امیر مسعودی
درج آگهی رایگان
تعمیرات لوازم خانگی
وبلاگ ديجيتال ماركتينگ
 
   
 
 
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۷:۳۷ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

يكي از عوامل موثر در سئو سايت برچسب است ، در اين مقاله قصد داريم نحوه برچسب گذاري در سايت را با هم بررسي كنيم و همچنين با مفهوم تگ يا برچسب آشنا شويم.

 

تگ برچسب چيست

وقتي كاربران به سايت شما مراجعه مي كنند ، مي توانند از طريق دسته بندي كه شما براي موضوعات سايت خود مشخص كرده ايد به مطالب شما دسترسي پيدا كنند ، دسته بندي موضوعي زياد موجب سردرگمي كاربران هنگام مراجعه سايت شما مي شود ، هرچه دسته بندي سايت شما كمتر باشد ( توصيه ما به شما ايجاد نهايت چهار يا پنج صفحه است ) ، كاربر راحت تر موضوع مورد نظر خود را پيدا مي كند و همچنين شخصي كه توليد محتوا مي كند هم به راحتي مطلب خود را در دسته بندي سايت قرار مي دهد ، در نتيجه هرچه دسته بندي سايت شما محدود تر باشد ، كاربران مي توانند راحت تر به مطالب سايت شما دسترسي داشته باشند ، برچسب هم مشابه همين موضوع است و تركيب و استفاده مناسب از هر دو آن ها مي تواند راهنمايي مناسب براي كاربراني كه از سايت شما بازديد مي كنند باشد.

 

در اصل دسته بندي سايت در رابطه با موضوع مطالب مشخص مي شود ولي برچسب گذاري در رابطه با محتواي مطالب انجام مي شود و شما براي ارتباط مطالب در دسته بندي هاي مختلف ، بايد از برچسب استفاده كنيد ؛ شما مي توانيد كلمات مهم محتواي خود را برچسب گذاري كنيد ، منظور از كلمات مهم كلماتي هستند كه مثلا در دسته هاي ديگر سايت شما درباره آن مطلب نوشته شده است و از طريق برچسب مي توانيد بين آن ها ارتباط ايجاد كنيد در حالي كه در يك دسته نيستند ، لازم به ذكر است بايد توجه داشته باشيد كه كلمات مهم كه اشاره كرديم با كلمات كليدي فرق دارند.

 

حالا مي خواهيم اين مطلب را در قالب يك مثال براي شما توضيح دهيم : فرض كنيد كه شما يك سايت در زمينه بررسي كالاي ديجيتال داريد ، و در دسته موضوعي گوشي موبايل ، شما يك محتوا در زمينه بررسي iphone x نوشته ايد ، از طرفي در دسته موضوعي ساعت هاي هوشمند هم يك مقاله در زمينه بررسي iphone watch داريد كه در هر دو اين صفحه ها از برچسب “محصولات اپل” استفاده كرده ايد ؛ ممكن است كاربري كه مقاله شما را مطالعه مي كند ، علاقه به آشنايي با ديگر محصولات اپل را داشته باشد ، در اين صورت با كليك بر روي برچسب “محصولات اپل” مي تواند تمامي صفحه هايي را كه به بررسي محصولات اپل پرداخته اند و در آن از اين برچسب استفاده كردند را مشاهده كند و ديگر نياز نيست براي مشاهده اين مطالب ، در دسته بندي سايت به جستجو بپردازد ، اين روش مي تواند علاوه بر تسريع دسترسي كاربران به اطلاعات سايت ، موجب رضايت كاربران هم بشود كه نتيجه آن تاثير مثبت روي سئو سايت شما است ؛ شما مي توانيد مشابه اين مدل برچسب گذاري را در هر زمينه محتوايي ديگر ، در سايت خود به كار ببريد.

بعد از اينكه با مفهوم برچسب آشنا شديد به سراغ نكاتي در رابطه با برچسب گذاري مي رويم كه با رعايت آن ها مي توانيد حداكثر امتياز استفاده از برچسب را براي سايت خود كسب كنيد.

نكاتي كه بايد در هنگام برچسب گذاري رعايت كنيد
-سعي كنيد برچسب ها را در رابطه با علاقه كاربران ايجاد كنيد.

-از نوشتن عبارات طولاني هنگام ايجاد برچسب خودداري كنيد.

-سعي كنيد در برچسب هاي فارسي نهايت از سه كلمه استفاده كنيد.

-برچسب ها را مانند عناوين دسته بندي سايت ايجاد نكنيد ، زيرا عناوين خودشان اطلاعات مربوط به آن دسته را به كاربران ارائه مي دهند و اين كار جز تاثير منفي روي سئو سايت شما ، نتيجه ديگري در پي نخواهد داشت.

-از ايجاد برچسب هاي زياد خودداري كنيد ، شايد به اين مورد برخورده باشيد كه در هنگام مطالعه يك صفحه ، نويسنده در پايين صفحه از تعداد زيادي برچسب استفاده كرده باشد ، اين كار نه تنها باعث تاثير مثبت روي سئو سايت نمي شود ، بلكه باعث سردرگمي كاربران سايت هم مي شود ، همچنين از آن جا كه گوگل زمان مشخصي را براي بررسي و ايندكس مطالب شما در نظر مي گيرد ، ايجاد برچسب هاي زياد و غير مرتبط ، مي تواند باعث گمراهي موتورهاي جستجو موقع بررسي سايت شما شود.

