



بازاريابي influencer چيست؟
نوشته شده در ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
ساعت : ۱۰:۴۴:۰۷
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (1)

بازاريابي influencer چيست؟ (Influencer Marketing)يك استراتژي بازاريابي influencer موفقيت آميز به شما كمك مي كند تا برند خود را بيشتر در معرض ديد قرار دهيد، اعتبار ايجاد كنيد و همچنين با مخاطبان جديد ارتباط برقرار كنيد.اين استراتژي ( Influencer Marketing ) موجب هدايت ترافيك به سايت شما مي شود و مشتريان جديد را به سمت محصولات و خدمات شما سوق مي دهد.

بازاريابي تاثير گذار فوايد زيادي دارد اما از طرفي هم مي توانند يك استراتژي گيج كننده و پيچيده براي تنظيم، راه‌اندازي و مديريت باشد.اين يك پروژه زمان بر است و موانع شروع كار آن شامل موارد زيادي مي شود كه بايد قبل از شروع كار متوقف شوند.

بازاريابي تاثيرگذار ( Influencer Marketing ) چيست؟

بازاريابي influencer يك استراتژي است كه افرادي را كه تاثير زيادي در صنعت يك برند يا مخاطبان هدف دارند را در شناسايي مي كند.در يك استراتژي بازاريابي influencer يك برند با اين استراتژي همكاري مي كند و در آن  influencer موافقت مي كند تا مخاطبان آن ها را در معرض ديد پيام يا محتواي تجاري قرار دهد.influencer ها معمولاً مخاطب زيادي دارند و مشغول فعاليت هستند بنابراين هنگامي كه يك برند تجاري توسط يك influencer به اشتراك گذاشته مي شود يا از مطالب و پيام هاي آن ها استفاده مي كند، سود مي برد.در معرض ديد قرار داده شدن به برند تجاري اين امكان را مي دهد تا به روشي مثبت، طبيعي و معنادار در مقابل مخاطب هدف خود قرار بگيرد.

 

يكي از مثال هاي بازاريابي تاثيرگذار همكاري Pantene’s با Jada Pinkett Smith بازيگر است.Jada پيام خود را با مخاطبان خود به اشتراك گذاشت و توجه ۱.۲۳ ميليون دنبال كننده توييتر خود را به اين برند اختصاص داد.در حالي كه از يك سلبريتي در اين تعريف از استراتژي بازاريابي تاثير گذار استفاده مي شود، اما كمپين هاي influencer هميشه نبايد به افراد مشهور اعتماد كنند.
بازاريابي influencer در مورد رسيدن به وضعيت در معرض ديد قرار داده شده است، اما هميشه اينگونه نيست كه با افرادي كه بيشترين مخاطب را دارند كار كنيد، اين در مورد كار با افرادي است كه مخاطب مناسبي دارند، بنابراين شما مي توانيد با افرادي ارتباط برقرار كنيد كه به احتمال زياد با برند شما ارتباط مي گيرند.بنابراين چگونه يك influencer مناسب پيدا كرده و يك كمپين بازاريابي تاثير گذار موفق ايجاد كنيد؟

چگونه يك استراتژي بازاريابي تاثيرگذار ( Influencer Marketing ) ايجاد كنيد؟براي ايجاد و راه‌اندازي استراتژي بازاريابي تاثير گذار براي نام تجاري خود مراحل زير را طي كنيد:
اهداف خود را تعريف كنيد

مانند هر برنامه بازاريابي هوشمندانه با بيان اهداف خود شروع كنيد.اهداف خود را براي آنچه مي خواهيد با كمپين خود انجام دهيد تنظيم كنيد.تعيين اهداف در مراحل اوليه برنامه ريزي به شما در شكل‌گيري يك استراتژي سازگار، كمك مي‌كند و همچنين مي تواند ايده هايي در مورد معيارهايي كه بايد رديابي و نظارت داشته باشيد، به شما ارائه دهد تا ميزان موفقيت خود را در پايان كار اندازه گيري كنيد.برخي از اهدافي كه ممكن است بخواهيد براي استراتژي بازاريابي influencer خود در نظر بگيريد، شامل موارد زير است:
آگاهي ازبرند
افراد بيشتري را در جهت شناخت نام تجاري خود جذب كنيد.

براي مطالعه كامل اين مطلب و آگاهي بيشتر در مورد اين نوع بازاريابي روي لينك زير كليك كنيد..

