|
|
|
|
۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۵۳:۱۰ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
جديدترين تريلري كه از فصل سوم بازي Apex Legends منتشر شده است، ميدان نبرد را در يك سيارهي جديد نشان ميدهد.
فصل سوم بازي Apex Legends بهسرعت در حال تبديل شدن به بزرگترين فصلي است كه توسط استوديو ريسپاون براي اين بازي بتل رويال ساخته شده است. حالا و طبق جديدترين اخبار بازي، تريلري جديد از Apex Legends منتشر شده است كه اولين نقشه فصل سوم را نشان ميدهد؛ جايي كه بازيكنان قرار است بهزودي به آنجا سفر كنند.
سياره جديد به نظر ميرسد كه از تنوع بيشتري نسبت به محيط پيشين برخوردار باشد. همانطور كه در تريلر نيز مشاهده ميكنيد، هنگامي كه بازيكنان وارد ميدان نبرد ميشوند، سازههاي عظيمي از دل زمين يخزده بيرون ميآيند و ميزبان نبرد آنها ميشوند. سپس شخصيت Wattson را ميبينيد كه در يك منطقه پوشيده از مواد مذاب فرود ميآيد. اين نقشه جديد كه Meltdown نام دارد، بهگفتهي استوديو Respawn Entertainment محيطي است كه پوشيده از يخ و گدازه است. تريلر فصل سوم بازي Apex Legends را ميتوانيد از طريق يوتيوب مشاهده كنيد.

همانطور كه در تريلر نيز قابل مشاهده است، ريسپاون تلاش ميكند تا نقشه جديد نسبت به مورد قبلي از تنوع بيشتري برخوردار باشد يا در يك كلام رنگارنگتر بهنظر برسد. عبارت يخ و آتش هم اشاره به دو منطقه دارد كه كاملا با يكديگر متفاوت هستند و همزمان در يك نقشه قرار دارند. در پايان تريلر دو شخصيت Crypto و Mirage را ميبينيم كه روي يك قطار در حال حركت قرار دارند كه شايد به نظر شما تنها يك جلوهي جذاب براي ساخت تريلر باشد، اما اينطور نيست و اين وسيلهي متحرك كه در حين بازي بارها و بارها نقشه را دور ميزند در آن قرار داده شده است كه تنوع آن را بالاتر ببرد.
وجود اين قطار ميتواند كمكهاي زيادي به بازيكنان كند و باعث شود در مواقع اضطراري روي آن سوار شوند و فرار كنند، يا از آن براي غافلگير كردن حريفان استفاده كنند. همچنين يك سلاح جديد و قدرتمند نيز در آخر تريلر ديده ميشود كه براي بازيكنان ماهر و سطح بالا پيشنهاد ميشود. فصل سوم بازي Apex Legends قرار است تا چند روز ديگر رسما كار خود را آغاز كند.
براي مشاهده گيم پلي روي لينك زير كليك كنيد..
https://www.dualshockers.com/apex-legends-season-three-new-map/
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷:۱۳ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
اينفوگرافيك چيست؟
اينفوگرافيك بيانگر ارزش و كارايي ارتباط تصويري است.
بيشتر ادراك ما از محيط پيرامونمان به وسيله چشمهايمان است و مغز هم علاقه زيادي به تجزيه و تحليل اطلاعات به صورت تصويري دارد، پس اگر اطلاع رساني و انتقال پيام به كمك تصوير انجام پذيرد اثرگذاري و مدت ماندگاري آن در ذهن بيشتر است.تعريف بالا خلاصهاي از اينفوگرافيك به زبان ساده بود.
استفاده از اينفوگرافيك لزوماً به معني استفاده از تصاوير ساده نيست بلكه مي تواند شامل عكس، نقشه، دياگرام، نمودار و غيره باشد.از محبوبيت اينفوگرافيك ها مي توان به قابليت تبديل محتواي متني استاندارد به يك محتواي تصويري كه قابل درك آسان است، اشاره كرد.احتمالاً به همين دليل است كه بيشتر بازارياب هاي ديجيتال و طرفداران سئو توانايي اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال را بسيار بالا مي دانند.
دلايل استفاده از اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال

استفاده از اينفوگرافيك در محتواي وب سايت باعث بهبود سئو و در نتيجه افزايش ترافيك وب سايت مي شود.
توجه افراد را بهتر جلب مي كند، زيرا همانطور كه گفتيم مغز انسان تصاوير بصري را بهتر مي فهمد.