برچسب هاي نا مناسب....

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

تگ يا برچسب چيست و چه كاربردي دارد؟



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳:۱۶ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

پس از تمام شدن شمارش معكوس، الكترونيك آرتز بازي Need for Speed Heat را با انتشار يك تريلر معرفي كرد.

چندي پيش بود كه الكترونيك آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه Need for Speed، با راه‌اندازي يك شمارش معكوس اعلام كرد كه نسخه جديد نيد فور اسپيد در روزهاي آينده معرفي مي‌شود. طبق جديدترين اخبار بازي و تمام شدن شمارش معكوس نسخه جديد اين مجموعه با نام Need for Speed Heat معرفي شد.

طبق تريلر منتشر شده از نيد فور اسپيد هيت، شاهد مسابقات شبانه بازي هستيم. همچنين تعدادي از كاراكترهاي بازي هم نمايش داده مي‌شوند كه به‌نظر مي‌رسد شخصيت‌هاي بخش داستاني اين نسخه باشند. بااينكه در جريان تريلر منتشر شده اطلاعات زيادي از داستان يا گيم‌پلي بازي منتشر نشد، اما Need for Speed Heat جدا از مسابقات شبانه، داراي مسابقات حين روز با آب‌وهواهاي مختلف هم هست.

همچنين يكي از بخش‌هاي ديگري كه در ويديو معرفي نيد فور اسپيد هيت نمايش داده شد، قدرت تخريب‌پذيري ماشين‌ها و در ادامه بخش شخصي‌سازي بود. بازيكنان مي‌توانند اتومبيل خود را با المان‌هاي مختلف شخصي‌سازي كنند؛ موردي كه از قديم يكي از ويژگي‌هاي اصلي و پر جزئيات سري نيد فور اسپيد بوده است. در انتها مشخص شد كه بازي Need for Speed Heat در تاريخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) عرضه مي‌شود. البته كاربران كامپيوتر كه اشتراك Origin Access Premier را خريداري كرده‌اند، مي‌توانند از تاريخ ۱۴ آبان ماه (پنج نوامبر) اين بازي را به‌صورت رايگان تجربه كنند و كاربران Origin Access هم مي‌توانند در تاريخ ذكر شده ۱۰ ساعت از نيد فور اسپيد هيت را بازي كنند.

در ادامه مي‌توانيد تريلر معرفي بازي Need for Speed Heat را دريوتيوب تماشا كنيد و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

منبع : https://www.resetera.com/threads/need-for-speed-heat-official-reveal-trailer-pc-xbox-one-ps4-november-8th-2019.134839/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۷:۲۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

بازي Madden NFL 20 با ثبت عملكردي خيره‌كننده در فروش ديجيتالي، توانست ركورد فروش ديجيتالي هفته‌ي اول انتشار اين مجموعه بازي را بشكند.

طبق سنت‌ سالانه‌ي انتشار بازي‌هاي ورزشي الكترونيك آرتز، اين كمپاني امسال هم با يك بازي جديد از مجموعه‌ي Madden NFL يعني Madden NFL 20 بازگشت و آن را با تغييرات مختلف در ساختار گيم‌پلي و موتور گرافيكي، در دسترس هواداران رشته‌ي ورزشي فوتبال آمريكايي قرار داد.

 

حالا و در جريان آخرين اخبار بازي با استناد به‌گزارش‌هاي منتشر شده توسط الكترونيك آرتز، بازي Madden NFL 20 توانسته ركوردي جديد در زمينه‌ي فروش را در تاريخ اين مجموعه ثبت كند. اين بازي كه حالا در متاكريتيك ميانگين نمرات ۷۲ را ثبت كرده، برخلاف عملكرد فني نه‌چندان عالي خود، در قسمت تجاري تا به‌اينجاي كار روندي قابل توجه را طي كرده و با بيشترين ميزان فروش ديجيتالي در اولين هفته‌ي عرضه‌ي تاريخ مجموعه Madden NFL، ركوردي تازه را در براي اين سري بازي به‌ثبت رسانده است. هنوز آمار و ارقام فروش بازي به‌صورت عمومي در دسترس قرار نگرفته‌اند اما اين ركورد حتي ممكن است در مقياس عرضه‌ي فيزيكي بازي نيز تكرار شود و بايد صبر كنيم و ببينيم كه اين موضوع،‌ محقق خواهد شد يا خير. هدفي كه براي بقاي بازي‌هاي زير نظر الكترونيك آرتز شديدا حياتي است و به‌احتمال زياد Madden 20 از پس آن برخواهد آمد.

بازي Madden NFL 20 را هم‌اكنون مي‌توانيد روي ايكس باكس وان، پي سي و پلي استيشن 4 تجربه كنيد.