بازاريابي influencer چيست؟

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



۱۰ محتواي پربيننده توييچ در ماه اوت ۲۰۱۹
نوشته شده در ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
ساعت : ۰۸:۱۵:۲۲
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

از مهم‌ترين اتفاقات ماه گذشته مي‌توان به صعود بازي Dota 2 به جمع پنج بازي صدرنشين ماه و ثبت بيش از ۵۰ ميليون ساعت بازديد براي نسخه كلاسيك بازي World of Warcraft اشاره كرد.

در جديدترين آمار منتشر شده از اخبار بازي و ورزش الكترونيك، شاهد تغييرات قابل توجهي هستيم كه علاقه مردم و استريمرهاي فعال در توييچ را دچار دگرگوني كرده است. در هفته‌هاي اخير كمپاني Riot Games با انتشار بازي جديدي كه با نام Teamfight Tactics شناخته مي‌شود باعث شده است كه علاقه‌مندان به بازي League of Legends به اين بازي روي آورند. از طرفي بخش Just Chatting پلتفرم توييچ نيز با كاهش مقدار ساعات بازديد بازي League of Legends فضاي لازم را جهت صدرنشيني در ماه اوت به‌دست آورده است.

آماري كه در عكس زير مشاهده مي‌كنيد بر اساس مقدار ساعات ديده شدن بازي‌ها در سايت Twitch تهيه شده است كه بازه زماني ۱ تا ۳۱ اوت (۱۰ مرداد تا ۹ شهريور) را نشان مي‌دهد. اين اطلاعات توسط بخش تجزيه و تحليل سايت TEO منتشر شده است.

 

در ماهي كه گذشت بازي World of Warcraft با انتشار نسخه Classic بازي پيشرفت قابل توجهي داشت. در اولين روز انتشار اين نسخه بازي World of Warcraft ميزبان بيش از يك ميليون نفر بيننده هم‌زمان در پلتفرم توييچ بود كه ركوردي قابل تحسين به شمار مي‌رود. در سمت ديگر مسابقات The International بازي Dota 2 مانند هر سال در اواسط اين ماه برگزار شد كه چيزي حدود دو هفته به طول انجاميد و با توجه به جايزه ۳۴ ميليون دلاري رويداد علاقه‌مندان ورزش الكترونيك با صرف وقت براي ديدن پخش زنده مسابقات كمك شاياني را براي صعود چند پله‌اي بازي كردند.

بازي Fortnite با توجه به اينكه صدرنشيني آن رابطه مستقيمي با استريمرهاي تاثيرگذار (Influencers) توييچ دارد در سال جاري سقوطي دو پله‌اي و كاهش بيننده زيادي را تجربه كرده است كه يكي از دليل اصلي آن انتشار نسخه Classic بازي World of Warcraft بود. بسياري از استريمرهاي مطرح بازي‌هايي مانند GTA ،‌Dota 2 و Fortnite در هفته‌هاي گذشته به بازي كردن نسخه كلاسيك دنياي واركرفت روي آورده بودند كه همين موضوع باعث ايجاد تغييرات جالبي در نتيجه نهايي آمار اين ماه شد.

بازي‌هاي Overwatch ،League of Legends و Counter Strike: Global Offensive نيز در ماه گذشته طبق روال گذشته مسابقات مخصوص به خود را داشتند. در بازي LOL شاهد برگزار شدن مراحل مختلف ليگ‌هاي فصل تابستان بوديم كه در حال حاضر رو به اتمام است و به زودي ليست تيم‌هاي راه يافته به مسابقات World Championship منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان بازي كانتر استرايك اواخر ماه اوت اولين مرحله مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 را پيگيري كردند و رقابت‌هاي ليگ حرفه‌اي بازي Overwatch نيز با پايان مرحله چهارم وارد بخش حذفي مسابقات شد كه به زودي قهرمان فصل را مشخص خواهد كرد.

منبع : https://esportsobserver.com/database/company/twitch-interactive/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۸:۵۷:۰۴
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

اگر بخواهيم از ابتدا شروع كنيم بايد گفت كه در دنيايي كه روز به روز به سمت مجازي شدن پيش مي رود ، هر كسب و كاري ( اعم از سنتي و غير سنتي ) ، لازم است حضور فعالي در فضاي مجازي داشته و استراتژي هاي ديجيتال ماركتينگ مناسب را تدوين كند.

همانطور كه مي بينيم بر هيچ كس پوشيده نيست كه تمايل مردم ايران به بازاريابي ديجيتال در سال هاي اخير افزايش پيدا كرده است.البته اين امر فقط مختص ايراني ها نيست بلكه در كل دنيا نيز Digital marketing به عنوان يكي از روش هاي پرطرفدار كه استفاده از اصول و راهكارهاي آن مي تواند باعث رشد كسب و كارها شود، مطرح است.