اينفوگرافيك شانس بالايي دارد كه به طور ويروسي ( viral marketing ) گسترش يابد و بين كاربران پخش شود، در توييتر ريتوييت اينفوگرافيك ها حدود 800 برابر ريتوييت ساير پست هاست كه اين رقم قابل توجهي است.
دليل مهم ديگر اين است كه اينفوگرافيك، آگاهي نسبت به برند را افزايش مي دهد و حرفه اي بودن را به نمايش مي گذارد.
محتوايي است كه به راحتي مي تواند مجددا به اشتراگ گذاشته شود و بارها مورد استفاده قرار بگيرد.
اينفوگرافيك هاي توليد شده علاوه بر استفاده در فضاي آنلاين و ديجيتال، مي توانند در تبليغات كاغذي شركت نيز چاپ بشوند و اين هماهنگي تصويري را براي مخاطب به وجود مي آورد و به گسترش آگاهي برند كمك مي كند.
سخن آخر در رابطه با اينفوگرافيك
در نهايت مي توان گفت اينفوگرافيك چهار خدمت حياتي را مي تواند ارائه كند: ارزش پيشنهادي، ساختن يك برند، بيان يك داستان، و حركت مخاطبين مشتاق در طول پروسه خريد.
حال به قسمت جذاب دوم مقاله مي رسيم.
براي مطالعه كامل اين مقاله آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد...
https://webdaran.com/what-is-affiliate-marketing-and-infographick/
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۰:۳۴ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
در جريان ماه اكتبر كاربران پلي استيشن پلاس ميتوانند MLB The Show 19 و The Last of Us Remastered را به رايگان تجربه كنند.
ديشب و در جريان رويداد State of Play، سوني تاريخ انتشار بازيهايي نظير The Last of Us Part II را اعلام كرد. بااينحال در بخشي از اين رويداد هم بازيهاي رايگان اكتبر پلي استيشن پلاس هم مشخص شدند. باتوجهبه جديدترين اخبار بازي، كاربران پلي استيشن 4 كه عضو سرويس پلياستيشن پلاس هستند، ميتوانند دو بازي MLB The Show 19 و The Last of Us Remastered را بهصورت رايگان تجربه كنند.

چند ماهي است كه شاهد عرضه بازيهاي صاحبنام و جذابي براي سرويس پلي استيشن پلاس هستيم. قطعا هواداران بازيهاي ورزشي، مخصوصا بازي بيسبال، ميتوانند با MLB The Show 19 تجربهي متفاوت و واقعگرايانهاي را كسب كنند. نكتهي جالب اين است كه از عرضهي اين بازي يك سال هم نميگذرد و سوني تصميم گرفته تا آن را بهواسطه سرويس پلياستيشن پلاس در اختيار كاربران قرار دهد.
ازطرفي بهمناسبت اعلام تاريخ انتشار The Last of Us Part 2، سوني بازي The Last of Us Remastered را در ليست بازيهاي رايگان ماه اكتبر قرار داده است. ازاينرو كاربراني كه هنوز اين محصول نسل هفتمي را تجربه نكردهاند، ميتوانند قبل از انتشار نسخه دوم، بيشازپيش با كاراكترهاي جهان بازي نظير جول و الي آشنا شوند. در ادامه ميتوانيد بخش مربوطبه بازيهاي رايگان در جريان رويداد State of Play را از يوتيوب تماشا كنيد.
منبع : https://www.dualshockers.com/ps-plus-the-last-of-us-remastered-mlb-the-show-19/
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۶:۴۶ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
اپيك گيمز بهتازگي اعلام كرده است كه در راستاي بهبود بخشيدن به سيستم Matchmaking بازي Fortnite، باتها را راهي فصل يازدهم اين بازي ميكند.
يكي از مواردي كه در بعضي از بازيهاي چندنفره مشاهده ميشوند، وجود بات يا همان هوش مصنوعي است تا كاربران تازهوارد بتوانند ازاينطريق تجربهي بهتري را كسب كنند. باتوجهبه جديدترين اخبار بازي، شركت اپيك گيمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنايت، بهتازگي اعلام كرده است كه هوشمصنوعي بهزودي به سيستم Matchmaking بازي Fortnite اضافه ميشود.