منبع : https://www.dualshockers.com/madden-20-best-digital-launch/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۷:۱۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

بازي Madden NFL 20 با ثبت عملكردي خيره‌كننده در فروش ديجيتالي، توانست ركورد فروش ديجيتالي هفته‌ي اول انتشار اين مجموعه بازي را بشكند.

طبق سنت‌ سالانه‌ي انتشار بازي‌هاي ورزشي الكترونيك آرتز، اين كمپاني امسال هم با يك بازي جديد از مجموعه‌ي Madden NFL يعني Madden NFL 20 بازگشت و آن را با تغييرات مختلف در ساختار گيم‌پلي و موتور گرافيكي، در دسترس هواداران رشته‌ي ورزشي فوتبال آمريكايي قرار داد.

 

حالا و در جريان آخرين اخبار بازي با استناد به‌گزارش‌هاي منتشر شده توسط الكترونيك آرتز، بازي Madden NFL 20 توانسته ركوردي جديد در زمينه‌ي فروش را در تاريخ اين مجموعه ثبت كند. اين بازي كه حالا در متاكريتيك ميانگين نمرات ۷۲ را ثبت كرده، برخلاف عملكرد فني نه‌چندان عالي خود، در قسمت تجاري تا به‌اينجاي كار روندي قابل توجه را طي كرده و با بيشترين ميزان فروش ديجيتالي در اولين هفته‌ي عرضه‌ي تاريخ مجموعه Madden NFL، ركوردي تازه را در براي اين سري بازي به‌ثبت رسانده است. هنوز آمار و ارقام فروش بازي به‌صورت عمومي در دسترس قرار نگرفته‌اند اما اين ركورد حتي ممكن است در مقياس عرضه‌ي فيزيكي بازي نيز تكرار شود و بايد صبر كنيم و ببينيم كه اين موضوع،‌ محقق خواهد شد يا خير. هدفي كه براي بقاي بازي‌هاي زير نظر الكترونيك آرتز شديدا حياتي است و به‌احتمال زياد Madden 20 از پس آن برخواهد آمد.

بازي Madden NFL 20 را هم‌اكنون مي‌توانيد روي ايكس باكس وان، پي سي و پلي استيشن 4 تجربه كنيد.

منبع : https://www.dualshockers.com/madden-20-best-digital-launch/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۶:۵۷ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

با طراحي مناسب سايت وارد دنياي ديجيتال ماركتينگ شويد و كسب و كار خود را به بهترين شكل ممكن به مخاطبين خود معرفي كنيد.

همانطور كه مي دانيد با پيشرفت تكنولوژي و تغييرات اساسي در نحوه بازاريابي نياز است كه فضاي مجازي بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد. بازار كار و شيوه بازاريابي نوين، تجار را به معرفي كالا در فضاي مجازي و اينترنت سوق مي دهد. حال مي توانيد با انتخاب يك "طراحي سايت" مناسب به راحتي وارد دنياي اينترنت شويد.  با طراحي سايت مي توانيد خدمات و محصولات خود را به مشتريان ارائه نماييد. يك سايت به شما كمك مي كند كه  به موتورهاي جستجو معرفي شويد و بهترين تبليغ را انجام دهيد. اگر مي خواهيد وارد دنياي خدمات الكترونيك شويد با ما همراه باشيد.

نكات مهم در طراحي سايت

يك شركت طراحي سايت موفق، بايستي با ارائه خدمات مناسب در كنار مشتريان خود باشد. در بازار رقابتي حال حاضر، انتخاب شركت طراحي سايت مناسب از اهميت به سزايي برخوردار است. در طراحي يك سايت نكات ريز و با اهميتي وجود دارد كه دقت به اين موارد شما را در زمره اولين ها قرار خواهد داد:

 گرافيك سايت

 يكي از امتيازات مهم و اساسي در سايت، گرافيك آن مي باشد. هر چند كه برنامه نويسي و كد نويسي سايت نيز مهم است ولي گرافيك سايت خوب يا بد بودن سايت شما را تعيين مي كند. سايت هايي كه گرافيك مطلوبي همچون فيليمو دارند توانايي جذب كاربر بيشتري نسبت به ديگران دارند. گرافيك وب، نحوه چيدمان رنگ ها، عناصر، نمايش تصاوير، نوع و سايز قلم را شامل مي شود.

بهره گيري از نرم افزار هاي مناسب و به روز

 نرم افزارهاي متنوعي در جهت ايجاد صفحات وب وجود دارد. با توجه به دانش شركت طراحي سايت، مي توان از اين نرم افزارها نهايت استفاده را نمود.

 پشتيباني وب سايت

 شركت طراحي سايت ايده آل بايستي در تمامي موارد فوق خدمات مورد نظر مشتري را ارائه دهد.

ويژگي هاي طراحي سايت خوب و حرفه اي چيست؟

رعايت اصول حاكم بر طراحي از سوي شركت طراحي سايت، لازم و ضروري است. در ابتدا بايستي هدف از ايجاد سايت و كاربرد آن تعيين شود، سپس اقدام به طراحي سايت نمود. منابع مختلف موارد زيادي را براي طراحي سايت حرفه اي و خوب مطرح نموده اند كه در زير به آن ها اشاره اي مي كنيم.