تعريف ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟

اگر چه تعريف واحدي از بازاريابي ديجيتال در دست نيست، اما به نظر مي‌رسد بتوان تعريف زير را به نسبت ساير تعريف ها منطقي تر و بهتر در نظر گرفت.ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) يا بازاريابي ديجيتال به مجموعه فعاليت هايي كه جهت تبليغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهاي ديجيتالي صورت مي گيرد گفته مي شود.در كل هر كاري كه شما در اينترنت و فضاي مجازي براي تبليغ، فروش، نظرسنجي يا معرفي محصولات يا خدماتتان انجام بدهيد، درگير بازاريابي ديجيتال شده‌ايد.
اين يك تعريف خيلي ساده از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتالي بود.در واقع ديجيتال ماركتينگ خيلي گسترده تر از ديگر روش هاي بازاريابي در كسب و كارهاي سنتي است.
تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال

در اين بخش تمامي عناصر و بخش‌هاي مهم بازاريابي ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) براي شما به صورت مختصر و مفيد عنوان شده است ، كه دراين مقاله و مقالات بعدي به طور مفصل به تعريف و كارايي همه اين عنوان ها مي پردازيم.

موارد زير، نمونه‌هايي از ابزارهاي بازاريابي ديجيتال محسوب مي‌شوند:

  بازاريابي توسط موتورهاي جستجو (SEM)
  بهينه سازي براي موتورهاي جستجو (سئو)
  بازاريابي محتوا (Content Marketing)
  بازاريابي درونگرا (Inbound Marketing)
  بازاريابي شبكه هاي اجتماعي (Social Media Marketing)
  استراتژي محتوا (Content Strategy)
  تبليغات بر اساس كليك (PPC)
  اينفلوئنسر ماركتينگ (Influencer Marketing)
  تبليغات بنري (Banner Advertising)
  ايميل ماركتينگ
  بازاريابي موبايلي يا موبايل ماركتينگ (تبليغات موبايلي)
  بازاريابي از طريق همكاري در فروش (Affiliate Marketing)
  توليد محتوا
  بازاريابي ويروسي ديجيتال (Digital Viral Marketing)
گاها مشاهده مي كنيم كه در فهرست ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ ، به تبليغات هدفمند و سفارشي شده (Targeted Advertising) و نيز تبليغ مستقيم (Native Advertising) نيز اشاره مي‌شود.اما با توجه به اينكه اين دو عنوان مي‌توانند ساير گزينه‌ها را هم پوشش دهند در فهرست بالا قرار داده نشده اند.

وب سايت ماركتينگ (Website Marketing)

يك استراتژي ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال موفق با يك وب سايت جذاب و بهينه شروع مي‌شود.اين بدان معناست كه اولين تعاملي كه كاربران با شما دارند وب سايت شماست.به دليل اينكه در وب سايت خود مثل كسب و كارهاي قديمي نمي‌توانيد يك مسئول فروش چرب زبان بگذاريد تا مشتري را جذب كند ، پس بايد كاري كنيد كه مشتري جذب وب سايت شود.بسياري از تكنيك‌هايي كه در زمينه ديجيتال ماركتينگ ( Digital marketing ) يا بازاريابي ديجيتال انجام خواهيد داد در نهايت كاربر را به سمت وب سايت شما هدايت خواهند كرد.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي و آموزش انواع ديجيتال ماركتينگ حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-digital-marketing/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



تبديل سمعك به هدست بلوتوث در اندرويد 10!
نوشته شده در ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
ساعت : ۰۹:۴۷:۰۴
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

افراد كم شنوا از اين به بعد قادر هستند تا با استفاده از گوشي هاي مجهز به اندرويد 10، دستگاه سمعك خود را به هدست بلوتوث تبديل كنند.

همانطور كه مي دانيد، اندرويد 10 تاكنون امكانات بسياري را براي كاربران فراهم آورده كه از ميان آن ها مي توان به افزايش حريم خصوصي و اجراي قابليت دارك مود در نرم افزارها و دستگاه هاي مختلف اشاره كرد. حال به نظر مي رسد كه اين سيستم ويژگي جديدي را با خود به ارمغان آورده است. بدين ترتيب كه افرادي كه داراي سمعك هستند، مي توانند نهايت استفاده را از اسمارت فون هاي خود ببرند.

