امیر مسعودی
درج آگهی رایگان
تعمیرات لوازم خانگی
وبلاگ ديجيتال ماركتينگ
 
   
 
 
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۶:۱۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

هرچند سوني در TGS 2019 كنفرانسي نخواهد داشت، ولي مي‌توانيم شاهد نمايش تعدادي از بازي‌هاي پلي استيشن 4 مانند Death Stranding باشيم.

يك‌بار ديگر به زمان برگزاري نمايشگاه بازي توكيو (TGS) نزديك مي‌شويم و TGS 2019 قرار است بين ۱۲ تا ۱۵ سپتامبر (۲۱ تا ۲۴ شهريور) در مركز همايش‌هاي ماكوهاري مسه واقع در شهر چيبا جريان داشته باشد؛ نمايشگاهي كه شعبه‌ي آسيا و ژاپن بخش سرگرمي‌هاي تعاملي سوني اعلام كرده است كنفرانسي در آن برگزار نخواهد كرد، ولي به شكل‌هاي ديگر در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت.

سوني امسال به‌طور عجيبي از برگزاري كنفرانس‌هاي هميشگي خود دوري كرده است و پيش از اين هم در اقدامي غيرمنتظره، از برگزاري كنفرانسي در E3 2019 خودداري كرد؛ موضوعي كه اعلام آن با اين صحبت‌ها از طرف يكي از مسئولان سوني همراه بود:

طرفداران پلي استيشن به اندازه‌ي يك دنيا براي ما اهميت دارند و ما همواره سعي داريم با اقدامات خلاقانه و خلق تجربيات جديد باعث لذت‌بردن گيمرها شويم. به همين دليل هم تصميم گرفتيم امسال در E3 شركت نكنيم.

 

صحبت‌هايي كه مي‌توان از آن‌ها نتيجه‌گيري كرد سوني در حال حاضر بخش اعظم برنامه‌هايش را روي توليد كنسول نسل بعد خود يعني پلي استيشن 5 گذاشته و ترجيح داده است كنفرانسي خشك و خالي و با بازي‌هاي اندك براي پلي استيشن 4 ترتيب نبيند. اين كمپاني سال گذشته هم رويداد PlayStation Experience را برگزار نكرده بود و در مجموع همه‌چيز نشان از آن دارد كه تا زمان رونمايي از پلي استيشن 5، خبري از اين‌گونه كنفرانس‌ها از طرف سوني نخواهد بود؛ كنسولي كه توليد آن در اوايل سال ۹۸ تأييد شد و بعدها هم اطلاعاتي از آن منتشر شد.

هرچند در TGS 2019 خبري از كنفرانس سوني نخواهد بود، ولي از طرف ديگر مي‌توانيم شاهد ارائه‌ي دموهاي قابل بازي از آثار مختلفي باشيم كه در غرفه‌ي سوني حضور دارند؛ از بازسازي فاينال فانتزي 7 (Final Fantasy VII Remake) و Nioh 2 تا Call of Duty: Modern Warfare (كه بخش سرگرمي‌هاي تعاملي سوني وظيفه‌ي انتشار آن را در ژاپن برعهده دارد). همچنين دموهايي از بازي‌هاي واقعيت مجازي براي پلي استيشن VR هم در دسترس علاقمندان قرار مي‌گيرد، مانند Space Channel 5 VR: Kinda Funky News Flash و Marvel's Iron Man.

در كنار اين‌ها قرار است بخش‌هايي از بازي Death Stranding اثر كوجيما پروداكشنز (Kojima Productions) روي پرده‌اي عظيم نمايش داده شود و مسابقات Modern Warfare هم بين تيم‌هاي حرفه‌اي ورزش‌هاي الكترونيكي (Esports) برگزار شود. همچنين سوني تعدادي جلسه نمايش بازي با حضور عوامل آن‌ها برگزار مي‌كند و مي‌توانيم نمايش بازي‌هايي مثل بازسازي فاينال فانتزي 7 و Nioh 2 را به‌صورت زنده شاهد باشيم.

هرچند TGS 2019 بدون برگزاري كنفرانس سوني بخشي از جذابيت‌هاي خود را از دست مي‌دهد، ولي نمايش بازي‌هاي مختلف و البته معرفي آثار تازه‌اي مثل پروژه‌ي جديد رزيدنت ايول (Resident Evil) با عنوان Project Resistance مي‌تواند لحظات خوبي را براي علاقمندان دنياي بازي فراهم كند.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/sony-outlines-its-tokyo-game-show-plans-and-there-/1100-6469515/?ftag=GSS-05-10aaa0b



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹:۰۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

زبان asp يكي از زبان هاي چند گانه طراحي وب سايت است.اين زبان يك چارچوب كلي براي طراحي وب سايت ها است كه نسخه قديمي آن asp نام دارد.asp در گذشته طرفداران بيشتري نسبت به امروز داشت ، اما با آپديت جديد كه نسخه سوم و تكميلي آن به اسم asp.net است ، توانست بسياري از هواداران خود را برگرداند.اما جالب است بدانيد كه نسخه نهايي در برگيرنده asp كلاسيك نيز مي باشد.