زمانيكه آپديت بعدي بازي فورتنايت در دسترس قرار بگيرد، شاهد اعمال تغييراتي روي سيستم Matchmaking هستيم كه اين بخش را بهبود ميبخشد. ازاينپس كاربران باتوجهبه توانايي و مهارتي كه دارند، دركنار يكديگر در دل بازي قرار ميگيرند. اين مورد باعث ميشود تا بازيها ساختار عادلانهتري نسبتبه قبل داشته باشند. باتوجهبه سيستم عرضه آپديتهاي فورتنايت، از امروز تا پنجشنبه احتمال دارد بهروزرساني 10.40 فورتنايت عرضه شود و اين قابليت به بازي اضافه شود.
اين در حالي است كه با آغاز فصل يازدهم، باتها به بازي اضافه ميشوند. باتها دقيقا رفتاري همانند ساير بازيكنها خواهند داشت. اپيك گيمز آنها را در بازي اضافه ميكند تا كاربران تازهوارد بتوانند تجربهي بهتري را كسب كنند. همچنين رفته رفته و زمانيكه مهارت شما در بازي بالاتر رفت، شاهد باتهاي كمتري در بازي خواهيد بود. بهعبارتي هوشمصنوعي براي بالا بردن مهارت بازيكنهاي جديد درنظر گرفته شده است.
در انتها اپيك گيمز اعلام كرده كه بازخوردها و خروجي سيستم Matchmaking جديد را تحت نظر خواهد داشت تا بتواند مشكلات را رفع كرده و اين سيستم را كاملتر كند. هنوز تاريخ انتشار فصل يازدهم فورتنايت مشخص نشده است، اما ميتوان انتظار داشت كه از اواسط ماه اكتبر (اواخر مهر ماه) شاهد آغاز اين فصل باشيم.
منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-09-24-epic-will-soon-be-adding-bots-to-fortnite-matches
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱:۴۰ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
براي تبديل شدن به يك طراح سايت حرفه اي بايد منابع و مرجع انتخابي شما و حتي كلاس هاي آموزشي كه در آن ها شركت مي كنيد معتبر باشند، همچنين به كمك آموزش هاي پروژه محور در زمينه طراحي سايت و سئو مي توانيد به آموزش و يادگيري پرداخته و تجربه كاري خود را نيز افزايش دهيد و به يك طراح سايت حرفه اي تبديل شويد.

طراحي سايت چيست و چه مفهومي دارد؟ آيا نسبت به تمامي مراحل طراحي سايت آشنايي كامل داريد؟ در برخورد اول ممكن است پاسخ به اين سوال بسيار آسان به نظر برسد و مي توان اينگونه بيان كرد كه طراحي سايت به معناي ايجاد يك وب سايت جديد و يا بروز رساني يك وب سايت قديمي مي باشد. اين اولين قدم براي رسيدن به موفقيت سايت هايي مثل نماشا است. اين پاسخ كوتاه و مختصري در رابطه با طراحي سايت بود، حال اگر مي خواهيد پاسخ كامل اين سوال را دريابيد و قصد داريد با دانش و مهارت هاي طراحي سايت آشنايي پيدا كنيد در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.
تاريخچه طراحي سايت
اولين وب سايت در دنيا در سال 1991 ميلادي ايجاد شد اين پروژه بزرگ كه world wide web نام داشت به w3 نيز معروف است توسط تيم برنرز لي طراحي شده است. توجه داشته باشيد كه نخستين وب سايت هاي ايجاد شده طراحي خاص و منحصر به فردي نداشتند و همچنين در آن ها از هيچ المان خاصي مثل منو، تصوير، قپفايل هاي متني و صوتي و... استفاده نشده بود، اما با گذشت زمان و ايجاد مرورگرهاي جديد مثل Microsoft و با استفاده از كد نويسي هاي HTML و JavaScript و... طراحي صفحات وب و گرافيك آن ها شكل و ظاهر بهتري گرفتند.
تاثير گذاري Microsoft به قدري بود كه باعث شد در سال 2000 به كمك اولين نسخه مرورگرInternet Explorer كه از زبان هاي برنامه نويسي و كدنويسي html و css پشتيباني مي كرد انقلاب عظيمي در صنعت طراحي سايت ايجاد شود. در آن سال ها اين مرورگر تنها مرورگري بود كه از فرمت تصويري به صورت كامل پشتيباني مي كرد.