 اطلاعات مهم خدمات يا محصول ارائه شده در قسمت مهم وب نمايش داده شود.

وقتي مشتري به منظور يافتن هدف خود وارد سايت مي شود، خدمات و محصول اصلي را دنبال مي كند. بنابراين بايستي اطلاعات مهم در قسمت اصلي سايت نمايش داده شود. در سايت ساز فروشگاهي رعايت كردن تمام اصولي كه باعث شود كالا راحت تر به ديد مشتري برسد ضروري است .براي مثال در يك وب سايت فروش لوازم خانگي، كاربر به دنبال انواع محصول، تنوع محصولات و ... است. شلوغي بيش از حد و اطلاعات غير ضروري باعث سردرگمي مشتري شده و كيفيت كار پايين مي آيد.

 اطلاعات مهم را برجسته و در معرض ديد قرار دهيد.

هر سايتي اطلاعات مهمي دارد كه يكي از آن ها آدرس و شماره تماس است. به منظور راحتي مشتري، ايميل، تلفن همراه، تلفن ثابت را در بهترين موقعيت سايت قرار دهيد تا نياز به گشت و گذار اضافي نباشد.

 

سايتي مطمئن و امن طراحي كنيد.

يك شركت طراحي سايت حرفه اي با گذاشتن گواهي امنيت بر وب سايت خود اعتبار و امنيت آن را افزايش مي دهد. براي سايت هاي معتبر همچون بانك ملي اين اصل خيلي اهميت دارد پرا كه كاربران بايد با خيال راحت وارد سايت شوند ،كاربر با اعتماد كامل وارد سايت مي شود و نگران سوء استفاده هاي آن نيست.

طراحي شيك و الگوي مناسب سايت

پس از اينكه كاربر سايت وارد آن مي شود اگر با محيطي شلوغ روبرو شود زياد خوشايند نخواهد بود. يك شركت طراحي سايت حرفه اي به نحوي طراحي مي كند كه كاربر پس از ورود به وب سايت نقشه جامعي را مي بيند. در اين صورت امتياز سايت بالا رفته و به آساني قابل استفاده است.

 

 استفاده از لينك مشخص و واضح

يك طراحي سايت تهران، نام هاي مشخص و مناسبي براي منو و لينك سايت استفاده مي كند. نام هاي استاندارد و حرفه اي ساده براي كاربر آسان بوده و دچار سردرگمي نخواهدكرد. نام سايت معرف نوع صفحه و كاري كه در آن دنبال آن هستيم مي باشد. بنابراين نام هاي ساده و استاندارد را به كار ببريد.

 

نمايش مناسب وب در گوشي هاي اندرويد

اينترنت محل تبليغ كسب و كار شماست. اكثر كاربران به گوشي همراه مجهز هستند و كارهاي روزمره خود را از طريق موبايل دنبال مي كنند. سايت طراحي شده بايستي به گونه اي باشد كه جلوه زيبايي خود را در هر حالت حفظ كند. بنابراين اين گزينه را حتما مد نظر داشته باشيد تا همه بتوانند از سايت استفاده بكنند.

 

 سوالات متداول و تكراري سايت

هميشه بين كاربران سوالات مشابه و متداولي وجود دارد كه مي توان آن ها را در يك گزينه اي گنجاند. اين اصل براي يك سايت خبري همچون مهرنيوز مهم است چرا كه بار زيادي از سوالات متداول را كاهش مي دهد .اكثر سوالات رايج در مورد موضوع مورد نظر را مي توان جمع آوري نمود و با پاسخ مناسب و كوتاه به مشتري ارائه نمود.

 طراحي سايت براي تمامي مرورگرهاي موجود در بازار

طراحي سايت بايستي به گونه اي باشد كه در دسترس عموم قرار گيرد و در تمامي مرورگرها قابل استفاده باشد. طراحي سايت نبايد فقط براي مرورگرهاي مدرن باشد چرا كه هر كسي دسترسي به نرم افزار روز ندارد. اين قابليت براي سايتي مثل سنجش مهم است پرا كه هر كاربر بايد با هر پلتفرم بتواند وارد سايت شود و لذت ببرد.

دنياي كنوني نيازمند استفاده از امكانات اينترنت است. اگر كالايي داريد كه مي خواهيد به بهترين شكل ممكن تبليغ شود و يا كسب و كار خود را به صورت حرفه اي دنبال مي كنيد بهتر است ابتدا به يك شركت طراحي سايت حرفه اي قدم بگذاريد. رعايت نكات مهم ذكر شده در بالا وب سايت شما را به يك سايت حرفه اي تبديل مي نمايد و رضايت مشتري را به همراه خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷:۴۴ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

برخلاف انتقادهاي برخي از بازيكنان از ربات‌هاي جنگي Fortnite، اپيك گيمز اعلام كرده است كه اين ربات‌ها از حالت رقابتي بازي حذف نمي‌شوند.