محيط اجرايي ، ريشه و ارائه دهنده asp :

كلمه asp برگرفته از كلمات ( active server page ) مي باشد كه توسط شركت مايكروسافت در سال 1993 ميلادي ارائه شده است.جالب است بدانيد تمام كدهاي زبان asp در برنامه visual studio نوشته مي شود كه به عنوان محيط گسترش اين زبان شناخته مي شود و جزوء برنامه هاي با ارزش محسوب مي شود.

تبديل asp به asp.net و پيشرفت آن :
Asp زبان برنامه نويسي است كه اكنون منسوخ شده و جاي خود را به asp.net داده است.اما بايد توجه داشته باشيم كه asp.net تنها يك زبان برنامه نويسي نيست بلكه يك تكنولوژي برنامه نويسي با استفاده از دات نت است كه از طريق :

زبان هاي VB ( ويژال بيسيك )
 c# ( سي شارپ )
J# ( جي شارپ )
و يا هر زباني با پسوند دات نت نوشته مي شود.
كه فايل هاي آن با پسوند aspx قابل مشاهده مي باشد.
بايد توجه داشت كه كنترل اين زبان نيز مي تواند به زبان هاي مختلفي همچون c++  و Java نوشته شود.كنترل ( به مجموعه اي از باكس ها كه با قرار دادن دكمه هايي در آن عمليات انجام مي شود )

كدهاي html در asp.net :
Asp.net داراي مجموعه اي از كنترل هاي HTML است ، به گونه اي كه تمام قسمت هاي يك صفحه را از طريق تغيير دادن كدها مي توان تغيير داد.همچنين از طريق اين كنترل ها مي توان اسكريپت ها و يا باكس هايي طراحي نمود كه با زدن دكمه اي خاص ، عمليات مورد نظر انجام شود ، تمام رويداد هاي يك صفحه از طريق اشياء و كدهاي asp.net اتفاق مي افتد و اين كد ها مجري اين كنترل ها مي باشند.

به طور مثال اگر بخواهيم از كاربران سايت خود يك نظرسنجي انجام دهيم ، ابتدا سايت ، بنابر درخواست كاربر ، يك صفحه asp.net را ترجمه يا كمپايل مي كند ،و سپس يك نسخه را در cashe خود نگهداري مي كند ، و يك نسخه را هم به كاربر تحويل مي دهد تا بتواند در اين نظر سنجي حضوري موفق داشته باشد .

وب سرور asp.net :
براي راه اندازي asp نياز به هاست ويندوزي داريد.وب سروري كه با asp.net هماهنگ يا سينك است ، مختص به شركت مايكروسافت است كه با نام IIS مي باشد.براي پايگاه داده هاي اين زبان نيز بايد از SQL server استفاده شود ، كه يكي از عيوب اين زبان مي باشد كه در صورت قطع هر گونه ارتباط با وب سرور هاي بالا عملا كار شما متوقف مي شود .

براي مطالعه كامل اين مطلب آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/whats-asp-net/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۱:۱۶ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

كانال يوتيوب PewDiePie به عنوان اولين استريمر و كانال توليدكننده محتوايي در يوتيوب شناخته شده كه تعداد مشتركين آن به 100 ميليون نفر رسيده است.

PewDiePie از زماني كه وارد رقابت با كانال يوتيوب محبوب ديگري به نام T-Series شد به دنبال رسيدن به اين هدف بوده است. اين دو مدت‌هاست كه در رقابت با يكديگر بوده و همين امر نيز موجب انجام كارهاي جالبي توسط هر دو كانال شده است. اما سرانجام T-Series فاصله زيادي بين خود و رقيبش انداخت به طوري كه PewDiePie نمي‌توانست اين فاصله را جبران كند.

با اين حال تمامي اين موارد سبب نشد تا اين يوتيوبر محبوب به سمت هدف جديدي يورش نبرد و آن رسيدن به تعداد مشتركين 100 ميليوني بود. اكانت‌هاي مختلف پيش از اين در يوتيوب به چنين تعداد مشتركي دست پيدا كرده بودند اما تاكنون يك توليدكننده محتوا به تنهايي به اين ميزان دست نيافته بود. تاكنون ويدئويي به مناسبت رسيدن به 100 ميليون مشترك از سوي كانال يوتيوب PewDiePie منتشر نشده اما واضح است اين موضوع، نقطه‌عطف بسيار بزرگي محسوب مي‌شود.