طراحي سايت چيست
Web Design يا همان طراحي سايت بستر اينترنتي بود كه در قالب آن مي توانستيم به ارائه خدمات معرفي و اطلاع رساني و فروش محصولات به صورت آنلاين و... بپردازيم. براي داشتن يك طراحي سايت فروشگاهي مناسب بايد تمامي اين نكات رعايت شود. پروسه طراحي سايت شامل خريد هاست و دامنه، كدنويسي صفحات وب، طراحي گرافيكي زيبا و رعايت اصول سئو و بهينه سازي و... مي شود. تمامي موارد ذكر شده بستگي به نوع وب سايت شما دارند.
توجه داشته باشيد كه در مرحله اول وب سايت ايجاد شده بايد متناسب با حوزه كاري شما باشد و اگر از طريق وب سايت خود قصد اطلاع رساني داريد بايد وب سايتي كاملا كاربرپسند داشته باشيد تا به راحتي بتوانيد كاربران و مخاطبان بيشتري را به وب سايت خود جذب نماييد.
انواع طراحي سايت
انواع طراحي سايت به دو دسته كلي طراحي سايت استاتيك و طراحي سايت دايناميك تقسيم مي شود در ادامه مقاله با ما همراه باشيد تا به شرح كامل هر يك از آن ها بپردازيم :
طراحي سايت استاتيك
تا سال 2015 طراحي سايت هاي استاتيك محبوبيت بسياري را داشتند و مهم ترين مزيت آن امنيت بالاي سرور هاي آن مي باشد. اين موضوع براي سايت هاي بانكي مانند شاپرك بسيار مهم و ضروري مي باشد. در طراحي سايت استاتيك به ازاي هر صفحه در طراحي سايت يك فايل بر روي سرور يا هاست ذخيره مي شود و هر بار كه اين صفحات مورد نياز كاربران و مخاطبان وب سايت باشد از سرور بازخواني شده و براي مخاطبان و كاربران نمايش داده مي شود.
با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي و ارائه سرورهاي ارزان قيمت طراحي سايت هاي استاتيك كم كم جاي خود را به طراحي سايت هاي پويا و دايناميك دادند. البته توجه داشته باشيد كه هنوز هم برخي از صفحه ها در هر وب سايت به صورت استاتيك ايجاد مي شود. به عبارت ديگر هر طراحي سايت بخش استاتيك را در طراحي خود دارد.

طراحي سايت دايناميك
تعريف صفحات دايناميك به اين صورت است كه صفحه هاي ايجاد شده در وب سايت ثابت، اما محتواي داخل آن متغير است. برعكس صفحات استاتيك كه هر صفحه براي اينكه به نمايش كاربران درآيد بايد از سرور بازخواني مي شد، محتواي صفحات دايناميك متناسب با جستجوي كاربران ايجاد مي شود، به عبارتي ديگر محتواي صفحه ها در سرور وجود ندارد بلكه بعد از درخواست كاربران براي نمايش صفحه مورد نظر آن صفحه روي سرور ايجاد مي شود. اين اصل در طراحي سايت براي شركت ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. توسعه طراحي سايت دايناميك به كمك زبان هاي برنامه نويسي PHP، Perl و ASP امكان پذير مي باشد.
هدف از طراحي سايت چيست
طراحي سايت ها انواع بسيار مختلفي دارند و ممكن است هدف هر فرد از طراحي سايت با فرد ديگر بسيار متفاوت باشد امروزه افراد براي اهداف گوناگوني اقدام به طراحي سايت مي كنند، اين اهداف ممكن است شامل : اطلاع رساني در رابطه با حوزه كاري ، معرفي خدمات ، فروش محصولات و ... باشد. با جستجو در گوگل به راحتي تعداد بسيار زيادي از انواع وب سايت هاي مختلفي را از جمله : وب سايت هاي شخصي ، وب سايت هاي خبري ، وب سايت هاي فروشگاهي ، وب سايت هاي تجاري و ... را درميابيد كه با اهداف گوناگوني در بستر اينترنتي مشغول به فعاليت مي باشند اما فقط تعداد محدودي از آن ها مانند ديجي كالا كه اصول و قوانين طراحي سايت و سئو و بهينه سازي را رعايت كرده اند در حوزه فعاليت خود به موفقيت رسده اند، زيرا تنها با رعايت اين اصول حرفه اي مي توان مشتري و بازديد كنندگان بيشتري را به طراحي سايت جذب كرد.