پروتكل جديد آشا (ASHA) به كاربران كم شنوا اجازه مي دهد تا از طريق سمعك هاي خود، تماس صوتي برقرار كنند و به موسيقي مورد علاقه خود گوش فرا دهند. در اين حالت، دستگاه سمعك به يك هدست بلوتوث خارق العاده تبديل مي شود. نكته قابل توجه ديگر آن است كه اين پروتكل براي پخش صدا از بلوتوث (BLE) كم مصرف بهره مي گيرد. بنابراين هم سمعك و هم اسمارت فون انرژي كمتري مصرف كرده و تا پايان روز احتياجي به شارژ مجدد ندارند.

دسترسي به اين ويژگي در حال حاضر تنها از طريق گوشي هاي پيكسل 3، پيكسل 3 XL، پيكسل 3a، پيكسل 3a XL و همچنين پردازنده صوتي Cochlear Necleus 7 امكان پذير است. در ضمن دستگاه هاي سمعك نيز تنها بايد متعلق به برند ReSound Linx Quattro يا Beltone Amaze باشند. البته شركت گوگل در تلاش است تا اين پلتفرم را به صورت منبع باز ارائه دهد تا اسمارت فون ها و سمعك هاي بيشتري به اين قابليت مجهز شوند.

شركت گوگل در سال گذشته، خدمات بسياري را براي كمك به افراد كم شنوا ارائه كرده است. اگر به خاطر داشته باشيد، اين شركت در ماه فوريه، برنامه اي را تحت عنوان Sound Amplifier به كاربران عرضه كرد كه افراد از طريق آن قادر بودند تا اسمارت فون خود را به يك سمعك ساده تبديل كنند. طبق گزارشات سازمان سلامت جهاني، در حال حاضر 466 ميليون نفر از مشكل كم شنوايي رنج مي برند و متاسفانه شمار اين افراد روز به روز در حال افزايش است.

منبع : https://www.engadget.com/2019/09/03/android-10-transforms-hearing-aids-bluetooth-headsets/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۱۰:۰۵:۴۸
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

شركت كونامي، ناشر مجموعه‌ي Metal Gear Solid از كار كردن روي يك آي‌پي جديد براي كنسول خبر داده است.

بر اساس جديدترين اخبار بازي، شركت Konami به‌تازگي از كار كردن روي يك آي‌پي جديد براي كنسول خبر داده است كه به‌گفته‌ي خود به‌صورت جهاني شناخته شده است، اما از مجموعه Metal Gear Solid يا Silent Hill نيست. اين خبر را ماسامي ساسو، سرپرست بخش اروپايي شركت كونامي، در گفتگو با وب‌سايت گيم اينداستري بيان كرده و از برنامه‌هاي اين كمپاني براي بازي‌هاي كنسول صحبت كرده است.

در طول ساليان اخير اين كمپاني تنها بازي‌هاي اندكي براي كنسول‌هاي نسل حاضر منتشر كرده است كه در اين بين مي‌توان به بازي Metal Gear Solid V و نسخه‌هاي فرعي آن، بازي Super Bomberman R، بازي Yu-Gi-Oh و مجموعه فوتبال Pro Evolution Soccer اشاره كرد. آخرين آمار فروش اين شركت ژاپني نيز از رشد سود در پنجمين سال متوالي خبر مي‌دهد كه تا حد زيادي مديون مجموعه PES و بازي‌هاي موبايل اين شركت است. البته كونامي هرگز بازي‌هاي كنسول را فراموش نكرده است. مي‌توانيد صحبت‌هاي رئيس اين شركت را در زير مطالعه كنيد.

باوجود اين‌كه پلتفرم‌هاي جديد در حال گسترش روزافزون هستند، اما به عقيده‌ي ما بازي‌هاي كنسولي با كيفيت بالا مهم‌ترين مورد به‌شمار مي‌آيند كه بايد در نظر گرفته شوند. ما در بازي‌هاي كنسولي خود سعي مي‌كنيم از ايده‌هاي نو و انواع تكنولوژي استفاده كنيم و حتي اين موارد را به پلتفرم‌هاي ديگر هم منتقل كنيم. در تصميم خود مصمم هستيم و به اين راه و تلاش ادامه خواهيم داد. ما همچنين قصد داريم سهام خود را هم گسترش دهيم. علاوه‌بر مجموعه‌هايي مانند PES و Yu-Gi كه براي پلتفرم‌هاي مختلف عرضه شده‌اند، ما در آينده روي ساير آثار و آي‌پي‌هايي كه شناخته شده هستند هم كار خواهيم كرد.