چند روز پيش بود كه PewDiePie خبر ازدواج خود را اعلام كرد كه واكنش و حمايت گسترده مخاطبين و طرفدارانش را به دنبال داشت. مسلما همين موضوع نيز توانست كمك قابل توجهي به PewDiePie كند تا به هدف خود دست پيدا كند. به‌علاوه اين استريمر موفق شده چهره محبوبي از خود به نمايش گذاشته و در ازاي آن نيز طرفداران وفاداري به دست بياورد. عليرغم اينكه مدت زمان طولاني روي يك پلتفرم حضور دارد اما توانسته توانايي قابل توجهي براي حفظ ارتباط خود نشان دهد.

مدتي پيش بود كه مقاله‌اي از درآمد PewDiePie منتشر شد كه بيان مي‌داشت اين يوتيوبر ماهانه 8.5 ميليون دلار درآمدزايي دارد. حال آن كه مجموع درآمدش براي سال 2018 برابر 15.5 ميليون دلار اعلام شده بود. بايد ديد PewDiePie در ادامه مسير خود چه اهدافي را دنبال خواهد كرد. از زمان رسيدن به 100 ميليون مشترك، كانال اين يوتيوبر 64 هزار مشترك ديگر نيز كسب كرده است.

منبع : https://www.forbes.com/sites/paultassi/2019/08/25/pewdiepie-hits-100-million-subscribers-and-surprisingly-youtube-pays-him-tribute/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۴:۴۵ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

كنكور گيمينگ نام مسابقه‌اي در وب‌سايت Pspro است كه شركت‌كنندگان با پاسخ به ۱۰۰ سوال چهار جوابي مرتبط با دنياي بازي‌هاي ويديويي با هم رقابت مي‌كنند. اين مسابقه از دوم شهريور آغاز و تا پايان روز جمعه ۸ شهريور ادامه پيدا خواهد كرد. براي شركت در مسابقه و خواندن قوانين آن روي لينك زير كليك كنيد:

>> شركت در مسابقه و خواندن قوانين <<

جوايز

جايزه اصلي مسابقه يك PlayStation 4 براي دارنده بالاترين امتياز خواهد بود. اگر چند نفر با امتياز مشابه به مقام اول برسند، برنده با قرعه كشي تعيين مي‌شود. جايزه بعدي نيز يك DualShock 4 است كه از بين تمامي شركت‌كنندگان در مسابقه و با قرعه كشي به نفر برنده اهدا خواهد شد. قرعه كشي در روز ۹ شهريور ۹۸ خواهد بود.

در پايان لينك اين صفحه و شركت در كنكور گيمينگ را براي دوستان خود نيز ارسال كنيد تا آن‌ها نيز در مسابقه شركت كنند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۳:۵۲ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

كامنت ماركتينگ يا Comment Marketing با معناي افزايش بازديد وب سايت، افزايش ميزان فروش و محبوبيت وب سايت از طريق ارسال نظرات كاربران مي باشد.

هم اكنون ۹۹٫۹ درصد وب سايت ها داراي يك بخش بانام نظرات مي باشند كه جهت درج ديدگاه توسط كاربران كاربرد دارد.

كامنت ماركتينگ چيست؟ به صورت معمول از كامنت ماركتينگ مي توان براي سه هدف استفاده كرد .

كسب بك لينك از طريق كامنت گذاري

بسياري از افرادي كه در زمينه سئو فعال هستند كامنت ماركتينگ را يكي از راه هاي دريافت بك لينك رايگان مي دانند . هر چند گوگل در سال هاي اخير اين روش را نامناسب دانسته و ارزش و اعتبار اين بك لينك ها را كاهش داده است اما به معناي فراموش شدن اين روش نمي باشد . همواره بايد در تلاش باشيم تا راهي بهتر از اين نوع كسب بك لينك را پيدا كنيم.

بهبود سئو سايت با پاسخ به نظرات

علاوه بر كسب بك لينك رايگان از طريق نظرات مي توان جهت بهبود سئو نيز از اين طريق استفاده كرد. گوگل اهميت زيادي به فعاليت كاربران در سايت مي دهد. سايت هايي كه توانستند از نظرات كاربران استفاده كنند به رتبه هاي بالا دست يابند سايت دلگرم يك نمونه مناسب در اين زمينه است. زماني كه كاربران در سايت نظرات خود را درج مي كنند گوگل متوجه محبوبيت سايت شما و اهميت مطالب سايت براي كاربران را متوجه خواهد شد. هم چنين باتوجه به اينكه نظرات ارسال شده توسط كاربران در رابطه با موضوع مطلب مي باشد در نتيجه موجب افزايش اصطلاحات در اين رابطه خواهد شد و شانس كسب رتبه در عبارات طولاني افزايش خواهد يافت.