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۷:۲۷ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
استوديو Respawn اطلاعات جديدي درباره فصل سوم Apex Legends منتشر كرده است. فصل سوم اين بازي بسيار نزديك است و سازندگان تاييد كردهاند كه در تاريخ 1 اكتبر با نام Meltdown آغاز خواهد شد و سلاحها و بتلپس جديد با خود همراه خواهد داشت.
قهرمان جديد اين بازي كه ديگر نامش از كسي پوشيده نيست كريپتو است و او را بارها ديدهايم. كريپتو تريلر معرفي خاص خودش را دارد و حالا كمي بيشتر از او ميدانيم. كريپتو از پهبادهاي نظارتي استفاده ميكند اما هنوز از ديگر قابليتهاي او نميدانيم.

كريپتو تنها چيز جديد هيجانانگيز بازي نيست و اسلحه Charge Rifle كه در بازي Titanfall هم ديدهايم قرار است به بازي اضافه شود.
مانند دو فصل گذشته، فصل سوم نيز بتلپس خاص خود با 100 مرحله و ايتم خاص دارد. سازندگان ميگويند بتلپس اين فصل محتواي خاص و جديدي خواهد داشت.
اطلاعات بيشتري تا ده روز آينده كه فصل سوم Apex Legends آغاز ميشود منتشر خواهد شد.
منبع : https://www.vg247.com/2019/09/20/apex-legends-season-3-meltdown-early-details-crypto-charge-rifle/
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۲:۴۹ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
به زودي اطلاعات زيادي از بازي The Last of Us Part 2 در طي برنامهي State of Play منتشر خواهد شد.
طبق آخرين اخبار بازي، استوديوي ناتي داگ در حساب كاربري توييتر خود ويديويي كوتاه را منتشر كرده است كه به حضور بازي بسيار مورد انتظار اين شركت يعني The Last of Us Part 2 در جريان برنامهي State of Play آينده اشاره ميكند. متاسفانه از اين ويديوي كوتاه اطلاعاتي را نميتوان به دست آورد چرا كه صرفا يك چاقوي ضامندار را در پس زمينهاي سياه رنگ به نمايش ميگذارد؛ اما ميتوان مطمئن بود كه به زودي اطلاعات بسيار زيادي از اين بازي منتشر خواهد شد.
آخرين باري كه از بازي The Last of Us Part 2 نمايشي منتشر شد، در جريان كنفرانس شركت سوني در نمايشگاه E3 2018 بود كه دمويي از گيمپلي بازي به نمايش درآمد و تحسين همگان را برانگيخت. برنامهي State of Play (برنامهاي مشابه به Nintendo Direct كه به نمايش بازيهاي Playstation ميپردازد) آينده طبق اعلام حساب كاربري پلي استيشن در تاريخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) به نمايش در خواهد آمد. ميتوان اميدوار بود كه شاهد نمايش گيمپلي مفصلي از قسمت دوم بازي The Last of Us به عنوان يكي از مهمترين بازيهاي انحصاري پلياستيشن باشيم. همچنين، احتمال بالايي براي اعلام تاريخ عرضهي بازي وجود دارد كه هيجان اين برنامه را بالاتر ميبرد.

در جريان State of Play قبلي، سوني از اولين تريلر گيمپلي بازي Final Fantasy VII Remake رونمايي كرد كه در ادامه و در نمايشگاه E3 شاهد نمايشهاي مفصلتري از اين بازي بوديم. همچنين نمايش اولين تريلر از بازي Predator: Hunting Grounds و اعلام تاريخ انتشار بازي MediEvil Remake نيز بخشي از اين برنامه بودند.
برنامهي State of Play در تاريخ ۲ مهر و در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ايران به صورت لايو استريم به نمايش در ميآيد. شما ميتوانيد توييت استوديوي ناتي ناگ را از طريق اين لينك مشاهده كنيد.
آيا شما نيز براي نمايش بازي The Last of Us Part 2 هيجان زدهايد؟ به نظر شما از تاريخ عرضهي بازي رونمايي ميشود؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.
منبع : https://uk.ign.com/articles/2019/09/20/playstation-announce-new-state-of-play-stream-for-next-week
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸:۵۱ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
بازاريابي درون گرا يا بازاريابي جاذبه ايي چيست؟همانطور كه مي دانيد بازاريابي درون گرا شاخه اي از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال است.اصطلاح بازاريابي درونگرا يا بازاريابي جاذبهاي يا Inbound Marketing يكي از اصطلاحات در بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ است.