در فصل دهم بازي Fortnite، شاهد اضافه شدن ربات‌هاي جنگي (Mechs) به‌عنوان وسايل نقليه جديد بوديم. اين ربات‌ها ظرفيت دو بازيكن را دارند. يكي از بازيكنان هدايت اين ربات را برعهده مي‌گيرد و شخص دوم هم وظيفه شليك كردن و كشتن ساير بازيكنان را برعهده دارد. دراين‌ميان تعدادي از بازيكنان فورتنايت، از قدرت بالاي ربات‌هاي جنگي ابراز نارضايتي كرده بودند و درخواست داده بودند كه اين ربات‌ها از حالت رقابتي بازي حذف شوند.

 

باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، اپيك گيمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنايت، در وبسايت خود اعلام كرده است كه B.R.U.T.E از حالت رقابتي فورتنايت حذف نمي‌شود. همچنين تيم سازنده يك به‌روزرساني جديد را براي بازي آماده كرده است كه در جريان آن شاهد اضافه شدن يك ليزر به سيستم شليك موشك‌هاي B.R.U.T.E هستيم. درواقع زماني‌كه كاربر مي‌خواهد از موشك‌هاي اين ربات جنگي استفاده كند و هدف‌گيري خود را انجام مي‌دهد، به‌واسطه‌ي ليزر محل فرود آمدن موشك‌ها مشخص مي‌شود. ازاين‌رو ساير بازيكنان مي‌توانند بهتر از گذشته عكس‌العمل نشان دهند و زنده بمانند.

شركت اپيك گيمز دراين‌باره مي‌گويد:

ما عملكرد B.R.U.T.E در بازي را مورد بررسي قرار داديم و به‌دنبال راهي بوديم تا بتوانيم گيم‌پلي آن را بهبود بخشيم. در آپديت نسخه ۱۰.۱۰ يك ليزر را به موشك‌هاي اين ربات جنگي اضافه كرديم كه نشان مي‌دهد موشك‌هاي B.R.U.T.E در كدام مسير شليك مي‌شوند. همچنين اين ليزر صداي مخصوص خودش را دارد و اگر مورد هدف قرار گرفته باشيد، با يك صدا شما را آگاه مي‌كند؛ حتي اگر پشت سازه‌هاي بازي باشيد. همچنين باگ‌هاي مربوط به اين ربات جنگي را هم رفع كرده‌ايم كه در جريان آن بازيكنان مي‌توانستند از قابليت Boost ربات خود سواستفاده كنند. همچنين B.R.U.T.E در حالت‌هاي اصلي بازي (تك‌نفره، دو نفره و چهارنفره)، حالت‌هاي محدود زماني، Arena رقابتي فورتنايت و تورنمنت‌ها باقي‌ مي‌ماند. با گذشت زمان اين ربات را بيشتر مورد بررسي قرار مي‌دهيم تا بتوانيم مكانيزم‌هاي آن را بهتر از قبل كنيم.

نظر شما كاربران بازي فورتنايت در ارتباط با B.R.U.T.E و عملكرد آن در بازي چيست؟ آيا شما هم مثل كاربران رديت از قدرت بالاي B.R.U.T.E ناراضي هستيد؟

منبع : https://www.dualshockers.com/fortnite-mech-competitive-mode/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱:۲۴ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

به تازگي شايد در سايت‌هاي خبري خوانده باشيد كه سيستم نامگذاري آيفون‌هاي ۲۰۱۹ كمپاني اپل افشا شده است. در شايعات اعلام شده است اين كمپاني تصميم دارد تا براي نامگذاري پرچمداران ۲۰۱۹ از پسوندهاي آر (R) و پرو (Pro) پس از كليد واژه‌ي آيفون ۱۱ استفاده نمايد، در حالي كه سال‌‌هاي گذشته از پسوندهاي مكس (Max) و پلاس (Plus) براي نامگذاري آيفون‌هاي خود استفاده مي‌كرد.

 

خبري كه به تازگي از سوي منابع CoinX و MacRumors منتشر شده است، به طور مستقل به نكاتي در خصوص سيستم نامگذاري آيفون‌هاي ۲۰۱۹ اشاره دارد. (شايان ذكر است كه نبايد به هيچ عنوان به منابع ناشناس اعتماد كنيد، زيرا شايعات به شدت در اينترنت سريع‌تر از واقعيات منتشر مي‌شوند)

از سه مدل آيفوني كه قرار است در سال جاري ميلادي معرفي گردد، انتظار مي‌رود كه دو مدل آيفون ۱۱ و آيفون ۱۱ پرو، به ترتيب با صفحه‌نمايش‌هاي ۵٫۸ و ۶٫۵ اينچي عرضه گردد در حالي كه آيفون ۱۱ آر همان صفحه‌نمايش ۶٫۱ اينچي را حفظ نمايد. يكي ديگر از انتظاراتي كه داريم اين است، در نسخه‌ي يازدهم آيفون شاهد يك ماژول دوربين سه‌گانه در آيفون ۱۱ و ۱۱ پرو باشيم ولي در آيفون ۱۱ آر همان ماژول دوگانه به عنوان دوربين اصلي قرار بگيرد. بالطبع در اين سري شاهد حضور باتري بزرگتر و بهره‌مندي از سيستم‌عامل iOS 13 خواهيم بود.