افزايش فروش با هدف گذاري در نظرات

 

يكي از بهترين راه هاي جهت افزايش اعتماد در ميان كاربران پاسخ دهي به نظرات و مشاركت كاربران در بخش نظرات مي باشد. زماني كه يك كاربر به صفحه محصول شما وارد مي شود با مطالعه بخش هاي مختلف و بخصوص نظرات كاربران و خريداران قبلي اعتماد بيشتري نسبت به شما و كسب و كار شما كسب خواهد كرد كه در اين صورت به صورت قابل توجهي ميزان فروش شما افزايش خواهد يافت.

استفاده از كامنت ماركتينگ براي بهبود سئو سايت
همان گونه كه گفته شد كامنت ماركتينگ با هدف افزايش فروش ، محبوبيت وب سايت و بهبود جايگاه سايت در نتايج گوگل است هر سئو سايت نيازمند نوع فعاليت مختلف است براي داشتن قيمت هاي سئو مي توانيد قيمت سئو سايت را مطالعه بفرماييد. در اين مقاله سعي داريم تا استراتژي هايي ازكامنت ماركتينگ و تاثير آن بر سئو سايت را معرفي كنيم.
مهم ترين استراتژي هايي كه مي توانند در اثر بخش كردن كامنت ماركتيك موثر باشند:
- پاسخ سريع به نظرات كاربران . در غير اين صورت كاربر به سراغ ديگر سايت ها خواهد رفت
- پاسخي دقيق و بدون ارجاء كاربر به ديگر صفحات و بخش هاي سايت
- اطلاع رساني به كاربر از طريق ايميل يا پيامك پس از پاسخ به ديدگاه
 
علت تاثير كامنت ماركتينگ در سئو داخلي چيست؟
۱- افزايش ميزان رضايت كاربران از محتواي صفحه
يكي از فاكتور هاي سئو و بهينه سازي سايت رضايت كاربران مي باشد .سايت مديسه با داشتن چنين قابليتي علاوه بر تاثير گذاري بر سئو براي كاربران نيز جذاب است. گوگل روش هاي زيادي براي بررسي و سنجش ميزان رضايت كاربران از وب سايت ها دارد كه همگي توسط الگوريتم رنك برين آناليز مي شوند.
صفحاتي از وب سايت ها كه داراي بخش نظرات مي باشند و هم چنين محتوايي ويژه و سوال برانگيز ارائه مي دهند داراي زمان حضور يا همان Dwell Time بيشتري خواهند بود.
۲- افزايش كلمات موجود در صفحه و تقويت كلمه كليدي
هر كاربر داراي ادبياتي خاص مي باشد و زماني كه در سايت شما اقدام به نظر دهي مي كند با همان ادبيات خاص خود و كلمات مدنظر خود كامنت خود را ثبت مي كند . همين گستردگي دايره ادبياتي در سايت موجب افزايش ميزان كلمات موجود در سايت و همچنين افزايش ميزان عبارت مرتبط با كلمه كليدي اصلي صفحه مي شود. در طراحي وب سايت رعايت اين اصل بسيار اهميت دارد چرا كه شما بايد در صفحات اول قابل ديدار باشيد.
اين احتمال بسيار وجود دارد كه سوالات كاربران در بخش نظرات درج شده اند بعد ها توسط ديگر كاربران جستجو شود كه موجب افزايش اعتبار شما و ارزشمند بودن صفحه شما در نزد گوگل خواهد شد.
۳- بروز رساني مستمر صفحه
توجه گوگل به محتواي ماندگار و ارزشمند بسيار زياد است . ارسال نظر توسط كاربران در سايت نشان دهنده ماندگاري و ارزشمندي محتواي شما مي باشد. همچنين زماني كه يك نظر توسط كاربر در سايت شما درج مي شود موجب بروزرساني محتواي سايت و اضافه شدن بخشي به محتواي صفحه مي شود .بروزرساني مداوم سايت براي كاربران جذاب است و اكثر سايت هايي كه به موفقيت رسيدند مثل سافت98 اين اصل را به خوبي مي دانند. هردو عامل موجب افزايش مجبوبيت نزد گوگل و همچنين موجب بهبود جايگان در نتايج گوگل خواهد شد.
 