كونامي امسال ۵۰ ساله مي‌شود و به همين دليل رئيس بخش اروپايي اين شركت گفته است كه همين عمر طولاني نشان‌دهنده توانايي آن‌ها در ورود به هر پلتفرمي از آركيد و كنسول گرفته تا موبايل، است. ادامه‌ي صحبت‌هاي وي را در زير مطالعه مي‌كنيد:

ساخت بازي‌ها و آي‌پي‌ها براي هر سن و سليقه‌، يكي از اهداف و پايه‌هاي شركت ما است و به همين دليل است كه موفق شده‌ايم با قدرت در بازار بازي‌هاي موبايل هم وارد شويم. همان‌طور كه تكنولوژي كافي براي ساخت بازي‌هاي كنسول را دارا هستيم، مي‌توانيم از اين فناوري‌ها براي ساخت بازي‌هاي موبايل با كيفيت هم استفاده كنيم. در عين حال با توجه به تجارب بسيار زيادي كه در آركيد، پي سي و بازي‌هاي مبتني بر مرورگر (Browser Games) داريم، مي‌توانيم انواع بازي‌ها را مديريت كنيم و توسعه دهيم.

منبع : https://www.vg247.com/2019/09/02/konami-console-ip/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۸:۲۶:۰۱
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

سيستم هاي مديريت محتواي فراواني وجود دارند. صرف نظر از اينكه شما قصد داريد چه وبسايتي را درست كنيد، احتمالا يكي از آن ها مطابق سليقه ي شماست.

يكي از مشكلاتي كه طراحان و توسعه دهندگان با آن روبرو هستند اين است كه آن ها علاقه ندارند كه وقت خود را براي يادگيري چند CMS (content management systems)، صرف كنند. آن ها دوست دارند كه كار با يك يا دو سيستم مديريت محتوا را بلد باشند. اين بدان معناست كه آن ها تمايل به نرم افزاري قدرتمند و در عين حال انعطاف پذير دارند.

نرم افزارهايي كه قصد معرفي آن ها را داريم، بسيار خوب هستند. از نظر بسياري از افراد، وردپرس، جوملا و دروپال سه مورد از بهترين سيستم هاي مديريت محتوا هستند. به جز اين موارد هفت مورد ديگر را معرفي خواهيم كرد كه امكانات فراواني را ارائه مي كنند.

هر مورد را امتحان كنيد و سپس بررسي كنيد كه كدام يك مطابق سليقه ي شما هستند.

Drupal

دروپال، يك سيستم مديريت محتواي رايگان است كه مانند ورپرس و جوملا با زبان PHP نوشته شده است. اين نرم افزار، يكي از محبوب ترين CMS ها مي باشد و توسط تعداد بسيار زيادي از شركت هاي مطرح جهان در حال استفاده از آن مي باشد.

دروپال، يك جامعه ي بسيار بزرگ دارد و حتي آخرين اخبار آن به صورت لحظه اي گزارش مي شود.بعضي از سايت هاي مطرح داخلي نيز همچون ديوار در ابتدا بر اين زبان نوشته شده بودند. اسناد و منابع دروپال، به صورت مداوم در حال پيشرفت و به روز رساني مي باشد. اين اسناد شامل هر چيزي است كه شما براي نصب و راه اندازي، ساخت سايت ها، ماژول ها و تم ها به آن نياز خواهيد داشت.

بيش از 6000 افزونه (ماژول) براي اين نرم افزار وجود دارد و امكان ساخت پلاگين به ساده ترين روش ممكن براي ايجاد قابليت هاي بيشتر وجود دارد و دروپال واقعا توسعه پذير است. اين بدان معني است كه شما مي توانيد وقت خود را بيشتر بر روي طراحي سايت بگذاريد تا اينكه بخواهيد درگير كدنويسي شويد.

 

نقاط قوت:

وجود جامعه ي قدرتمند پيرامون اين نرم افزار
وجود بيش از 6000 پلاگين و ماژول براي اين نرم افزار
وجود شركت هاي فراوان حمايت كننده ي دروپال

نقاط ضعف:

شباهت فراوان بين سايت هاي ساخته شده با اين سيستم مديريت محتوا
عدم وجود تم هاي با كيفيت بالا
قالب دهي سيستم نسبتا پيچيده است

WordPress

وردپرس، يك سيستم مديريت محتواي رايگان و متن باز مي باشد كه هسته ي آن با زبان PHP نوشته شده است. سال ها پيش، گفت و گوهاي فراواني صورت گرفت كه آيا وردپرس مي تواند به عنوان يك پلتفرم وبلاگ نويسي نقش آفريني كند. در نهايت وردپرس كار خود را به خوبي انجام داد و هم اكنون تعداد بسيار زيادي از وبسايت ها و وبلاگ هاي خبري از وردپرس قدرت مي گيرند.