به طوركلي، اين‌بار كمپاني اپل سيستم‌ نامگذاري عجيبي را انتخاب نكرده و اين طرح را از سيستم Android OEM كپي‌برداري نموده است. همانطور كه مي‌دانيد طرح نامگذاري پرچمداران سامسونگ به صورت گلكسي اس ۱۰، گلكسي اس ۱۰ پلاس و گلكسي اس ۱۰ اي بوده است. گوشي‌هاي وان‌پلاس ۷، وان‌پلاس ۷ پرو و وان‌پلاس ۷ تي نيز نمونه‌اي ديگر از اين سيستم نامگذاري مي‌باشند.

كمپاني اپل هنوز تاريخ دقيق معرفي آيفون‌هاي ۲۰۱۹ را به طور صريح اعلام نكرده است ولي طبق سنت گذشته‌ي اين كمپاني به احتمال زياد در ماه سپتامبر سال جاري مراسم رسمي معرفي آيفون‌هاي ۲۰۱۹ برگزار گردد. البته بايد به اين نكته نيز اشاره داشته باشيم كه زمان برگزاري مراسم قابل تغيير هم مي‌باشد و الزامي به برگزاري در ماه سپتامبر نيست!

منبع : https://www.macrumors.com/2019/08/10/iphone-11-pro-rumor/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹:۴۸ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

امروزه با بيشتر شدن فروش هاي اينترنتي با عبارتي به اسم توليد محتوا روبرو مي شويم.مهمترين و شايد تنها بخش تاثيرگذار در يك سايت محتواي آن است.تا محتوايي در سايت نباشد سئوكاران نمي دانند موتورهاي جستجو گر را برروي چه چيزي بهينه كنند.

هرچقدر يك سايت داراي طراحي كاربرپسند و محيط گرافيكي باشد ولي محتوايي نداشته باشد ، بي فايده است.يك سايت زماني ارزش دارد كه از لحاظ تخصصي و علمي اطلاعات و آموزش هايي را به بيننده هاي خود برساند.هر كليد واژه اي كه مردم در موتورهاي جستجو سرچ مي كنند قصد پيدا كردن محتوايي را دارند.محتوا تنها مقالات با فرم بلند نيستند ، هر پيامي كه بتواند اطلاعاتي را به مخاطب برساند محتوا است.

تعريف توليد محتوا

توليد محتوا در واقع توانايي و قابليتي است كه جديدا بسياري از شركت هاي طراحي وب و شركت هايي كه به طور اختصاصي محتواي سايت را تامين مي كنند به آن مشغولند.در واقع يكي از مهم‌ترين روش‌هاي جذب مخاطبان به يك سايت ، توليد محتوايي جذاب مطابق با اصول سئو است.نبايد فراموش كرد كه توليد محتواي سايت در صورتي كه با كيفيت باشد و اصول فني و لازم در توليد آن رعايت شده باشد ، باعث به دست آوردن رتبه اي بالا توسط گوگل مي شود.

محتوا شامل چه مواردي مي تواند باشد؟حال كه متوجه شده ايد توليد محتوا چيست لازم است بدانيد محتوا شامل چه مواردي مي تواند باشد:

ينفوگرافيك
Meme
ويديو
راهنما و مطالب آموزشي
نقد و بررسي كتاب
پست نظرسنجي
بررسي محصول
ليست هاي مختلف
صفحات لينكي
پادكست
نكات مهم در توليد محتوا چيست ؟

1. انتخاب يك موضوع مناسب
چرا انتخاب يك موضوع مناسب مهم است ؟ زيرا محتوا ، هسته اصلي كار شما است طراحي وب سايت تصاوير فونت ها و رنگ ها و بخش بزرگي از نام تجاري شما را تشكيل مي دهند اما اين محتوا است كه باعث مي‌شود افراد نسبت به خريد از شما اقدام كند.

2. نحوه ارائه محتوا
نحوه ارائه محتوا مهم است زيرا محتواي شما و مخاطب هدف ارتباط برقرار مي‌كند به سايت شما به عنوان ارائه دهنده و معرف نام تجاري شما است و براي انجام اين كار به يك مورد نياز داريد افراد مورد نظري كه درباره آنچه كه انجام مي دهيد توضيح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار كند.

3. استفاده از جذابيت هاي بصري و گرافيگي

اين موضوع نيز از هيچ كس پوشيده نيست كه استفاده از جذابيت هاي بصري و گرافيكي مي تواند تا چه اندازه به مخاطبان شما كمك كند تا بتوانند جذب سايت شما شوند.

4. بررسي نيازها و بازخوردها
همانطور كه مي دانيد زماني كه شما از صفحه ايي كه فقط داراي يك سري تصاوير است ، بازديد مي كنيد احتمالاً اطلاعات زيادي دستگيرتان نمي شود.

براي حل اين موضوع موتورهاي جستجوگر يك راه حل خوب را ايجاد كردند زيرا آنها با توجه به كلمات كليدي و سر فصل‌ها و… و در نتيجه محتواي خوب كمك به افزايش از بازديد از سايت شما مي كنند.