تكنيك هايي براي كامنت ماركتينگ در سايت
با استراتژي هايي كه در ادامه معرفي خواهيم كرد شما خواهيد توانست كه به صورت چشم گيري ميزان كامنت ماركتينگ را در سايت خود بهبود ببخشيد و در نتيجه به هدف هايي كه پيشتر از اين آن ها را معرفي كرديم برسيد.
۱- تشويق كاربران به ارسال ديدگاه
به صورت كلي مشاركت كاربران وب سايت هايي با موضوعات تخصصي در سايت كم مي باشد. آن ها كمتر ترجيح مي دهند كه نظرات خود را در سايت به اشتراك بگذارند. شما بايد به آن ها اعلام كنيد كه ارسال نظر توسط آن ها براي شما بسيار ارزشمند مي باشد.
بهترين راه استفاده از جملاتي براي تشويق كاربران براي ارسال نظر مي باشد . شما بهتر است كه در بالاي بخش نظرات جمله اي جهت تشويق آن ها براي درج نظر قرار دهيد.
تشويق آن ها به درج كامنت مي تواند ميزان مشاركت را تا ۳۰ درصد افزايش دهد.
۲- پاسخ دهي كامل با هدف سئو
همه ما ديگر اين را مي دانيم كه محتوا پادشاه هست . همواره تمامي افرادي كه اقدام به توليد محتوا ميكنند دغدغه اي در جهت كمبود محتوا دارند . نظرات كاربران به شما كمك خواهد كرد تا ديد بهتري را نسبت به موضوع مطلب پيدا كنيد و بتوانيد به صورت مداوم مقاله خود را بروز كنيد. به سايت ايسنا توجه كنيد اگر كه نظرات كاربران مورد تاييد باشد به راحتي مطلب سايت را تغيير مي دهد.
هم چنين يك ديدگاه در سايت همانند يك پاراگراف از مقاله شما مي باشد و به همان ميزان داراي ارزش مي باشد . هرگاه نظري را در سايت خود دريافت كرديد ، سعي كنيد پاسخي كامل و با هدف سئو و برپايه كلمات كليدي خود ارائه كنيد. با اين روش شما حجم محتواي صفحه خود را خواهيد توانست كه افزايش دهيد . هم چنين ميزان نرخ استفاده از كلمات كليدي به شكل چشم گيري افزايش خواهد يافت.
 


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱:۲۵ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

آرون گرينبرگ در مصاحبه اخير خود اعلام كرده است كه احتمال دارد بازي‌هاي مايكروسافت به صورت غير انحصاري براي فروشگاه اپيك گيمز هم عرضه شوند.

از زمان راه‌اندازي فروشگاه اپيك گيمز تا به امروز، شاهد حاشيه‌هاي بسياري در صنعت بازي‌هاي ويديويي هستيم. اپيك گيمز (Epic Games) براي رقابت و مقابله با استيم، بازي‌هاي متعددي را به‌صورت انحصاري در فروشگاه خود قرار داده است. به‌عبارتي با بستن قرارداد ميان سازنده‌هاي مختلف، بازي‌هاي آن‌ها را به‌صورت انحصاري در فروشگاه خود قرار مي‌دهد. بااين‌حال به‌نظر مي‌رسد مايكروسافت جزو آن شركت‌هايي نيست كه وارد قرار داد انحصاري شود.

 

باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، آرون گرينبرگ، مدير بازاريابي مايكروسافت در مصاحبه‌ي اخير خود در مورد عرضه بازي‌هاي خود روي كامپيوتر و فروشگاه اپيك گيمز صحبت كرده است. وي در صحبت‌هاي خود به اين مورد اشاره كرده است كه جدا از اينكه ايده عرضه بازي‌هاي خود روي اپيك گيمز را دارند، مي‌خواهند جامعه كاربري آن‌ها روي پي سي بزرگ‌تر شود و به‌جاي تمركز روي مسائل تجاري، روي تعداد بازيكنان و كاميونيتي خود تمركز كنند.

در يك سال اخير شاهد عرضه بازي‌هاي مختلف مايكروسافت روي استيم بوده‌ايم. همچنين Gears 5 هم همزمان با فروشگاه ويندوز ۱۰ و ايكس باكس وان، در دسترس كاربران استيم قرار مي‌گيرد.

منبع : https://gamingbolt.com/xboxs-aaron-greenberg-says-microsoft-games-could-come-to-epic-games-store-but-unlikely-as-exclusives



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶:۳۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي از برگزاري چهارمين دوره نمايشگاه بازي‌هاي ويديويي ايران در سال ۱۳۹۸ خبر داده است.