هزاران تم براي وردپرس وجود دارد و هزاران برنامه نويس در حال توسعه ي پلاگين ها و ويجت هاي آن مي باشند. از اين زبان در طراحي اغلب سايت هاي داخلي استفاده شده است و بايد توجه داشت كه در اين برنامه به راحتي مي توان بخش هاي مختلف سئو سايت خودتان را مشاهده كنيد به شما پيشنهاد مي كنيم اگر درباره سئو اطلاعات زيادي نداريد ليست قيمت سئو سايت را مطالعه بفرماييد. اين نرم افزار، يك جامعه ي بزرگ دارد و اين بدان معنا است كه منابع آموزشي و افزونه هاي فراواني براي اين نرم افزار وجود دارند.

از طريق پلاگين ها و تم هاي سفارشي آن مي توانيد يك شبكه ي اجتماعي، فروم، سايت تجارت الكترونيك و خيلي از سايت هاي ديگر را به وجود آوريد.

 

نقاط قوت:

وجود جامعه ي بزرگ و فراواني منابع آموزشي و مستندات
وجود تم ها و افزونه هاي رايگان و غير رايگان
وجود داشبورد (پيشخوان) كاربر پسند براي مديريت محتوا

نقاط ضعف:

شباهت فراوان بين سايت هاي ساخته شده با اين سيستم مديريت محتوا
وجود مشكلات امنيتي فراوان با وجود ارائه ي به روز رساني هاي گوناگون
عدم وجود پشتيباني رسمي

ExpressionEngine

اين سيستم، تركيبي از نرم افزار هاي تجاري و متن باز است. كد پايه براي هسته ي اين محصول، CodeIgniter مي باشد و با زبان PHP، نوشته شده است. اين نرم افزار رايگان نيست و امكان پشتيباني از كاربران، در نسخه ي غير رايگان وجود دارد.

تعداد بسيار زيادي از سايت ها با اين نرم افزار ساخته شده اند. از جمله سايت هايي كه از آن بهره مي برند مي توان به ني ني سايت اشاره نمود اين محصول، تنها 22 ماژول و 100 پلاگين رسمي دارد.

 

نقاط قوت:

پشتيباني تجاري
كاملا امن بوده و مشكل امنيتي ندارد
محدوديتي در طراحي و ايجاد سايت ندارد

نقاط ضعف:

قيمت آن بالاست به ويژه براي سايت هاي تجاري
ماژول ها و پلاگين هاي آن بسيار محدود است
هيچ نسخه ي دمو يا موقتي براي تست كردن وجود ندارد و حتما بايد آن را خريد

TextPattern

شايد بتوان گفت كه تكس پترن، يكي از سيستم هايي است كه با وجود قدرت فراوان، كمتر مورد استفاده قرار گرفته است. اين سيستم مديريت محتوا بسيار انعطاف پذير است. تكس پترن، مانند وردپرس، جوملا و دروپال، تم هاي فراواني ندارد و حدودا 120 تم در دسترس دارد يكي از سايت هايي كه در گذشته از اين برنامه استفاده مي كرده است را مي توان نمناك دانست كه امروزه از برنامه ديگري استفاده مي كند.

تقريبا 700 پلاگين براي اين سيستم ساخته شده است و شامل مواردي نظير گالري عكس، زمينه هاي سفارشي، آرشيو ها، مقالات، ويژگي هاي مدير، ناوبري و غيره مي باشد.

 

نقاط قوت:

رابط كاربري آن بسيار ساده مي باشد
جهت ساخت هر سايتي مناسب است
اسناد و مدارك واقعا فراواني دارد از جمله كتابچه ي راهنماي آنلاين

نقاط ضعف:

وجود جامعه ي كوچك
پلاگين هاي كمتر نسبت به ساير سيستم هاي مديريت محتوا
تعداد نسبتا كمي قالب هاي با كيفيت در دسترس است

Joomla!

بسياري از شركت هاي برجسته از جوملا به عنوان سيستم مديريت محتواي وبسايت خود استفاده مي كنند. از جمله MTV، دانشگاه هاروارد و IHOP. جوملا يكي از كامل ترين سيستم هاي مديريت محتواست، اين CMS، با زبان پي اچ پي نوشته شده است.