5. افزايش مطالعات در زمينه كاري

افزايش مطالعات در زمينه كاري شامل چندين مورد مي شود مانند:

آ. با يك ايده شروع كردن
همه چيز با يك ايده شروع مي‌شود پس شما نياز داريد كه محتواي خود را به محصول يا خدمتي خاص را تبديل كنيد.
همگي نكاتي هستند كه در هنگام توليد محتوا بايد در خاطر شما باشند و به آنها توجه كنيد پس همچنان بايد شما يك كلمه كليدي يا يك موضوع يا يك ايده را براي سايتتان داشته باشيد.

ب. انجام دادن تحقيقات
احتمالا صنعت خود را مانند كف دستتان مي شناسيد اما اين به آن معني نيست كه همه حقايق مبتني بر آمارها را نيز مي دانيد پس مهم نيست كه چقدر از موضوع خود آگاهي داريد ، قبل از شروع به نوشتن بايد تحقيقات خود را كامل كنيد كامل كردن تحقيقات با استفاده از جستجو در ساير وب سايت ها و يا استفاده از مجلات و صفحات معتبر است.

ج. انتخاب عنوان خود با دقت بايد انجام گيرد
۸۰ درصد افراد عنوان محتواي شما را مي‌خوانند و فقط ۲۰ درصد ديگر مقاله شما را مي خوانند و اين به آن معني است كه شما بايد يك عنوان خيلي خوب در نظر بگيريد تا افراد ترغيب شوند كه متن را هم بخوانند يا با ديگران به اشتراك بگذارند.

براي مطالعه كامل اين مطلب و افزايش دانش در زمينه توليد محتوا حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-content-generation-2/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۳:۲۴ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

هواوي در جريان رويداد سالانه‌ي خود براي توسعه‌دهندگان، پلتفرم متن‌باز HarmonyOS را براي گوشي‌هاي هوشمند و ابزارهاي مبتني بر اينترنت اشيا معرفي كرد.

امروز رويداد سالانه‌ي هواوي براي توسعه‌دهندگان آغاز به‌كار كرد. چيني‌ها در اين رويداد از HarmonyOS پرده برداشتند؛ پلتفرم‌ متن‌باز جديدي كه ظاهرا نسخه‌ي نهايي‌شده سيستم‌عامل مورد انتظار هانگ‌منگ به‌شمار مي‌آيد. ريچارد يو، مديرعامل گروه محصولات تجاري هواوي در جريان رويداد توسعه‌دهندگان از HarmonyOS به‌عنوان «نخستين سيستم‌عامل توزيع‌شده‌ي مبتني‌بر ميكروكرنل براي تمامي سناريوها» نام برد.

پلتفرم جديد هواوي از گوشي‌هاي هوشمند، اسپيكرهاي هوشمند، كامپيوترها، ساعت‌هاي هوشمند، هدفون‌هاي بي‌سيم، خودروها و تبلت‌ها پشتيباني مي‌‌كند. در حقيقت ريچارد يو مي‌گويد پلتفرم متن‌باز HarmonyOS با حافظه‌هاي رم چند كيلوبايتي تا چند گيگابايتي سازگاري دارد. 

به‌گفته‌ي مديرعامل هواوي، پلتفرم HarmonyOS در نهايت با مجموعه‌اي از اپليكيشن‌هاي مبتني بر HTML5، لينوكس و به‌ويژه اندرويد سازگاري خواهد داشت. ريچارد يو مي‌گويد: «تمام آن‌ها [اپليكيشن‌ها] در آينده روي سيستم‌عامل ما اجرا خواهند شد»، او در ادامه مي‌افزايد كه كامپايلر ARK به‌كاررفته در توسعه‌ي سيستم‌عامل هارموني از كاتلين، جاوا، جاوا اسكريپت، C و ++C نيز پشتيباني خواهد كرد.

براساس بيانيه‌ي مطبوعاتي هواوي درباره‌ي سيستم‌عامل هارموني، نسخه‌ي اول آن (HarmonyOS 1.0) ابتدا در نمايشگرهاي هوشمند هواوي به‌كار گرفته خواهد شد، اين محصولات در سال جاري از راه خواهند رسيد. طي سه سال آينده HarmonyOS بهينه خواهد شد و به‌تدريج در دستگاه‌هاي هوشمند بيشتري شامل پوشيدني‌ها و سيستم‌ سرگرمي خودروها به‌كار خواهد رفت. ظاهرا سيستم‌عامل جديد هواوي ابتدا تنها در بازار چين منتشر خواهد شد؛ اما پس از مدتي در ساير بازارها نيز در دسترس قرار خواهد گرفت.

مديرعامل هواوي ادعا مي‌كند كه HarmonyOS مي‌تواند «در هر زماني» جاي اندرويد را روي گوشي‌هاي هوشمند اين شركت را بگيرد؛ اما هواوي بار ديگر به تعهد به پلتفرم گوگل تأكيد كرده است. ريچارد يو با اشاره به اينكه مهاجرت از اندرويد به پلتفرم جديد «چندان دشوار نيست»، خطاب به حاضران در رويداد توسعه‌دهندگان گفت:

اگر در آينده نتوانيم از اندرويد استفاده كنيم، بلافاصله به HarmonyOS مهاجرت خواهيم كرد.