حسن كريمي قدوسي، مديرعامل سابق بنياد ملي بازي هاي رايانه اي در روزهاي آخر حضور خود در بنياد، از لغو برگزاري دوره‌هاي بعدي TGC و جشنواره بازي‌هاي ويديويي ايران خبر داد. وي همچنين در همان زمان از برگزاري دوباره نمايشگاه بازي‌هاي ويديويي ايران خبر داد. حال، بنابر جديدترين اخبار بازي و طبق آنچه كه روابط عمومي بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي اعلام كرده است، چهارمين دوره نمايشگاه بازي‌هاي ويديويي ايران در سال جاري برگزار خواهد شد. پيش از اين اعلام شده بود كه نمايشگاه در فصل پاييز و ماه آبان برگزار خواهد شد، اما اكنون به زمان برگزاري رويداد اشاره‌اي نشده است. از برگزاري سومين دوره اين رويداد حدودا شش سال مي‌گذرد.

 


بنابر اطلاعيه بنياد ملي بازي‌ها، چهارمين نمايشگاه بازي‌هاي ويديويي تهران با هدف «همگرايي زيست‌بوم بازي‌هاي رايانه‌اي كشور» برگزار خواهد شد. حضور در اين رويداد براي عموم آزاد خواهد بود. بنياد بازي‌ها اميدوار است با وجود آزادي حضور عموم مردم در نمايشگاه، اين رويداد به بستر مناسبي براي ديدار و همكاري اعضاي كليدي صنعت بازي در ايران تبديل شود. در اين نمايشگاه بخش‌هايي براي سرگرمي مردم نيز در نظر گرفته شده است. در اين رويداد تمركز خاصي بر كودكان و خانواده شده است. اين رويكرد با در نظرگرفتن بازي به عنوان يك رسانه و كودك و خانواده به عنوان اصلي‌ترين هسته‌هاي متاثر از بازي اتخاذ شده است. دو مقوله «سواد بازي‌هاي رايانه‌اي» و «بازي‌هاي جدي» از موارد مهم موردنظر بنياد ملي بازي‌ها براي رويداد خواهند بود. در همين گزارش ادعا شده است كه بازي‌هاي ويديويي در ايران ۲۸ ميليون نفر مخاطب دارند. بنياد ملي بازي‌ها وجود تيم‌ها و شركت‌هاي بازي‌سازي كوچك و توليد بازي‌هاي موبايلي ايرانيِ پرطرفدار و پردرآمد را نويدبخش ظهور صنعتي جوان و نوپا دانسته است. بنياد بازي‌ها معتقد است صنعت بازي‌هاي ويديويي مي‌تواند به عنوان يكي از جايگزين‌هاي درآمدهاي نفتي محسوب شود.

منبع : https://www.ircg.ir/fa/news/4840



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳:۰۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

اگر قصد راه اندازي يك سايت را داريد ، قبل از اينكه وارد مرحله طراحي وب سايت و بهينه سازي سايت شويد بايد دو مرحله را انجام دهيد ، اول خريد هاست ، سپس خريد دامنه ، بعد از اين دو مرحله سايت شما آماده مراحل بعدي مي شود ، براي اينكه سايت شما در فضاي اينترنت نمايش داده شود بايد دامنه را به هاست متصل كنيد تا وقتي كه كاربران نام دامنه سايت را در مرورگر خود وارد مي كنند ، به سمت سرور هاست سايت هدايت شوند و بتوانند محتواي سايت را ببينند ، در غير اين صورت كاربران بايد آدرس IP شما را كه مقداري عددي است و به خاطر سپردن آن بسيار دشوار است را وارد كنند.

در اصل DNS يك تكنولوژي قدرتمند است كه نام دامنه را به آدرس IP تبديل مي كند ، نحوه كار DNS به اين صورت است كه وقتي شما در مرورگر خود آدرس دامنه را وارد مي كنيد ، اين آدرس توسط سرور DNS به صورت خودكار تبديل به آدرس IP مي شود ، براي مثال وقتي كه شما آدرس سايت webdaran.com را در مرورگر خود وارد مي كنيد ، داخل سايت مي شويد و اين در حالي است كه نام اين دامنه توسط سرور DNS به طور خودكار به IP شماره 125.25.256.56 تبديل مي شود ، اين عمل باعث مي شود كاربران نيازي به خاطر سپردن اعداد پيچيده و طولاني را نداشته باشند.

براي متصل كردن دامنه به هاست بايد DNS دامنه را روي DNS هاست تنظيم كنيد ، شما مي توانيد از طريق name server ، دامنه را به هاست متصل كنيد.