جوملا، يك سابقه ي طولاني و يك جامعه ي توسعه ي فعال (با بيش از 200 هزار كاربر) دارد، از اين برنامه در طراحي سايت براي اخبار بسيار كارآمد است. بنابراين پيدا كردن منابع و آموزش هاي جوملا بسيار راحت است. همچنين چند تن پلاگين و تم براي جوملا وجود دارد! بنابراين براي توسعه ي صفحات وب با استفاده از جوملا، معمولا به كدنويسي نياز نخواهيد داشت.

نقاط قوت:

امكان احراز هويت كاربر با حساب كاربري گوگل
وجود بيش از 7000 افزونه
وجود جامعه ي فعال و فراواني منابع آموزشي

نقاط ضعف:

عدم وجود رابط كاربري ساده و كاربر پسند
عدم وجود تم هاي با كيفيت نسبت به ساير نرم افزارهاي مشابه
شباهت فراوان بين سايت هاي ساخته شده با اين سيستم مديريت محتوا

SilverStripe

اين نرم افزار، يك سيستم مديريت محتواي رايگان و متن باز است كه با زبان پي اچ پي نوشته شده است. استفاده از اين نرم افزار براي توسعه دهندگان و طراحان سايت بسيار ساده مي باشد. كافي است آن ها روش استفاده از اين فريم ورك را بلد باشند و مجموعه اي از پلاگين ها را به همراه داشته باشند تا بتوانند وب سايت هاي فراواني را با آن به وجود آوردند.

اين محصول با دارا بودن قابليت هاي قدرتمند نگارش محتوا و در نظر گرفتن سطح دسترسي هاي مختلف براي مديران سايت، توانسته است جايگاه خوبي را در بين كاربران بدست آورد. از اين محصول در سايت هاي خبري مانند تسنيم استفاده مي شود. اين پلتفرم، بيش از 350 هزار بار دانلود شده است و اين موضوع، نشان دهنده ي وجود يك جامعه ي بزرگ پيرامون اين سيستم مديريت محتواست.

 

نقاط قوت:

رابط كاربري ساده و كاربر پسندي دارد
امكان استفاده از زبان هاي HTML و CSS به صورت رايگان، براي طراحان وجود دارد
با ديگر سيستم هاي مديريت محتوا به خوبي مي تواند تعامل داشته باشد

نقاط ضعف:

همه چيز به صورت بصري وجود ندارد كه يادگيري را افزايش دهد
حدودا 150 ماژول دارد
تم هاي با كيفيت بالايي در دسترس نيستند

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
 



ساعت : ۰۸:۵۰:۲۱
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

در مراسم پاياني جام قهرمانان بازي‌هاي ويديويي ايران، آيين اختتاميه مسابقه استريمر برتر آپارت گيم نيز برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

بنابر جديدترين اخبار مسابقات، در جريان مراسم پاياني جام قهرمانان بازي‌هاي ويديويي ايران، آيين اختتاميه اولين دوره مسابقه استريمر برتر آپارات گيم نيز برگزار شده است. در جريان اين آيين اختتاميه، برندگان بخش‌هاي مختلف مشخص شده‌اند. مسابقات استريمر برتر سال چهار بخش اصلي داشت: استريمر بر‏گزيده، استريمر منتخب مردمي، استريمر تاثيرگذار و مسابقه حضوري استريمر‏ها در رشته فيفا ۱۹. از حاضران در اين جشن مي‌توان به حسين انتظامي رييس سازمان سينمايي، فاضل نظري مديرعامل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، صادق درودگر رييس سازمان اقتصادي فدراسيون فوتبال و صادق پژمان مديرعامل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي اشاره كرد.

 

در بخش استريمر برگزيده سال، سيد علي نجاتي به عنوان نفر اول انتخاب شد و جايزه ۲۰ ميليون توماني را دريافت كرد. افراد دوم و سوم نيز ماكان عابديني نسب و محمد صادقي منفرد انتخاب شدند كه هركدام به ترتيب ۱۵ و ۱۰ ميليون تومان دريافت كردند. عنوان استريمر منتخب مردمي سال به همراه جايزه پنج ميليون توماني نيز به علي مزيني تعلق گرفت. امين فرامرزي نيز به عنوان استريمر تاثيرگذار انتخاب شد و جايزه سه ميليون توماني را به خانه برد. مسابقه حضوري استريمرها در فيفا ۱۹ نيز برگزار شد و علي نجاتي، كسري الله ياري و ادريس ساتياري رتبه‌هاي اول تا سوم را از آن خود كردند و مبالغ يك، دو و سه ميليون تومان دريافت كردند.