ريچارد يو باور دارد كه سيستم‌عامل هارموني، به‌دليل قابليت به‌كارگيري در انواع دستگاه‌ها «كاملا با اندرويد و iOS تفاوت دارد». او مي‌گويد: «پس از توسعه‌ي اپليكيشن‌ها، مي‌توان به‌راحتي آن‌ها را در مجموعه‌اي گسترده از دستگاه‌هاي مختلف به‌كار گرفت». نخستين دستگاه مبتني‌بر سيستم‌عامل هارموني، تلويزيون هوشمند Vision TV آنر خواهد بود كه از فردا ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) در چين عرضه خواهد شد.

خبرهاي مربوط به سيستم‌عامل جديد هواوي با اعلام ممنوعيت تجارت شركت‌هاي آمريكايي با اين شركت در ماه مه، به گوش مي‌رسيد. دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور ايالات متحده از آن زمان اعلام كرده بود كه بخشي از ممنوعيت متوقف خواهد شد؛ اما وزارت بازرگاني آمريكا كماكان ممنوعيت تجارت شركت‌هاي آمريكايي با هواوي را ادامه مي‌دهد.

ممنوعيت اِعمال‌شده از سوي آمريكا، استفاده‌ي هواوي از اندرويد در گوشي‌هاي هوشمندش را دشوار مي‌كند؛ بنابراين سيستم‌عامل هارموني، راهكار چيني‌ها در صورت پايان‌يافتن پشتيباني محصولات اين شركت از سوي گوگل در آينده خواهد بود. در حقيقت گمانه‌زني‌ها از تلاش هواوي براي آماده‌سازي گوشي هوشمندي مبتني‌بر HarmonyOS در سال جاري ميلادي حكايت مي‌كند.

منبع : https://www.theverge.com/2019/8/9/20798251/huawei-harmonyos



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱:۳۱ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

تا به الان افراد زيادي در حال تجربه‌ي بازي تيراندازي Apex Legends هستند و اين عنوان با حالت‌ها و بخش‌هاي مختلف خود كاربران بسياري را مجذوب خود كرده است. استوديوي سازنده نيز در همين راستا براي جذاب‌تر كردن بازي خود، به تازگي از يك رويداد جديد اين بازي خبر داده است.

بازي تيراندازي Apex Legends همواره چالش‌ها و شخصيت‌هاي جديدي را به كاربران خود معرفي كرده است تا تجربه‌هاي نويني را براي آن‌ها مهيا كند. اين بازي منحصر به فرد، بي‌شك يكي از بهترين‌هاي سبك بتل رويال شناخته مي‌شود كه رقابت سختي را با ديگر عناوين اين سبك در پيش گرفته است. استوديوي بازي‌سازي ريسپاون (Respawn) نيز با تمام توان خود تلاش مي‌كند تا از بازي خود حمايت كرده و محيط آن را جذاب و سرگرم كننده  نگه دارد. يكي از حالت‌هايي كه بسياري از بازي‌بازان و كاربران خواستار وجود آن در بازي بودند، حالت تك نفره يا همان Solo Mode شناخته مي‌شود و حال به نظر مي‌رسد كه سازندگان تصميم گرفته‌اند براي مدتي محدود اين بخش را در اختيار هواداران قرار دهند.

طبق اخبار و گزارش‌هاي منتشر شده، استوديوي سازنده رويداد جديدي تحت عنوان The Iron Crown Collection را در نظر گرفته است كه حالت تك نفره را به بازي منحصر به فرد و خاص Apex Legends اضافه مي‌كند. اين رويداد كه براي دو هفته در جريان خواهد بود، به شما اين امكان را مي‌دهد تا بتوانيد به صورت تك نفره، خود به جنگ ديگر كاربران و بازي‌بازان برويد و ديگر مجبور به تشكيل تيم‌ها دو نفره يا چند نفره نباشيد. به نظر مي‌رسد كه اگر اين حالت با بازخوردهاي خوبي همراه باشد و موفق به جذب نظر اكثريت شود، بتواند براي هميشه در بازي Apex Legends بماند.

طبق اخبار و گزارش‌هاي در دسترس قرار گرفته شده، رويداد The Iron Crown Collection از تاريخ سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ ميلادي آغاز خواهد شد. اگر جزو كساني هستيد كه همواره علاقه به مبارزه تك نفره و تنها دارند، اين رويداد مي‌تواند نظر شما را براي مدتي محدود جذب كند. بازي Apex Legends هم‌اكنون به صورت رايگان برروي كنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اكس‌باكس وان و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي در دسترس قرار دارد.

اين بازي تيراندازي اول شخص، با ايجاد فضايي مهيج و محيطي خاص، حس منحصر به فردي را به بازي‌بازان و علاقه‌مندان منتقل مي‌كند. اگر از هواداران بازي‌هاي در سبك بتل رويال هستيد، به احتمال زياد با مشاهده‌ي بازي Apex Legends به فضاي آن وابسته خواهيد شد.

منبع : https://www.vg247.com/2019/08/06/apex-legends-solos-mode-hits-next-week-limited-time/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]



آخرین عناوین مطالب