 

مراحل اتصال دامنه به هاست
در مرحله اول وقتي هاست را خريداري مي كنيد ، يك ايميل براي شما ارسال مي شود كه حاوي name server است ، سپس بايد وارد پنل مديريتي دامنه خود شويد و name server را در بخش DNS وارد كنيد ، براي اين كار اگر پسوند دامنه شما .ir باشد ، بايد از طريق سايت nic.ir وارد پنل مديريتي خود شويد و اين مراحل را انجام دهيد ، اگر پسوند دامنه شما .com يا .net يا .org و…. است ، يك لينك به ايميل شما ارسال مي شود كه از طريق آن مي توانيد وارد پنل مديريتي خود شويد و تنظيمات را انجام دهيد ، اما اگر براي شما ايميل ارسال نشد ، بايد به سايتي كه از طريق آن دامنه را خريداري كرده ايد برويد و وارد حساب كاربري خود شويد و سپس وارد پنل مديريتي خود شويد ، بعد از اينكه name server را در DNS وارد كرديد يعني DNS روي هاست تنظيم شده است ، حالا براي اينكه دامنه را به هاست متصل كنيد ، بايد وارد سرور هاست خود شويد ، براي اين كار كافي است در آخر آدرس دامنه سايت cpanel/ را اضافه كنيد تا وارد سرور هاست شويد ، سپس به كنترل پنل هاست برويد و روي گزينه parked domains كليك كنيد ، سپس نام دامنه را در كادر وارد كنيد و روي گزينه add كليك كنيد ، حالا دامنه شما به هاست متصل شد ، اگر تمام مراحل را به درستي انجام داده باشيد ، با وارد كردن آدرس دامنه سايت در مرورگر خود ، وارد سايت خواهيد شد و از اين به بعد مي توانيد وارد مراحل بعدي طراحي سايت خود شويد.

بايد به اين نكته توجه كنيد كه اگر پسوند دامنه شما .ir است پس از 12 تا 48 ساعت اقدام به اين كار كنيد ، و همچنين اين زمان براي پسوند هاي ديگر 5 الي 6 ساعت است ، چون اين زمان هايي كه گفتيم طول مي كشد تا در DNS سرورهاي دنيا ثبت شود.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/how-to-connect-the-domain-to-the-host/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰:۴۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

حتما براي شما هم پيش آمده كه بخواهيد پيامي را به‌طور خودكار در زمان و مكان خاصي به يكي از اعضاي خانواده يا دوستانتان برسانيد. گوگل اسيستنت به‌زودي اين امكان را دراختيار شما قرار خواهد داد.

گوگل در حال اضافه‌كردن امكان جديدي به گوگل اسيستنت است كه با استفاده از آن مي‌توانيد براي همه‌ي افرادي يادآور ارسال كنيد كه در فهرست دوستان شما در گوگل اسيستنت ثبت شده‌اند. درواقع، اين امكان براي خانواده‌ها طراحي شده‌ است و ازطريق گروه خانواده (Family Groups)، در گوگل اسيستنت فعال مي‌شود. با اين امكان والدين مي‌توانند براي فرزندانشان يادآور ارسال كنند يا همسران مي‌توانند براي يكديگر يادآور بفرستند. اين يادآور به‌محض ارسال در گوشي يا نمايشگر هوشمند، به دريافت‌كننده نشان داده مي‌شود. بااين‌حال، مي‌توان اين ويژگي را براي ارتباط با دوستان يا هم‌اتاقي‌ها يا حتي در شركت‌ها استفاده كرد.

روند ايجاد و ارسال اين يادآور بسيار ساده است. هفته‌ي گذشته و در نسخه‌ي نمايشي اين فرايند، يكي از اعضاي گوگل نشان داد چگونه مي‌توان يادآور صوتي يا نوشتاري ايجاد كرد و به‌گونه‌اي آن را تنظيم كرد كه در زمان خاصي به‌صورت پاپ‌آپ (Pop Up) روي گوشي موبايل يا نمايشگر هوشمندي كه گوگل اسيستنت روي آن فعال است، به دريافت‌كننده نشان داده شود يا طوري تنظيم شود كه وقتي دريافت‌كننده در مكان خاصي قرار گرفت، اين يادآور به او نمايش داده‌ شود. اين امكان براي شما وجود دارد يادآور را به‌گونه‌اي تنظيم كنيد كه چندبار تكرار شود. همچنين، مي‌توانيد تاريخچه‌اي از يادآورهايي را مشاهده كنيد كه براي ديگر افراد فرستاده‌ايد. اين ويژگي هم مانند ديگر عملكردهاي گوگل اسيستنت ازطريق عبارت Hey Google فعال خواهد شد.