منبع : https://www.zoomg.ir/2019/9/1/308171/aparat-game-streamer-year-winner-anounnced/

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



ساعت : ۰۷:۳۶:۱۸
نویسنده : امير روزي طلب
نظرات (0)

هرچند سوني در TGS 2019 كنفرانسي نخواهد داشت، ولي مي‌توانيم شاهد نمايش تعدادي از بازي‌هاي پلي استيشن 4 مانند Death Stranding باشيم.

يك‌بار ديگر به زمان برگزاري نمايشگاه بازي توكيو (TGS) نزديك مي‌شويم و TGS 2019 قرار است بين ۱۲ تا ۱۵ سپتامبر (۲۱ تا ۲۴ شهريور) در مركز همايش‌هاي ماكوهاري مسه واقع در شهر چيبا جريان داشته باشد؛ نمايشگاهي كه شعبه‌ي آسيا و ژاپن بخش سرگرمي‌هاي تعاملي سوني اعلام كرده است كنفرانسي در آن برگزار نخواهد كرد، ولي به شكل‌هاي ديگر در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت.

سوني امسال به‌طور عجيبي از برگزاري كنفرانس‌هاي هميشگي خود دوري كرده است و پيش از اين هم در اقدامي غيرمنتظره، از برگزاري كنفرانسي در E3 2019 خودداري كرد؛ موضوعي كه اعلام آن با اين صحبت‌ها از طرف يكي از مسئولان سوني همراه بود:

طرفداران پلي استيشن به اندازه‌ي يك دنيا براي ما اهميت دارند و ما همواره سعي داريم با اقدامات خلاقانه و خلق تجربيات جديد باعث لذت‌بردن گيمرها شويم. به همين دليل هم تصميم گرفتيم امسال در E3 شركت نكنيم.

 

صحبت‌هايي كه مي‌توان از آن‌ها نتيجه‌گيري كرد سوني در حال حاضر بخش اعظم برنامه‌هايش را روي توليد كنسول نسل بعد خود يعني پلي استيشن 5 گذاشته و ترجيح داده است كنفرانسي خشك و خالي و با بازي‌هاي اندك براي پلي استيشن 4 ترتيب نبيند. اين كمپاني سال گذشته هم رويداد PlayStation Experience را برگزار نكرده بود و در مجموع همه‌چيز نشان از آن دارد كه تا زمان رونمايي از پلي استيشن 5، خبري از اين‌گونه كنفرانس‌ها از طرف سوني نخواهد بود؛ كنسولي كه توليد آن در اوايل سال ۹۸ تأييد شد و بعدها هم اطلاعاتي از آن منتشر شد.

هرچند در TGS 2019 خبري از كنفرانس سوني نخواهد بود، ولي از طرف ديگر مي‌توانيم شاهد ارائه‌ي دموهاي قابل بازي از آثار مختلفي باشيم كه در غرفه‌ي سوني حضور دارند؛ از بازسازي فاينال فانتزي 7 (Final Fantasy VII Remake) و Nioh 2 تا Call of Duty: Modern Warfare (كه بخش سرگرمي‌هاي تعاملي سوني وظيفه‌ي انتشار آن را در ژاپن برعهده دارد). همچنين دموهايي از بازي‌هاي واقعيت مجازي براي پلي استيشن VR هم در دسترس علاقمندان قرار مي‌گيرد، مانند Space Channel 5 VR: Kinda Funky News Flash و Marvel's Iron Man.

در كنار اين‌ها قرار است بخش‌هايي از بازي Death Stranding اثر كوجيما پروداكشنز (Kojima Productions) روي پرده‌اي عظيم نمايش داده شود و مسابقات Modern Warfare هم بين تيم‌هاي حرفه‌اي ورزش‌هاي الكترونيكي (Esports) برگزار شود. همچنين سوني تعدادي جلسه نمايش بازي با حضور عوامل آن‌ها برگزار مي‌كند و مي‌توانيم نمايش بازي‌هايي مثل بازسازي فاينال فانتزي 7 و Nioh 2 را به‌صورت زنده شاهد باشيم.

هرچند TGS 2019 بدون برگزاري كنفرانس سوني بخشي از جذابيت‌هاي خود را از دست مي‌دهد، ولي نمايش بازي‌هاي مختلف و البته معرفي آثار تازه‌اي مثل پروژه‌ي جديد رزيدنت ايول (Resident Evil) با عنوان Project Resistance مي‌تواند لحظات خوبي را براي علاقمندان دنياي بازي فراهم كند.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/sony-outlines-its-tokyo-game-show-plans-and-there-/1100-6469515/?ftag=GSS-05-10aaa0b

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
 



[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]