۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۶:۱۴ | نوشته ‌شده به دست امير روزي طلب | ( )نظرات (0)

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) يك استراتژي بازاريابي ديجيتال است كه براي افزايش ميزان ديده شدن يك وب سايت در نتايج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده مي‌شود.در حالي كه اصطلاح صنعت زماني با هر دو فعاليت جستجوي ارگانيك ( SEO & google ad ) شناخته مي‌شد اما اكنون تقريباً منحصرا به تبليغات جستجوي پولي اشاره دارد.

بازاريابي موتور جستجو همچنين به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” يا ” پرداخت به ازاي هر كليك ( PPC ) ” شناخته مي‌شود.

چرا بازاريابي موتور جستجو مهم است؟

با افزايش تعداد مشتريان و افرادي كه در حال خريد و يا تحقيق درباره محصولات آنلاين هستند، بازاريابي موتور جستجو به يك استراتژي مهم بازاريابي آنلاين براي افزايش دستيابي (ديده شدن) به يك شركت تبديل شده است.در واقع اكثر بازديدكنندگان جديد يك وب سايت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سايت مورد نظر خود را پيدا مي‌كنند.

در بازاريابي موتور جستجو تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي روي سايت آن ها مي‌شود پول پرداخت مي‌كنند، نه صرفاً فقط براي ديده شدن!اين يك راه كارآمد براي يك شركت است كه دلارهاي بازاريابي خود را خرج كند.همچنين در اين روش به عنوان پاداش اضافه شده، هر بازديد كننده به طور تدريجي رتبه وب سايت را در نتايج جستجو ارگانيك بهبود مي بخشد.

از آنجا كه مصرف كنندگان با هدف يافتن اطلاعاتي با ماهيت تجاري از موتور جستجو استفاده مي‌كنند، پس آن ها از نظر رواني آماده تبديل شدن به يك خريدار يا مشتري هستند، اين در مقايسه با روش‌هاي ديگر مانند رسانه هاي اجتماعي كه در آن كاربران به طور صريح در جستجوي چيزي نيستند، بهتر است.

بازاريابي موتور جستجو دقيقاً در زمان مناسب به مصرف‌كنندگان مي‌رسد: هنگامي كه آنها آماده دريافت اطلاعات جديد هستند.برخلاف اكثر تبليغات ديجيتال، تبليغات ppc غير قابل نفوذ است و نمي‌توان براي آن مشكل ايجاد كرد.با استفاده از SEM نتايج فوري است و مطمئناً سريع ترين راه براي هدايت ترافيك به وب سايت محسوب مي‌شود.

بازاريابي موتور جستجو چگونه كار مي كند؟

موتورهاي جستجوگر از الگوريتم هاي پيچيده اي براي اطمينان از نمايش مناسب نتايج براي هر جستجو استفاده مي‌كنند از جمله با توجه به لوكيشن (مكان) و ساير اطلاعات موجود.در تبليغات جستجو پولي، تبليغات پشتيبان اكثراً در بالاي صفحه ظاهر مي شود كه آن ها را نسبت به ديگر نتايج ارگانيك برجسته تر مي كنند.

SEM از ديد كاربر.....

ادامه مطلب در لينك زير .....

https://webdaran.com/what-is-sem/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: آموزش,آموزش سايت,آموزش طراحي سايت,آموزش طراحي,آموزش ساخت سايت,آموزش ديجيتال ماركتينگ,آموزش بازاريابي,آموزش بازاريابي آنلاين,ديجيتال ماركتينگ,آموزش سئو,آموزش سئو سايت,آموزش بهينه سازي,آموزش بهينه سازي وب سايت,آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،
   
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]



آخرین عناوین مطالب