 

گوگل درباره‌ي اين ويژگي گوگل اسيستنت گفته‌ است آن را به اين منظور ايجاد نكرده‌ است كه راهي پيش‌ روي شما باشد تا پي‌درپي به دوستانتان اعتراض كنيد يا اينكه از اعضاي خانواده‌تان تقاضاهاي خنده‌دار كنيد. گوگل مي‌گويد اين امكان را ايجاد كرده‌ است تا بتوانيد پيام‌هاي تشويقي بفرستيد يا مكالمات روزمره را با برنامه‌اي نه‌چندان هماهنگ انجام دهيد. به‌عنوان مثال، فرض كنيد يكي از دوستانتان در آستانه‌ي ارائه‌اي تعيين‌كننده است و شما نمي‌توانيد در زمان نزديك به ارائه‌ي او، پيام آروزي موفقيت برايش بفرستيد. در اين حالت، مي‌توانيد يادآوري را تنظيم كنيد كه در زمان نزديك به ارائه، پيام آرزوي موفقيت شما به دستش برسد. علاوه‌براين، گوگل گفته‌ است به شما اجازه مي‌دهد افراد را بلاك كنيد. اولين دليل ايجاد اين ويژگي آن است كه فرزندان نتوانند يادآورهاي بي‌دليل و هرز براي والدين خود ارسال كنند.

براي اينكه بتوانيد از اين امكان استفاده كنيد، بايد چند قدم ساده برداريد. ابتدا بايد يك گروه خانوادگي (Family Group) آنلاين در سايت families.google.com بسازيد تا بتوانيد يادآورهاي گوشي هوشمند و نمايشگر هوشمندتان را مديريت كنيد. حتي افرادي هم كه با شما يك جا زندگي نمي‌كنند، براي اينكه بتوانند يادآور دريافت كنند، بايد به اين فهرست اضافه شوند. همچنين، مي‌توانيد از امكان ايجاد چند حساب كاربري روي نمايشگر هوشمند يا اسپيكر هوشمندي استفاده كنيد كه دستيار در آن تعريف شده‌ است؛ اما توجه كنيد بايد امكان فعال‌سازي با چند صداي مختلف را در آن فعال كرده‌ باشيد.

براي اينكه بتوانيد براي كسي يادآور ارسال كنيد، آن شخص بايد در فهرست مخاطبان شما در گوگل باشد. به‌منظور ارسال يادآور براي كودكان زير ۱۳ سال، والدين مي‌توانند ازطريق پلتفرم Family Link گوگل حساب كاربري بسازند و سپس، اين حساب كاربري را با صداي كودك به اسپيكر خانگي گوگل (Google Home Speaker) متصل كنند.

البته، گوگل گفته‌ است فعال‌سازي قابليت ارسال يادآور از ماه آينده آغاز خواهد شد و ابتدا از مناطق انگليسي‌زبان شامل آمريكا و بريتانيا و استراليا شروع مي‌شود. همچنين، اين امكان در مناطقي فعال خواهد شد كه نمايشگر هوشمند مشترك گوگل و نست-كو (Nest-Co)، يعني Google Nest Hub Max، به بازار عرضه مي‌شود. اين نمايشگر هوشمند قرار است نهم سپتامبر معرفي و وارد بازار شود.

منبع : https://www.theverge.com/2019/8/15/20802826/google-assistant-set-reminder-send-friends-family-new-feature



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۶:۱۴ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

دوشنبه ۲۸ مرداد ماه بازي جديد سگا معرفي مي‌شود و حال اين شركت وبسايت جديدي را در راستاي اين معرفي راه‌اندازي كرده است.

در اوايل سال جاري ميلادي بود كه سگا علامت تجاري Humankind را به‌نام خود ثبت كرد. همچنين مدتي پيش بود كه اين شركت اعلام كرد در مراسم افتتاحيه گيمزكام ۲۰۱۹، بازي جديد خود را معرفي مي‌كند.

طبق جديدترين اخبار بازي، مشخص شده است كه سگا در فاصله سه روز مانده به‌ معرفي بازي جديد خود، وبسايتي را راه‌اندازي كرده است كه در آدرس آن، واژه HMKD ديده مي‌شود. درواقع آدرس سايت اشاره مستقيمي به Humankind دارد كه نام تجاري آن در گذشته ثبت شده بود. همچنين با ورود به اين وبسايت، يك ضربان قلب را مشاهده مي‌كنيد و از شما خواسته مي‌شود كه براي دريافت اخبار معرفي بازي، ثبت نام كنيد.

اين در حالي است كه حساب كاربري توييتر سگا هم اين ضربان قلب را به اشتراك گذاشته و از كاربران دعوت كرده است تا عضو خبرنامه سايت HMKD شوند؛ ازاين‌رو اولين نفري خواهند بود كه خبر معرفي بازي جديد سگا را مشاهده مي‌كنند. بااين‌حال بايد منتظر بمانيم و ببينيم آيا پروژه جديد سگا يك بازي كاملا جديد است يا نسخه جديد يكي از مجموعه‌هاي قديمي را مشاهده مي‌كنيم.

منبع : https://www.dualshockers.com/sega-teases-new-game/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]



آخرین عناوین مطالب