تعريف بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing چيست؟
بازاريابي درونگرا شكلي از بازاريابي است كه در آن گفتگوي مخاطب با كسب و كار يا برند، از طرف مخاطب آغاز ميشود.
اگر مجموعه فعاليتهاي شما به شكلي باشد كه نخستين بار مشتري احساس كند كه به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشيد ، بازاريابي شما از جنس درونگرا يا جاذبهاي است.
به عنوان مثال وقتي كه مخاطب شما براي پاسخ به نياز خود در شبكه هاي اجتماعي سوال خود را جستجو مي كند و به شما مي رسد، يا هنگامي كه مخاطب شما توسط گوگل يا ساير موتورهاي جستجو مانند داك داك گو به دنبال پاسخ خود مي گردد و به سايت شما مي رسد، نحوه ارتباط با شما از طريق بازاريابي ديجيتالي درون گرا بوده.
مهم است بدانيم كه اصطلاح بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing نخستين بار در سال ۲۰۰۵ توسط برايان هاليگان (بنيانگذار و مديرعامل سايت HubSpot) به كار برده شد.
او معتقد بود كه بازاريابي درونگرا ميتواند براي دو گروه از كسب و كارها مناسب باشد:
كسب و كارهاي كوچك با درآمدهاي بزرگ
شركت هاي دانش بنيان
بازاريابي برون گرا يا outbound marketing چيست؟

بر خلاف بازاريابي درون گرا، بازاريابي برون گرا به روش هاي بازاريابي سنتي گفته ميشود كه اين روش ها شامل تبليغات تلويزيوني، راديويي، تبليغات بروشور، تلفني و .. است.در اين روش ها، ابزارهاي مديا كه براي انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد، استفاده مي شود تا شايد در بين آن ها افراد علاقمند اين تبليغ را ببيند.
در اين نوع بازاريابي اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومي برند مي شود.همچنين اين نوع بازاريابي براي افرادي كه كمتر با تكنولوژي سركار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاريابي درونگرا و برون گرا
در بازاريابي برون گرا صاحب كالا در تلاش است از طريق ايجاد محتواي جذاب، توجه مخاطب خود را جلب كند كه اين روش از بهترين روش هاي تبديل كاربر به مشتري است.اين امر در بازاريابي درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه هاي اجتماعي، ايميل هاي خبرنامه و موارد ديگر كه مردم مايل به خواندن آن ها هستند انجام مي شود.از روش هاي بازاريابي ربايشي يا درون گرا مي توان به وبلاگ نويسي، تهيه اينفوگرافيك، ايميل ماركتينگ، ويدئو پادكس، كتاب الكترونيك، خبرنامه هاي الكترونيكي، شبكه هاي اجتماعي و…. اشاره كرد.
در بازاريابي درون گرا بر خلاف بازاريابي برون گرا، براي پيدا كردن، جلب رضايت و توجه مشتري، نياز به انرژي زيادي نيست.در تهيه استراتژي بازاريابي جاذبه ايي يا ربايشي ميتوانيد با تمركز به مشكلات و نيازهاي مشتريان به آن ها ديد مناسبي از محصول خود بدهيد و ضمن معرفي خود و كسب اعتماد، آن ها را تشويق به خريد كنيد.
نكته ديگري كه در تفاوت اين دو وجود دارد در روشهاي بازاريابي برون گرا است.در بازاريابي برون گرا با اينكه مخاطب خود به سمت شما نيامده ولي تبليغات شما ممكن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممكن است هنگامي كه تبليغات تلفني داريد تماس هاي آزار دهنده را براي آن ها داشته باشيد كه اين خود يك نوع ضد تبليغ است.
مزيت هاي بازاريابي درون گرا يا ربايشي.....
براي مطالعه كامل اين نوع از ديجيتال ماركتينگ حتما روي لينك زير كليك كنيد..
بازاريابي درون گرا يا بازاريابي ربايشي يا جاذبه ايي چيست؟
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵:۵۰ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
كمپاني چيني لنوو كه اخيرا از دو گوشي هوشمند A6 Note و K10 Note رونمايي كرده بود، حالا ساعت هوشمند جديدي را با نام Lenovo Carme معرفي كرده است. ساعت هوشمند لنوو از يك نمايشگر رنگي لمسي 1.3 اينچي استفاده ميكند كه طراحي 2.5 بعدي خميده دارد. چنين طراحي اين امكان را براي كاربران فراهم ميكند تا محتواي صفحه را از زواياي مختلف راحتتر بخوانند.
ساعت هوشمند لنوو ميتواند اعلانات مرتبط با اساماسها و تماسها را روي نمايشگر نشان داده و قابليتهاي ورزشي مختلفي مثل گامشمار، پايش ضربان قلب و پايش خواب هم با آن همراه شده است. علاوه بر اين ميتواند فعاليتهاي ورزشي مختلف را ردگيري كرده و زمانهاي كم تحركي كاربر را نيز به او يادآوري ميكند.

جداي از قابليتهاي پايش سلامتي، Lenovo Carme با قابليتهاي ديگري همچون پيشبيني وضعيت هوا، كرونومتر و آلارم ساعت هم همراه شده و كاربر اين امكان را نيز خواهد داشت كه با استفاده از اين ساعت هوشمند گوشي خود را نيز پيدا كند.
لنوو ساعت Lenovo Carme را به استاندارد ضد آب IP68 مجهز كرده و اين يعني ميتوان آن را در هنگام شنا نيز به دست داشت. قابليت اتصال به اندرويد و iOS با استفاده از بلوتوث 4.2 براي اين ساعت فراهم شده و بر اساس ادعاي لنوو باتري 200 ميلي آمپر ساعتي آن هم ميتواند تا 7 روز استفاده را پاسخگو باشد.
Lenovo Carme با بند لاستيكي همراه شده كه در دو رنگ آبي و سبز به كاربران عرضه ميشود و 50 دلار قيمتگذاري شده است.
منبع : https://www.gsmarena.com/lenovo_carme_specs_price-news-39191.php
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۸:۴۹ |
نوشته شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)
تعداد كاربران ماهيانهي بازي ماينكرفت به آمار خيره كنندهي ۱۱۲ ميليون نفر رسيده است.
طبق آخرين اخبار بازي و طي مصاحبهاي با Business Insider، رييس استوديوي Mojang يعني هلن چنگ (Helen Chiang) اعلام كرده است كه بازي Minecraft به ركورد ۱۱۲ ميليون كاربر ماهيانه رسيده است و اين عدد به قدري شگفت انگيز است كه تمامي پيشبينيها راجع به اين آمار را پشت سر گذاشته است.
۱۱۲ ميليون نفر كاربر ماهيانه به معني تقريبا يك درصد جمعيت كرهي زمين است؛ البته كه بسياري از كاربران توسط چند نام كاربري يا چندين دستگاه مختلف به بازي كردن ميپردازند. تا ارديبهشت ماه امسال، اعلام شده بود كه ۱۷۶ ميليون نسخه از بازي به فروش رسيده است. بنابراين، به راحتي ميتوان بيان كرد كه بسياري از افراد به تجربهي بازي با خانواده و دوستان با ديسكهايي توسط آنها خريداري نشده است ميپردازند.

با وجود اينكه سالهاي زيادي از انتشار بازي ماينكرفت ميگذرد، با اين حال، اين بازي همچنان به رشد خود ادامه ميدهد. پشتيباني از قابليت Ray-Teracing كه بهزودي به نسخهي پي سي اين بازي ميآيد و بازي واقعيت افزودهي Minecraft Earth، همگي خبر از اتفاقهايي تازه براي اين بازي محبوب ميدهد. ماينكرفت نخستين بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد اما همچنان به شدت محبوب است و يكي از پرفروشترين بازيهاي تاريخ لقب گرفته است. اين محبوبيت زماني ارزش بيشتري پيدا ميكند كه پي ميبريم اين بازي اثري رايگان نيست.
اين خبر همچنين بيان ميكند كه ماينكرفت همچنان بيشترين ميزان كاربران ماهيانه در ميان بازيهاي ويديويي را دارد. پيش از اين ركورد پيشين متعلق به بازي Roblox با ۱۰۰ ميليون كاربر بود.
آيا شما نيز جزو كاربران ماهيانهي ماينكرفت محسوب ميشويد و اين همچنان جذابيتهاي خود را براي شما حفظ كرده است؟ يا وقت خود را روي بازي ديگري ميگذاريد؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذازيد.
منبع : https://www.vg247.com/2019/09/16/minecraft-112-million-monthly-users/
:: موضوعات مرتبط:
:: برچسبها:
اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي،
|
|
|
|
|
|